אל תתרגלו לזה: יהושע TBWA משאירים תגובות אוהבות למשרדים מתחרים בפייסבוק
להפגין אהבה לחבר/ה, האשה או הבעל זה טבעי, מתבקש ומומלץ ביום האהבה. אבל להפיץ את כל הדביקות הזאת למתחרים שלך בענף הפרסום, זה כבר דורש מאמץ מיוחד. זה בדיוק מה שמשרד הפרסום יהושע TBWA הכין ליום הולנטיינ'ס עבור שלל משרדי פרסום שונים.
משרד הפרסום פיזר את כל "הטוב הזה" באמצעות מודעה נוטפת אהבה בגוונים אדומים, שבמרכזה לב אדום עם חץ לבן, ומעליו הכיתוב: "ולנטיינ'ס דיי שמח מהחברים ביהושע TBWA". מהבוקר החלו להופיע תגובות בשם יהושע TBWA בפוסטים שונים בעמודי פייסבוק של משרדי פרסום וכן בעמוד הפייסבוק של אייס. התגובות של יהושע שולבו בפוסטים על מהלכי פרסום של משרדים ו/או מאמרים שנכתבו על ידי עובדי הענף בעמודי משרדים.
אוהבים את אדלר חומסקי
אוהבים את ראובני פרידן
אוהבים את ה-Hooligans
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: עדו קריב, מאיה שרן
קופי: חזקוש ישורון
ארט: אבישי קשת
מנהל מחלקת תוכן דיגיטל: יואל שמיר
- 4.שי 14/02/2016 18:45הגב לתגובה זואבל חוץ מזה אחלה מהלך!
- 3.יפה מאד. אוהבת ! (ל"ת)מנכלית 14/02/2016 16:21הגב לתגובה זו
- 2.העיקר שכתבתם וולנטיינ'ס במקום ולנטיינ'ס (ל"ת)חזקוש המתלהב מעצמו 14/02/2016 15:23הגב לתגובה זו
- 1.איזה משרד של סאחים (ל"ת)דנה ברגר 14/02/2016 14:47הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
