דידייה דרוגבה צ'לסי
צילום: Getty images Israel
רייטינג

אפילו דרוגבה לא מצליח לנצח את אנה: גמר ליגת האלופות עם כ-20% בלבד

'הישרדות VIP' רשמה כ-27% מול ניצחונה של צ'לסי על באיירן מינכן. בגמר 2011 בין ברסה ליונייטד צפו 23.4%. בשישי: 'משאבת הכסף' לא מתרוממת
אלכסנדר כץ | (5)

כנראה שהעונה אף אחד לא יכול על אנה ארונוב וחבריה. גם אתמול (יום שבת) הובילה 'הישרדות VIP' את טבלת הרייטינג היומית, כשממול הייתה תחרות לא קלה בכלל. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'הישרדות VIP' (ערוץ 10) רשמה אתמול 26.7% עם פיק של 30.6%, מול 19% לגמר ליגת האלופות (רשת, ערוץ 2), בו ניצחה צ'לסי של דידייה דרוגבה, את באיירן מינכן. על פי הערכות, עוד כ-1% בערך צפו במשחק ב'ספורט 5 HD'.

בשנה שעברה הניב גמר ליגת האלופות בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד, ששודר בערוץ 10, 23.4%, ועוד כאחוז שצפו במשחק בערוץ 'ספורט 5HD'. בשנת 2010 צפו בגמר בין אינטר לבאיירן מינכן רק 18.2%, ירידה דרסטית ביחס לגמר 2009, בין ברצלונה ליונייטד, בו צפו לא פחות מ-31.5%.

* אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר. לפרטים המלאים - לחצו כאן

אולפן ליגת האלופות (רשת, ערוץ 2) לפני המשחק, רשם 11.8%. '10' (ערוץ 10) עם לירון ויצמן, ששודרה לאחר 'הישרדות', קיבלה 14.1% מכובדים, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.6%.

לפני החדשות: 'בא לחדש' (רשת, ערוץ 2) עם 8.2%, ואחריה 'אולפן ליגת האלופות' (רשת, ערוץ 2) שרשמה רק 7.1%. 'פשוט טעים' (ערוץ 10) עם 2.9% ומיד לאחר מכן לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) שקיבל 5.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם פחות מרף 20 נקודות הרייטינג - 19.8% בלבד, מול 11% ל'המגזין' (ערוץ 10).

שישי

התכנית שהובילה את הרייטינג ביום שישי הייתה השעשועון 'משאבת הכסף' (רשת, ערוץ 2) שלא מצליח להתרומם והניב רק 17%. שידור חוזר של 'אחד העם 101' (רשת, ערוץ 2) זכה ל-8.6%. בערוץ 10 ממשיכים עם מסורת השידורים החוזרים: 'כאן גרים' עם 4.8% ו'לא לפני הילדים' שרשמה 4.4%. הסרט 'אשה יפה' (ערוץ 10) עם 4.8%.

לפני החדשות: 'בא לחדש' (רשת, ערוץ 2) זכתה ל-5.7%, 'אהרוני' (ערוץ 10) עם 4.4%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    pix37 21/05/2012 07:55
    הגב לתגובה זו
    מועצת הרשות השניה היתה חייבת לדחות את לוח השידורים שלהם ולשלוח אותם לחשוב מחדש איך עושים טלויזיה רלוונטית למישהו. וזה עוד לפני שקשת החלה לשדר את כוכב נולד וערוץ 10 את היפה והחנון. בקצב הזה אפילו ערוץ 1 יעבור אותם.
  • 4.
    מה עם נתוני חדשות ערוץ 1 המהולל? (ל"ת)
    הדוקטור 20/05/2012 23:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שפוי 20/05/2012 11:40
    הגב לתגובה זו
    שצופי הטלוויזיה מתחרים בין כדורגל לבין הישרדות. אתמול,לראשונה,הצצתי בהישרדות- נעלבתי בשם כל מי שמעט בינה בראשו.- מופע פורנוגרפי במעטה של תחרות.-דיאלוגים ומונולגים של אנשים שכל קשר בינם לבין המציאות הוא ברצון לקבל תשומת לב בכל דרך. לפחות בכדורגל יש אחיזת עיניים של תחרות ספורטיבית עם פרס בצורת גביע אך בהישרדות זה חלם שאין לתאר. -הלכתי לישון מבוהל- הישרדות-זה בדיוק שם המשחק-איך שורדים במדינה שמקדשת את הטיפשות.
  • 2.
    הישרדות איזה יופי (ל"ת)
    יניב 20/05/2012 10:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אף אחד לא יכול לנצח את אנה (ל"ת)
    אורן 20/05/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.