מסתמן: תקציבי הפרסום של נטוצי וד"ר גב מקבוצת קאופמן בדרך לגיתם BBDO
תקציבי הפרסום של המותגים 'ד"ר גב' ו'נטוצי' המוחזקים על ידי קבוצת קאופמן עתידים לעבור בקרוב למשרד הפרסום גיתם BBDO - כך נודע לאייס.
כזכור, כפי שפורסם לאייס, החליטה קבוצת קאופמן, לפני כחודש, להוציא את 2 התקציבים למכרז, לאחר שטופלו במשרד הפרסום ברוקנר נטע יער ב-6 השנים האחרונות.
לשלב הסופי של ההתמודדות על תקציבי ד"ר גב ונטוצי הגיעו 3 משרדים: JWT ישראל, ענבר מרחב וגיתם BBDO. בימים הקרובים אמורה להתקבל ההחלטה הסופית על ידי משפחת קאופמן כאשר הסיכויים הגדולים נוטים לכיוון גיתם. בין הצדדים מתקיימות שיחות אחרונות לסיכום תנאי העבודה.
2 תקציבי הפרסום יחד יכולים לשמש כבונוס כספי נאה בתקופה קשה זו של שוק הפרסום. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2011 עמד תקציב נטוצי על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים. תקציב ד"ר גב עמד בשנה זו על כ-4.2 מיליון דולר המהווים בפועל כ-6.7 מיליון שקלים.
ד"ר גב היא הרשת הגדולה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים. החברה עוסקת בפיתוח, יבוא ושיווק מוצרים לשיפור היציבה, הישיבה ואיכות השינה. הרשת מתפעלת 22 סניפים ברחבי הארץ. קבוצת קאופמן זכתה לפני מספר שנים בזיכיון הבלעדי לשיווק רהיטי נטוצי בישראל.
מקבוצת קאופמן נמסר כי "ההחלטה הסופית טרם התקבלה, וברגע שתתקבל נודיע על כך באופן רשמי".
- 4.למי ששכח 08/01/2012 11:27הגב לתגובה זוגיתם משרד השנה 2010-2011 בסוף או שאתה עומד על דוכן המנצחים או שאתה ביציע מברבר שטויות. וגיתם עומדים על הדוכן וזוכים בכל הפרסים. נקודה.
- 3.ד"ר שקשוקה 08/01/2012 10:49הגב לתגובה זוהוא מותג משעמם שנכשל מאד בכניסה לשוק המזרונים. אם בכלל אפשר לקרוא להם מותג. נתח השוק שלהם הוא זניח, הם אנשים שמרנים.
- 2.ענבר מרחב בדרך למטה (ל"ת)05/01/2012 17:33הגב לתגובה זו
- 1.שרית 05/01/2012 15:11הגב לתגובה זואני לא מבינה למה. גיתם הולך בדרך של שלמור, בועה שהולכת להתפוצץ, עשה את שלו. ענבר מרחב משרד צעיר רענן שיכול להוביל את קבוצת קאופמן למקומות טובים בהרבה. תחשבו עוד פעם........
- אחד שיודע 05/01/2012 17:24הגב לתגובה זומי שאומר על גיתם שהוא משרד מיושן לא יודע מה זה משרד ברמה גבוהה כזאת!!! ימותו הקנאים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
