לאחר 3 שנים עם שרף: סמסונג יוצאת למכרז על תקציב היח"צ
3 שנים לאחר שבחרה במשרד יחסי הציבור שרף תקשורת בבעלות מוטי שרף, חברת סמסונג ישראל מוציאה את תקציב ה-PR שלה למכרז כחלק מרענון תקופתי של ספקי התקשורת עמם היא עובדת - כך נודע לאייס.
המכרז על פעילות יחסי הציבור של סמסונג הוא אחד מהמדוברים בשוק בתקופה האחרונה שכן התקציב נחשב לנחשק מאוד, הן מהבחינה הכספית עם ריטיינר חודשי מוערך של כ-25 אלף שקלים והן מבחינת היוקרה והתדמית של אחד ממותגי האלקטרוניקה המוכרים והחזקים בעולם.
עוד נודע לאייס כי במכרז מתמודדים 5 משרדי יח"צ שהציגו בפני סמסונג ישראל מצגות תכלית ופרזנטציות במהלך השבוע החולף. בין המתמודדים שרף תקשורת שהחזיק בתקציב ב-3 השנים האחרונות, ארד תקשורת, דני לוי תקשורת, דבי תקשורת, טריוואקס ודנה כחלון תקשורת. ההערכות הן שהחלטת סמסונג על המשרד הזוכה תתקבל במהלך הימים הקרובים.
מסמסונג ישראל נמסר: "אין תגובה"
- 7.עורכת אופנה 21/08/2018 13:17הגב לתגובה זוכל המשרדים האלה הם משרדי יעוץ פוליטי כבדים כבדים שלא יודעים להתעסק בכלל בעולמות האופנה והסלבס,אם סמסונג היו רוצים להיות נחשקים היו ממהרים ללכת למחלקת האופנה בשלמור שם נמצאים החברות הגדולות ביותר באופנה כמו H&M
- 6.עצוב 21/08/2018 09:18הגב לתגובה זוכל פעם יש באזז על תקציבים וכולם מנסים להביא ובסוף דני לוי לוקח את זה איכשהו. ולא שיש לי משהו בעדו. ההיפך הוא הנכון. המשרד הזה הוא תופעה פסולה שצומחת מהר ומסכנת את כל התחום. אבל זה פשוט מצחיק לקרוא פה את הטוקבקים ולראות כמה הם לא בכיוון
- 5.דבי תקשורת חזקים בטוקבקים.נראה שיש להם המון זמן םנוי ו. (ל"ת)ציפי 20/08/2018 18:03הגב לתגובה זו
- 4.תזכרו את התגובה הזאת 20/08/2018 17:19הגב לתגובה זוברור לכולם ששרף יקבל את זה, כמו שתמיד קורה במכרזים האלה. החברה מחול דורשת מכרז כל כמה שנים והנציגות המקומית, שמקבלת עבודה מדהימה משרף תקשורת יש לציין, תבחר בו שוב. מפגרים המשרדים האחרים שניגשו כשברור שהתקציב יישאר אצל מוטי שרף. מה שנקרא, נחיה ונראה
- 3.סמנכ"ל בכיר ביותר 20/08/2018 16:35הגב לתגובה זוטריוואקס נפטר ושאריות המשרד התמזגו מספר פעמים, לאחר מכן כשל ונסגר.. מאיזה סיאנס הבאתם אותו שוב?
- עיתונאי 20/08/2018 17:14הגב לתגובה זוללא ספק המשרד הכי טוב בישראל כיום! עושים דברים שאף משרד לא יידע לעשות גם עוד אלף שנה. מי שצריך לדעת מה המשרד הזה עושה יודע היטב. המשרד הזה שולט במדינה
- איש מקצוע 29/08/2018 12:09משרד עתיק עם ריח של נפטלין
- 2.בכיר בתחום 20/08/2018 13:58הגב לתגובה זואין, לא היה ולא יהיה, עוד משרד כה מקצועי ונעים. מספר 1 בניהול משברים וייעוץ אסטרטגי! לא לחינם כל החברות הגדולות במשק עובדות איתו
- בטח, תשאלו את מי עדן על "ניהול המשבר המוצלח"... (ל"ת)דודי מהרצליה 20/08/2018 16:05הגב לתגובה זו
- גורם בכיר בצרכנות 20/08/2018 16:17כל חברה שהיתה לה בעיית איכות היתה חוטפת ככה
- 1.עורכת בכירה 20/08/2018 13:26הגב לתגובה זואין מילים על המקצועיות והרצינות של האנשים שם. ישר כוח!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
