יהושע TBWA מפזרים אהבה
צילום: יח"צ

אל תתרגלו לזה: יהושע TBWA משאירים תגובות אוהבות למשרדים מתחרים בפייסבוק

יהושע TBWA מפזרים מהבוקר תגובות מלאות אהבה עם בעמודי פייסבוק של משרדי פרסום מתחרים. אפילו לעמוד אייס הם הגיעו עם כל הדביקות הזאת
משה בנימין | (4)

להפגין אהבה לחבר/ה, האשה או הבעל זה טבעי, מתבקש ומומלץ ביום האהבה. אבל להפיץ את כל הדביקות הזאת למתחרים שלך בענף הפרסום, זה כבר דורש מאמץ מיוחד. זה בדיוק מה שמשרד הפרסום יהושע TBWA הכין ליום הולנטיינ'ס עבור שלל משרדי פרסום שונים.

משרד הפרסום פיזר את כל "הטוב הזה" באמצעות מודעה נוטפת אהבה בגוונים אדומים, שבמרכזה לב אדום עם חץ לבן, ומעליו הכיתוב: "ולנטיינ'ס דיי שמח מהחברים ביהושע TBWA". מהבוקר החלו להופיע תגובות בשם יהושע TBWA בפוסטים שונים בעמודי פייסבוק של משרדי פרסום וכן בעמוד הפייסבוק של אייס. התגובות של יהושע שולבו בפוסטים על מהלכי פרסום של משרדים ו/או מאמרים שנכתבו על ידי עובדי הענף בעמודי משרדים.

אוהבים את אדלר חומסקי

אוהבים את ראובני פרידן

אוהבים את ה-Hooligans

קרדיטים:

סמנכ"ל קריאייטיב: עדו קריב, מאיה שרן

קופי: חזקוש ישורון

ארט: אבישי קשת

מנהל מחלקת תוכן דיגיטל: יואל שמיר

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שי 14/02/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    אבל חוץ מזה אחלה מהלך!
  • 3.
    יפה מאד. אוהבת ! (ל"ת)
    מנכלית 14/02/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    העיקר שכתבתם וולנטיינ'ס במקום ולנטיינ'ס (ל"ת)
    חזקוש המתלהב מעצמו 14/02/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה משרד של סאחים (ל"ת)
    דנה ברגר 14/02/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.