תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס עובר מ-JWT ישראל לזרמון DDB

התקציב עובר לידי זרמון ללא מכרז; בשבועות האחרונים התקיימו מגעים בין הצדדים. התקציב טופל לסירוגין על ידי JWT ישראל ופובליסיס וובאימג'
משה בנימין | (8)

תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס עובר ממשרד הפרסום JWT ישראל לידי זרמון DDB - כך נודע לאייס. בשנה החולפת טופל תקציב הפרסום על ידי JWT ופובליסיס וובאימג' בגזרת הדיגיטל.

על פי יפעת בקרת פרסום עמד ב-2011 תקציב הפרסום של אופיר טורס על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים. תקציב הפרסום של אופיר טורס הועבר לידי JWT בתחילת 2011, כאשר בשנים קודמות התמקדה חברת התיירות בזירות הדיגיטל בלבד באמצעות icon אינטראקטיב. יש לציין כי תקציב הפרסום שעובר לידי זרמון DDB לא יכלול את הפעילות בתחום הדיגיטל - זו תישאר בידי פובליסיס וובאימג'.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

תקציב הפרסום של אופיר טורס הוא הגדול ביותר שמצרף אילון זרמון לזרמון DDB - הגרסה החדשה של משרד הפרסום זרמון גולדמן, לאחר הפרידה משותפו ב-13 השנים האחרונות - הדר גולדמן. מאז פירוק השותפות בפברואר האחרון איבד המשרד מספר תקציבים אך זכה למשב רוח רענן עם צירוף תקציבי 'סוד', 'אלקטרולוקס' וכעת כאמור 'אופיר טורס'.

המשרד גם הוזכר כמועמד בולט לזכייה מחודשת בתקציב הפרסום של מותג הרכב סיטרואן מבית לובינסקי - מותג שטופל בעבר במשרד ועבר לראובני פרידן, שם סיים את דרכו לאחר שראובני פרידן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של שברולט.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    המשרד בתנופה! כן! כן!... (ל"ת)
    איציק שפיציק 10/05/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
  • בתנומה (ל"ת)
    10/05/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ערן 09/05/2012 22:30
    הגב לתגובה זו
    די ללכלך. תנו הזדמנות
  • 4.
    JWT 09/05/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
    סקס אגרסיבי וחינמי
  • 3.
    תודה על המילים החמות (ל"ת)
    מנקי הטינוף 09/05/2012 16:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    טורס 09/05/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
    יבינו לאן הם נפלו
  • 1.
    מי יתחיל לטנף ראשון? (ל"ת)
    ddb 09/05/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
  • 09/05/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
    זבל לזבל