צ'יינה ביי china buy
צילום: צילום מסך

אחרי שטופל אין-האוס: אתר הקניות ChinaBuy ישראל שכר משרד יח"צ חיצוני

ChinaBuy בחר ביועצת התקשורת לילך דומינגז, לאחר שעד כה ניהל את נושא יחסי הציבור באמצעות צוות עובדים בתוך החברה
אלכסנדר כץ | (1)

משרד יחסי הציבור של לילך דומינגז יטפל בתקציב היח"צ של השלוחה הישראלית של אתר הקניות ChinaBuy. עד כה ההתנהלות התקשורתית של האתר פעלה באמצעות עבודה אין-האוס של צוות עובדים ובהדרכתה של יועצת התקשורת לימור אטד, רעייתו של יובל אטד, יו"ר קבוצת China Buy.

 

קבוצת ChinaBuy העולמית הוקמה ב-2012 ומפעילה רשת אתרים בינ"ל, כאשר האתר הישראלי הוקם לפני כשנתיים. הפורטל הוקם על ידי ג'ו זאנג הסיני, יזם בתחום המסחר האלקטרוני יחד עם אטד. לפני כחצי שנה חתם עם אתר נענע10 של ערוץ 10 על הסכם לשיתוף פעולה עם ChinaBuy במסגרתו ייבנה מתחם סחר ייעודי של ChinaBuy בנענע10, וכן יוצעו הטבות בלעדיות לגולשי האתר.

 

לילך דומינגז מסרה כי "אנו שמחים על הצטרפותו של China Buy לשורת לקוחותינו". מנכ"ל קבוצת ChinaBuy ג'ו זאנג מסר כי "לאחר בחינת מספר משרדים, החלטנו לבחור במשרד צעיר ו'פראשי' שכבר הספיק להוכיח את עצמו בתחומים מגוונים. פגשנו צוות חרוץ ויעיל ואנו מאחלים ל-2 הצדדים הצלחה רבה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אבי 30/01/2017 22:06
    הגב לתגובה זו
    לא להתקרב סתם גנבים לא תקבלו מהם כלום רק יקחו לכם את הכסף https://www.facebook.com/Chinabuy.il/
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.