וויליאם וקייט
צילום: צילום: Getty images Israel

קולולו: 'פרסום אברהם' ו'בן-נתן גולן' מעלים פרסומות לכבוד הנסיך האנגלי

שוק הפרסום לוקח חלק בחגיגות בממלכה. 'בן-נתן גולן' מעלים מודעה עבור מותג הרכב הבריטי לנד-רובר, ו'אברהם' ישלחו בשמכם לארמון פרחים וברכות
משה בנימין | (3)

נושאים חמים על סדר היום העולמי היוו מאז ומתמיד השראה למהלכים פרסומיים שידעו לנצל את האירוע באופן יצירתי. משרדי הפרסום המקומיים בן-נתן גולן ופרסום אברהם החליטו לקחת חלק בחגיגות הולדתו אתמול (יום ב') של הנסיך האנגלי, בנם של וויליאם וקייט, עם 2 מהלכים חביבים.

צור גולן, שרק לאחרונה הצטרף למשרד הפרסום של ענת בן נתן, ויצא עמה לדרך חדשה תחת השם בן-נתן גולן, מתחיל לאותת על משב הרוח המרענן הצפוי מכיוונו. במשרד מצאו חיבור משלהם להולדת הנסיך הטרי, ויעלו הערב מודעה עבור לנד-רובר מותג הרכב הבריטי המטופל שם תחת הכותרת: It's A (Land Rover Driver) Boy. מותג הרכב בירך את ההורים הטריים וציין כי "אנחנו עדיין לא יודעים איך קוראים לתינוק, אבל אין ספק באיזה רכב הוא ינהג".

במשרד הפרסום אברהם בדקו בפורטפוליו ולא התקשו לאתר את המותג שיכול להתחבר לאירוע המסוקר ביותר בחדשות מסביב לעולם. במותג משלוחי הפרחים Zer4u קפצו על המציאה והודיעו כי ישלחו חבילה להולדת הבן עבור וויליאם וקייט. הגולשים מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק של המותג ולצרף את הברכה שלהם. Zer4u תשלח את כל הברכות עם אחת ממגוון מתנות הלידה לבן, היישר לארמון קנזינגטון שבלונדון.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לימור 25/07/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    מר גולן היקר, איני מכירה אותך אולם פונה אליך ומזהירה אותך מניסיון אישי מכל תקשורתשותפות עם משרדה של ענת בן נתן. מדובר במשרד חובבני, העטוף באמירות גדולות ותקציבים קטנים. אנשים שמדברים בגדול ועושים מעט מאוד. ענת היא אדם אינטרסנט נטול רגשות, חסר כל כשרון, ממש מכונה! עניין של זמן עד שתראה זאת בעצמך ואני מקווה שזה יקרה לך בקרוב!
  • 2.
    בני 24/07/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    לא לומדים פה מנהלי הקריאיטיב?
  • 1.
    נועה 23/07/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    כתבו! ברכה, קופירייטרים בלאי!
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.