מאסטר שף
צילום: קשת, ערוץ 2
רייטינג

למרות הנתונים הפושרים בערוצים 10 ו-1: 'מאסטר שף' לא הצליחה לחצות את רף 30%

תכנית הבישולים לא פותחת מבערים למרות הערב החלש יחסית של מתחרותיה – סרט על פצועי צה"ל בערוץ 10 והסדרה על הקולנוע הישראלי בערוץ 1. ומה קורה עם מבט?
אלכסנדר כץ |

מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) אמנם מובילה את ערב השידורים של אמש (יום א'), אולם היא לא מצליחה לחצות את רף 30 הנקודות. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית קיבלה 29.8%.

 

במקביל קיבל הסרט המסע בחזרה לחיים (ערוץ 10) על פצועי צה"ל שיצאו לטיול בהודו, נתון פושר 8%, ואילו  הסדרה חגיגה לעיניים - סיפורו של הקולנוע הישראלי (ערוץ 1) לא מצליחה לשחזר את נתוני הצפייה מהפרקים הראשונים, והניבה 1.8%.

 

חי בלילה (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-13.2%, הצינור (ערוץ 10) קיבלה 6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 6% , 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-5.5%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) ניפקה 7.1% ושידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 3.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'בין המיצרים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 7.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10.2%. 'הכל כלול' (ערוץ 10), שבאה במקומה של 'ערב טוב עם גיא פינס' בשל צום תשעה באב, ניפקה נתון נאה של 9.7%. 'המוסף' (ערוץ 1) הסתפקה ב-1.5%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.8%, מול 'חדשות 10' עם 10.8%. 'מבט' (ערוץ 1) עפ ערב חלש במיוחד של 3%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.