
צילום: יח"צ/ צילום מסך
בדיקה
משתלם למשביר: שווי החשיפה התקשורתית - 2 מיליון ש'
שיבוץ הפרסומת בגמר היורו עלה כ-80 אלף ש'. אם לוקחים את התסריט הקיצון ביותר ומגדירים את ההשקעה ככזו שירדה לטמיון, עדיין, יחס ההמרה בין ההשקעה בברייק לשווי החשיפה התקשורתית הופכת את העניין למשתלם
- 2.פיראס 15/07/2016 11:10הגב לתגובה זוכאחד שעובד בתחום פרסום האון ליין במגזר החשיפה הץקשורתית לגבי אוכלוסיית היעד של המשביר במגזר היתה שלילית במיוחד בגלל 1- אוכלוסיית היעד של המשביר במגזר היא חדשנית ולרוב ראו בדמות כדמות נחותה עם אופי שלילי במיוחד כשמשדרים את זה כלפי חוץ 2- חשיפת ה PR לרוב היתה במגזר היהודי מה שמצביע שגם שם הוא לא השיג את קהל המטרה לרוב ברשת המהלך הוליד זעם ולעג בקרב אוכולסיית היעד
- 1.יורם 14/07/2016 12:54הגב לתגובה זולא כל חשיפה משתלמת. הימנים כועסים. הערבים ראו דמות נלעגת. המשביר לא צריך מודעות למותג