יונייטד איירליינס יח"צנו לאן
צילום: אלון ראובני
מדור חדש

יח"צנו לאן// סאשימי, אלכוהול ומפגש עיתונאים של יונייטד אירליינס ב-MESSA

העולם הדיגיטלי של יונייטד אירליינס נחשף - אז באנו לנשנש במסעדה של אביב משה, באירוע יח"צ של טריואקס. ומה עשתה שם גליה מאור? מדור חדש

חברת התעופה האמריקאית יונייטד אירליינס קיימה אתמול (יום ג') מפגש עיתונות, בו ביקשה להכיר לעיתוני התיירות את העולם הדיגיטלי שלה (אפליקציה חדשה, שירות Wi-Fi עתידי בטיסות), לצד צירופו של השף אביב משה לקונגרס השפים שלה, ועל הדרך - גם להרים כוסית לרגל השנה החדשה.

אז איפה הכי טוב לחגוג את כל האירוע הזה, אם לא במסעדת MESSA של אביב משה. לצד סטייקים וסאשימי, בהפקה דאגו גם למזוג אלכוהול, וכך באמצע היום מצאנו את עצמנו מבושמים קלות. לא מתלוננים, בכלל לא!

בשבוע שעבר חנכנו את המדור החדש 'יח"צנו לאן' עם אירוע של גולדסטאר. בכל שבוע בה נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].

נעים להכיר, אני מטפלת בתיק

יועצת תקשורת גילי כץ ממשרד יחסי הציבור טריואקס, שמטפלת בתיק יונייטד אירליינס, ניהלה את האירוע. יונייטד אירליינס לקוח כבר 14 שנה של טריואקס.

הבוס הגיע?

דפנה טריואקס נכחה מתחילת האירוע.

הסלבס הגיעו?

באירוע השתתפו השף מאיר אדוני והשפית מיקה שרון, שאף הם משתייכים לקונגרס השפיים של יונייטד, אותו פאנל של שפים שמבשל עבור החברה. אגב, במסעדה נכחה באותה עת גם גליה מאור, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי, אולם היא לא הייתה קשורה לאירוע.

היה צפוף?

אירוע מאד מצומצם של כ-25 איש. בתכלס, היו הרבה יותר כוסות מאנשים.

מסיבת עיתונאים:

מנכ"ל יונייטד אירליינס אבי פרידמן אירח את כתבי תחבורה ותיירות: דני שדה מ'ידיעות אחרונות', כתבת התיירות של 'גלובס' ספיר פרץ, כתבת תחבורה ותעופה של 'חדשות 2' עמליה דואק, חנית נווה מנענע 10, יוליה פריליך כותבת במוסף G, יצחק פרי מקול ישראל, יניב לוי - עורך ובעלים אתר 'מוניטור', עמי אטניגר מ'מגפון', גיורא ניומן מ'חדשות התיירות', עוזי בכר מ-IAS, בת שבע כביר מ-NEW HORIZONS, רועי פרסול מ'המקומון תל אביב', ועוד כמה בלוגריות מתחום המזון.

ומה היה שיא האירוע?

נו, טוב, כמובן שהאוכל של אביב משה, שהעדיף להיחבא אל הכלים.

יאללה, טסים לאוכל? אבי פרידמן עם השף אביב משה (צילום: אלון ראובני)

השפים מאיר אדוני ומיקה שרון, עם היחצנית גילי כץ (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

אוכל, קדימה אוכל (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

ועוד אוכל (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

גילי כץ ומיטל הררי ממשרדה של דסי וגנר, היחצנית של מסעדת MESSA

יצא בסדר? (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

יותר כוסות מאנשים (סיגל נפתלי-קסל)

מנוחת הלוחם. השף אביב משה (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אחלה פרוייקט (ל"ת)
    בלה 26/08/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    משרד בושה 22/08/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    היתה לי חברה שעבדה שם הבוסית כל הזמן בחופש בחו"ל נוסעת בגיפ מפואר ורבה עם עובדת על 50 ש"ח פשוט איכססססס
  • 7.
    יש לכם את זה ביותר פח?! (ל"ת)
    טל 22/08/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    noa 22/08/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    this event looks so poor. i would expect a united airlines launch to look a bit more "tasteful" . just saying the food looks good anyway
  • 5.
    יעל ברק 22/08/2013 00:56
    הגב לתגובה זו
    גילוש,אין כמוך.כל הכבוד יחצנית בסטייל
  • 4.
    איזה הורס אביב משה (ל"ת)
    גל 21/08/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    David 21/08/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    קיבלתם גם כרטיס טיסה לניו יורק?
  • 2.
    אוכלי חינם. לפחות היה טעים (ל"ת)
    שירן 21/08/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה כייף גם אני רוצה (ל"ת)
    גל 21/08/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.