תחום הקמעונאות הולך לפרסום מבוסס חיפוש - זינוק של 22.5%
דו"ח חדש של חברת המחקר eMarketer שפורסם לאחרונה מגלה כי פרסום מבוסס מנועי חיפוש הוא הפורמט הצומח ביותר בתחום הקמעונאות.
על פי הנתונים, מפרסמים מתחום הריטייל-קמעונאות בארה"ב ישקיעו כ-13 מיליארד דולר בפרסום מבוסס חיפוש ב-2019, עלייה של 22.5% לעומת 2018. הצפי ל-2020 עומד על הוצאה של 15.6 מיליארד דולר.
אחד הווקטורים המשמעותיים שדוחפים את שוק הקמעונאות לפרסום מבוסס חיפוש הוא הפרסום באמזון שבימים אלו נמצא בשיאו של הליך חדירה לישראל. מפרסמים רבים הבינו את כוחו של אמזון ויתרונו היחסי המבוסס על העובדה שלקוחות המחפשים אחר מוצרים באמזון נמצאים קרובים יותר מאשר בכל מקום אחר לרגע הרכישה - מה שהופך את הפרסום בו לבעל ערך גבוה יותר עבורם.
על פי ניתוח של חברת Jumpshot שנעשה ברבעון השני של 2018, המבוסס על סריקה של 500 אתרי מסחר אלקטרוני, אמזון עברה את גוגל בחיפושי גולשים אחר מוצרים. ההערכות ב-eMarketer הן שבשנת 2019, 46.3% מההוצאה לפרסום בגזרת הדיגיטל של מפרסמים מתחום הקמעונאות, יופנה לפרסום מבוסס חיפוש - גבוה יותר מהממוצע שעומד על 41.5%. ב-2020 מעריכים בחברת המחקר שנתח פרסום החיפוש מתוך ההוצאה לדיגיטל של קמעונאים יעלה ל-47.3%.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.89% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
