תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס עובר מ-JWT ישראל לזרמון DDB
תקציב הפרסום של חברת התיירות אופיר טורס עובר ממשרד הפרסום JWT ישראל לידי זרמון DDB - כך נודע לאייס. בשנה החולפת טופל תקציב הפרסום על ידי JWT ופובליסיס וובאימג' בגזרת הדיגיטל.
על פי יפעת בקרת פרסום עמד ב-2011 תקציב הפרסום של אופיר טורס על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים. תקציב הפרסום של אופיר טורס הועבר לידי JWT בתחילת 2011, כאשר בשנים קודמות התמקדה חברת התיירות בזירות הדיגיטל בלבד באמצעות icon אינטראקטיב. יש לציין כי תקציב הפרסום שעובר לידי זרמון DDB לא יכלול את הפעילות בתחום הדיגיטל - זו תישאר בידי פובליסיס וובאימג'.
- 6.המשרד בתנופה! כן! כן!... (ל"ת)איציק שפיציק 10/05/2012 12:34הגב לתגובה זו
- בתנומה (ל"ת)10/05/2012 16:02הגב לתגובה זו
- 5.ערן 09/05/2012 22:30הגב לתגובה זודי ללכלך. תנו הזדמנות
- 4.JWT 09/05/2012 17:15הגב לתגובה זוסקס אגרסיבי וחינמי
- 3.תודה על המילים החמות (ל"ת)מנקי הטינוף 09/05/2012 16:53הגב לתגובה זו
- 2.טורס 09/05/2012 15:57הגב לתגובה זויבינו לאן הם נפלו
- 1.מי יתחיל לטנף ראשון? (ל"ת)ddb 09/05/2012 15:34הגב לתגובה זו
- 09/05/2012 17:12הגב לתגובה זוזבל לזבל