שיווק עורכי דין באינטרנט
עורך דין הוא מקצוע מבוקש, אך גם תחרותי מאוד. בישראל ישנם אלפי עורכי דין שמתחרים על לקוחותיהם, ולכן כל עורך דין זקוק לשיווק רציני על מנת להשיג כמה שיותר לקוחות. מכיוון שהיום הכול מתנהל דרך אתרי האינטרנט, חשוב שיהיה לכל עורך דין אתר משלו, על מנת לאפשר לגולשים ליצור קשר במהירות.
מדוע פרסום ממומן בגוגל מתאים לעורכי דין?
קיימות שיטות שיווק שונות בגוגל. הבולטת שבהן היא פרסום ממומן בגוגל שמתאים לעורכי הדין מכמה סיבות:
- פרסום מיידי – עורך דין בתחילת דרכו זקוק לפרסום מיידי כדי להביא אליו יותר לקוחות. קמפיין ממומן בגוגל מופיע מיד בתוצאות החיפוש הראשונות.
- אפשר לבחור ביטויים לקידום – עריכת דין מתחלקת לתחומים רבים: מקרקעין, משפחה, תחבורה ועוד. אם אתם מעוניינים להתמקד בנישה מסוימת, תוכלו להגדיר את מילות המפתח במודעה שלכם.
- ניסוח מודעה – עורך הדין יכול לבחור כל ניסוח למודעה שלו. בדרך כלל מדובר במודעות קצרות וקולעות המעודדות את הגולש להשאיר פרטים.
- עניין של זמן – במסגרת פרסום ממומן קיימת אפשרות לקבוע את העיתוי שבו תתפרסם המודעה. לדוגמה, ייתכן שהוספתם למשרד שלכם שירות חדש שאתם מעוניינים לפרסם. כמובן, ניתן להסיר את הפרסום בכל עת.
- אין צורך בתקציב גבוה – פרסום ממומן בגוגל מתאים לעורכי דין מתחילים שאין להם תקציב רב להשקיע עובר הקידום. זאת משום שפרסום בגוגל עובד בדרך פשוטה: המפרסם משלם סכום מוגדר מראש, ומשלם רק כאשר גולש לוחץ על המודעה שלו.
קיימים היבטים שונים שכדאי לדעת על קידום עורכי דין ברחבי האינטרנט. דבר ראשון, לצד הקידום הממומן, כדאי לבנות אתר אינטרנט. אמנם מדובר בעבודה סיזיפית שאינה מניבה תוצאות מיידיות, אך היא משתלמת בסופו של דבר. זאת משום שאתם מקבלים בתמורה אתר מעוצב שהוא כרטיס הביקור שלכם.
כמו כן, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא להתאים את אתר האינטרנט לנייד, כלומר לבנות אתר רספונסיבי. בימינו, מרבית הגולשים מעדיפים לגלוש דרך המסך הקטן של הטלפון הנייד שלהם. חבל להחמיץ אותם.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דבר חשוב נוסף שכדאי להביא בחשבון כאשר מקימים אתר אינטרנט, הוא לדאוג לזמן טעינה של עד 3 שניות. לגולשים אין זמן או סבלנות לחכות עד שהאתר שלכם יעלה, הם רוצים תוצאות מיידיות. אחרת, הם פשוט יפנו לאתר של המתחרה שלכם.
לא לוותר על פרסום ברשתות חברתיות
לצד הפרסום הממומן ואתר האינטרנט שאתם בונים, חשוב להיות נוכחים ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק או טוויטר. מרבית הגולשים נמצאים ברשתות האלה, ואתם יכולים להפנות את מודעות הפרסום לקהל היעד שלכם. ברגע שתראו נוכחות, תיצרו רושם של משרד עורכי דין פעיל המטפל באופן מקצועי בלקוחות שפונים אליו.
פונים לחברת קידום
בין אם אתם עורכי דין מתחילים ובין אם עורכי דין ותיקים המעוניינים לרענן את מאגר הלקוחות שלכם, כדאי לפנות לחברה לקידום אתרים. כך, תתבצע חלוקת תפקידים: אתם תתמקדו יותר בעבודה עם הלקוחות, ואילו מקדמי האתרים יתמקדו יותר בפרסום ושיווק האתר שלכם.

להרגיש את הלחות: המרקמים, הריחות והתחושות שעושים את שגרת הטיפוח להרבה יותר מהנה
קרם לחות לפנים הוא הרבה יותר ממוצר טיפוח. כשבוחרים קרם שמרגיש מתאים, הטיפוח הופך להרגל טבעי, ולא למטלה
למרות שיש היום לא מעט מוצרי טיפוח שמתהדרים בנוסחה חדשנית או ברכיבים מתקדמים, יש דבר אחד שקובע אם נרצה להשתמש בו מדי יום, והוא איך הוא מרגיש על העור.
המרקם, הריח והתחושה בזמן המריחה ואחריה הם מה שהופכים את שגרת הטיפוח לפעולה אינטואיטיבית שנרצה לחזור אליה, ולא רק עוד שלב בשגרת הטיפוח יומית.
הזנת העור בלחות: שלב טיפוח יומיומי
קרם לחות לפנים הוא הרבה יותר ממוצר טיפוח, הוא חלק מהרגל יומיומי שמזכיר לנו להתייחס לעצמנו. כשנעים לגעת בעור, קל להתמיד בכך.
לכן הבחירה במרקם הנכון ובתחושה שנוחה לך היא איננה מותרות, אלא הדרך להפוך את שגרת הטיפוח לפשוטה ומהנה יותר. בדיוק כמו שמעדיפים סבון בניחוח מסוים או שמפו בתחושה מסוימת, גם קרם הלחות הנכון הוא עניין של הרמוניה אישית.
- מותג הטיפוח האמריקאי Palmer’s מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין מוצרי טיפוח טבעיים לשיער
- בד באת' & ביונד צוללת אחרי שפספסה את הצפי בשל שיבושים באספקה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המרקם שמזמין לגעת
קרם שמרגיש נעים הוא כזה שמתקבל על ידי העור בקלות. יש כאלו שאוהבים מרקם עשיר ועמוק, שמרגיש כמו שכבה מגוננת בחורף, ויש את אלו שדווקא מעדיפים תחושה קלילה ואוורירית, שמתאימה לאקלים חם או לשימוש לפני איפור.