ארץ נהדרת 12
צילום: צילום מסך, ערוץ 2
רייטינג

אסי כהן חזר - 'ארץ נהדרת' התפוצצה על המסך עם 34.6% להשקת העונה ה-12

בתכנית צפו כמעט 900 אלף איש, לאחר פרק קצר של 'עובדה' עם כנופיית הכרם, שרשם 24.8%. המפגש הטעון בין בית"ר להפועל הניב פחות מ-10%
אלכסנדר כץ | (3)

השקת העונה ה-12 של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) רשמה נתון גבוה מאד של 34.6% ו-892 אלף צופים - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ברגע השיא בפרק בו חזר אסי כהן לככב, נרשם 36.7% רייטינג.

עוד לפני 'ארץ נהדרת' שודר פרק קצר של עובדה (קשת, ערוץ 2) על "כוכבי" כנופיית הכרם, שרשם 24.8%. אחריו שודרה סדרת ספיישלים פוליטית במסגרת אנשים (קשת, ערוץ 2), שהושקה אמש עם פרופיל על משה כחלון, קיבלה 18.5%.

שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ 10) רשם 9.6%, בדיוק כמו המפגש הטעון על הנייר בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב (ערוץ 1), שמאכזב עם הנתון החד-ספרתי הזה. המשדר המקדים למשחק (ערוץ 1) עם שרון פרי קיבל 6.8%, והמשדר המסכם עם 5.9%.

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 8.6%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 6.6%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 5.5%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.9%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.8%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 7.5%. 'המוסף' (ערוץ 1) קיבלה 3.5%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 25.4%, מול 12.2% ל'חדשות 10' עם פיק של 17.7%. 'מבט' (ערוץ 1) עם 7.3% נאים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    רינה 21/01/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    פתיחת העונה החדשה היתה נפלאה !
  • 2.
    Pix37 20/01/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    היה שווה לפנות את הערב במיוחד ולצפות בטלוויזיה. עובדה עשתה אתמול פרק מעולה ואילו ארץ נהדרת חזרה (עם מעט חריקות) אבל עדיין רלוונטי.
  • 1.
    מוטי 20/01/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    רק מלראות את הפרומואים הלא מצחיקים. לא בא לי לראות את התוכנית
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.