כמו להתעלם מדוד מביך? גורי מדבר עם פרסומאים על איך באמת מנהלים משבר
לאחר שלימד אותנו על פרזנטורים ופרסום, עבודה במשרד פרסום ומיתוג, הפרק ה-4 בסדרת הרשת של גורי אלפי גורי מדבר עם פרסומאים על פרסום עוסק בניהול משברים. או כפי שהוא מסביר זאת: "האם כדאי באמת להתמודד ולהגיב למשבר, או שעדיף דווקא להתעלם ממנו כמו דוד מביך בחתונה, שנצמד?".
אז מי מתארח הפעם? גיא בר - מנכ"ל משותף ב-y&r ישראל, יורם דמבינסקי מנכ"ל ובעלים של JWT ישראל, אשת הפרסום ויו"ר קבוצת התקשורת G ג.יפית, ד"ר מיכל שפירא - ראש החוג לתקשורת שיווקית ופרסום בקריה האקדמית אונו והדוגמנית אביבה מרטין.
*
*
*
הסדרה הופקה על ידי קופי המקלדות ודבי אנד רון דיגיטל עבור החוג לתקשורת ופרסום של הקריה האקדמית אונו.
קרדיטים
משתתפים (לפי סדר הא"לף בי"ת): אביבה מרטין, ברק קלמנוביץ', ג. יפית, גיא בר, גיל סמסונוב, יורם דמבינסקי, ינון לנדברג, ליאור צורף, מיכאל הנגבי, מיכל שפירא, רועי גפן, רמי רושקביץ
כתיבה, בימוי והפקה - קופי המקלדות: ארז בן ארי, ברק כהן, גורי אלפי, דרור ויידמן
הג'ינג'ים: מאיה סובול ואיל אפטר
ייזום והפקה: רון שלי
סוכנות אינטראקטיב: דבי אנד רון דיגיטל
צלם ראשי: רועי גלוסקא
צלמים: אריה סנדומירסקי, קובי שרביט
סאונד ופרומפטר: איתמר גולדמן
איפור: מרב ברוש, שלי סער
עריכה ואפטר: דניאל פליק
עיצוב גרפי: אודליה ליפשיץ
מוזיקה מקורית: יניב רווה
סמנכ"ל שיווק הקריה האקדמית אונו: ישי כץ שיינפלד
דוברות ויחסי ציבור הקריה האקדמית אונו: איילה רשף
ייצוג גורי אלפי: זוהר יעקובסון
ייצוג אביבה מרטין: סוכנות גלית טל
- 4.פרק מעולה! (ל"ת)לירן 28/08/2014 15:14הגב לתגובה זו
- 3.תודה, עכשיו נפתח גם בסמסונג (ל"ת)רני 28/08/2014 13:39הגב לתגובה זו
- 2.שאפו אונו 28/08/2014 13:38הגב לתגובה זושיודעים לחשוב מחוץ לקוספא כמוכם די לרעיונות המשעממים!
- 1.זארה 28/08/2014 13:19הגב לתגובה זוחח אדם שוב, שב תלמד

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
