מסתמן: תקציבי הפרסום של נטוצי וד"ר גב מקבוצת קאופמן בדרך לגיתם BBDO
תקציבי הפרסום של המותגים 'ד"ר גב' ו'נטוצי' המוחזקים על ידי קבוצת קאופמן עתידים לעבור בקרוב למשרד הפרסום גיתם BBDO - כך נודע לאייס.
כזכור, כפי שפורסם לאייס, החליטה קבוצת קאופמן, לפני כחודש, להוציא את 2 התקציבים למכרז, לאחר שטופלו במשרד הפרסום ברוקנר נטע יער ב-6 השנים האחרונות.
לשלב הסופי של ההתמודדות על תקציבי ד"ר גב ונטוצי הגיעו 3 משרדים: JWT ישראל, ענבר מרחב וגיתם BBDO. בימים הקרובים אמורה להתקבל ההחלטה הסופית על ידי משפחת קאופמן כאשר הסיכויים הגדולים נוטים לכיוון גיתם. בין הצדדים מתקיימות שיחות אחרונות לסיכום תנאי העבודה.
2 תקציבי הפרסום יחד יכולים לשמש כבונוס כספי נאה בתקופה קשה זו של שוק הפרסום. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2011 עמד תקציב נטוצי על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים. תקציב ד"ר גב עמד בשנה זו על כ-4.2 מיליון דולר המהווים בפועל כ-6.7 מיליון שקלים.
ד"ר גב היא הרשת הגדולה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים. החברה עוסקת בפיתוח, יבוא ושיווק מוצרים לשיפור היציבה, הישיבה ואיכות השינה. הרשת מתפעלת 22 סניפים ברחבי הארץ. קבוצת קאופמן זכתה לפני מספר שנים בזיכיון הבלעדי לשיווק רהיטי נטוצי בישראל.
מקבוצת קאופמן נמסר כי "ההחלטה הסופית טרם התקבלה, וברגע שתתקבל נודיע על כך באופן רשמי".
את תגובת גיתם BBDO לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.
- 4.למי ששכח 08/01/2012 11:27הגב לתגובה זוגיתם משרד השנה 2010-2011 בסוף או שאתה עומד על דוכן המנצחים או שאתה ביציע מברבר שטויות. וגיתם עומדים על הדוכן וזוכים בכל הפרסים. נקודה.
- 3.ד"ר שקשוקה 08/01/2012 10:49הגב לתגובה זוהוא מותג משעמם שנכשל מאד בכניסה לשוק המזרונים. אם בכלל אפשר לקרוא להם מותג. נתח השוק שלהם הוא זניח, הם אנשים שמרנים.
- 2.ענבר מרחב בדרך למטה (ל"ת)05/01/2012 17:33הגב לתגובה זו
- 1.שרית 05/01/2012 15:11הגב לתגובה זואני לא מבינה למה. גיתם הולך בדרך של שלמור, בועה שהולכת להתפוצץ, עשה את שלו. ענבר מרחב משרד צעיר רענן שיכול להוביל את קבוצת קאופמן למקומות טובים בהרבה. תחשבו עוד פעם........
- אחד שיודע 05/01/2012 17:24הגב לתגובה זומי שאומר על גיתם שהוא משרד מיושן לא יודע מה זה משרד ברמה גבוהה כזאת!!! ימותו הקנאים