יוניליוור: "העוני חוזר לאירופה", מוכרים מוצרים כמו בשווקים מתעוררים
יוניליוור, חברת מותגי המוצרים לבית השלישית בגודלה בעולם, מרגישה היטב את מכה בכיסו של הצרכן האירופי ומתאימה את עצמה למצב.
"העוני חוזר לאירופה", אמר ז'אן זידרפלד, מנהל החטיבה האירופית בענקית בראיון לפיננשל טיימס שיוצא לאור בגרמניה, "יוניליוור כבר התחילה לשנות את הדרל בה היא מוכרת חלק מהמוצרים. בספרד אנו מוכרים אבקת כביסה בחבילות קטנות שמספיקות ל-5 כביסות בלבד. ביוון החברה מציעה פירה ומיונז באריזות קטנות והשיקה מותגים זולים למוצרים בסיסיים כמו תה ושמן זית".
"אם צרכן ספרדי מוציא 17 אירו בלבד כשהוא הולך לקניות אני לא יכול למכור לו אבקת כביסה בחצי מסכום הוצאותיו" אמר ז'אן והוסיף אמירה שבוודאי תקומם את המוחים על התייקרויות המוצרים, "באינדונזיה אנו מוכרים כל בקבוק שמפו ב-2-3 סנט ועדיין יודעים איך לעשות כסף. באירופה כבר שכחנו איך לעשות את זה".
חברת יוניליוור שפועלת גם בישראל הודיעה לציבור הצרכנים כי היא מתכוונת לייקר מוצרים עד 6% אחרי תקופת החגים. בחברה תירצו את ההתייקרות בעליית מחירי חומרי הגלם והתשומות כמו דלק, גז, מים, חשמל ועליית מחירי המזון בעולם. ציבור הצרכנים מצידו הגיב בזעם שרובו התרכז בפייסבוק עם קריאות לחרם על מוצרי יוניליוור.
- 3.מעלים לנו את המחירים כדי לממן את הורדת המחירים באירופה (ל"ת)29/08/2012 09:56הגב לתגובה זו
- 2.שי 28/08/2012 16:55הגב לתגובה זולצערי הרב למרות התדמית המצואיסטית של ישראל ,הציבור בישראל הוא פראייר ולכן ניתן להעלות לו מחירים בלי סוף , חרם של חודש על יוניליוור יבהיר לחברה מיהו בעל הכוח .
- 1.אז תביאו לנו בקבוקי שמפו מאינדונזיה ! ואל תעלו מחירים ! (ל"ת)אלי 28/08/2012 13:23הגב לתגובה זו