בלעדי

לא רק בידור ישראלי ודוקו: חיים סלוצקי רכש את ערוץ האופנה מידי נועם אדרי

לאחר מגעים בני כחודש, נחתמה אתמול העסקה בין 'נתיב תקשורת והפקות טלוויזיה' ל'סלוצקי אפיקי תקשורת'. אדרי: "מימשתי את המטרה והחזון שלי"
אלכסנדר כץ | (7)

מחליף ידיים: לאייס נודע כי המפיק חיים סלוצקי השלים אתמול (יום ב') את רכישתו של ערוץ האופנה הישראלי ב-HOT, מידיו של איש התקשורת והאקטואליה נועם אדרי שהקים אותו והעלה לאוויר לפני כשנה. סלוצקי רכש את מלוא הבעלות, על פי הערכה במאות אלפי דולרים, ואדרי נהנה מאקזיט נאה.

הערוץ של אדרי, הבעלים של חברת 'נתיב תקשורת והפקות טלוויזיה', אמור היה לעלות לאוויר בסוף 2011, אולם החל בסופו של דבר את שידוריו בחודש מארס 2012 באפיק 29 של HOT. לוח השידורים הורכב מרצועות ותכניות, בין היתר של דפנה לוסטיג שהגישה את 'הצעקה האחרונה', והמעצב יוסף את 'זה יגמר בכלה'.

בקיץ התלוננו עובדים בערוץ כי הנהלתו הקדימה את היציאה לפגרה, וזו נמשכה תקופה ארוכה. במהלך הפגרה שודרו שידורים חוזרים, כמו גם במהלך החודשים האחרונים. במהלך הפגרה שוחררו עובדים רבים.

במהלך 2012 קיבל הערוץ תקציב הפקה מ-HOT, בו הוא משודר בבלעדיות. לאחרונה, במהלך הדיונים עם HOT על תקציב לשנה החדשה, החלו לפני כחודש המגעים עם סלוצקי, המפעיל גם את ערוץ הבידור הישראלי של HOT, ומינואר - את ערוץ 8 החדש במקומה של קבוצת RGE. במקביל, נרשמה התעניינות מצד גורמים נוספים, אולם בסופו של דבר נחתמה עסקה עם סלוצקי.

מ'סלוצקי אפיקי תקשורת' לא התקבלה תגובה. דובר ערוץ האופנה מסר בשמו של נועם אדרי: "מימשתי את המטרה והחזון שלי להקים את ערוץ האופנה ולמכור אותו. אני שמח שהערוץ נמצא כעת בידיים נאמנות ומקצועיות של איש מקצוע ותיק ומוערך כמו חיים סלוצקי, שיכול להוביל את הערוץ קדימה, ואני רוצה להודות לכל העובדים שליוו אותי והיו חלק בלתי נפרד מהמהלך".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אבי 20/03/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    איזה מקורות רווח היו לערוץ הזה? הוט לא שילמו - רק על התוכן ואין פרסומות, ממה אפשר לחיות? להוט היה חבל לסגור את הערוץ הלא מוצלח הזה שהם השיקו אז הם נתנו אותו לחיים סלוצקי שינצל זמן אולפן ריק של ערוץ הבידור.
  • לא כתוב מיליונים, כתוב מאות אלפים (ל"ת)
    אם לא שמת לב 20/03/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    א 20/03/2013 07:21
    הגב לתגובה זו
    מי רואה את הערוץ? קשקושים חוזרים ונשנים של בנות שמתפעלות מתיק או שמלה ומספרות איזה מעצב הם קנו. כלומניקיות ותו לא תת רמה
  • 4.
    רונן צ. 19/03/2013 21:49
    הגב לתגובה זו
    איש יקר יקר
  • 3.
    mhph 19/03/2013 21:22
    הגב לתגובה זו
    לא השקיעו שום מחשבה מקורית בערוץ. תוכניות זולות של אותם מראיינים ומרואיינים שמתחלפים בתפקידם. אפילו אני שאיני אשת טלביזיה וא אפנה יכולתי להרים ערוץ טוב יותר.
  • 2.
    תחזירו את התכנית של תמר קרון!!!! (ל"ת)
    ליאת 19/03/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נועם תותח איש מדהים ובוס מקסים שאפו!! (ל"ת)
    עובד לשעבר 19/03/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.