אין במשרדי הפרסום מנהיגים דיגיטליים, התעשייה שלנו חזרה כמה שנים לאחור
2011 הסתיימה בקול ענות חלושה עבור תחום האינטראקטיב בענף הפרסום. משרדי הפרסום המובילים הוכיחו פעם נוספת כי עדיין לא נמצאה הנוסחה לתרגום שירותי הדיגיטל ללקוחות במונחי כסף ורווחיות.
בהתאם לכך נראו בענף מהלכים להטמעת זרועות האינטראקטיב לתוך המשרדחם, קיצוץ מאסיבי בכח האדם הדיגיטלי ותחושה כללית על היחלשות תדמית הדיגיטל, לפחות בעיני קברניטי הענף. הקיצוץ בתקציבי הפרסום לאור 'מחצית המחאה' (השנייה) של 2011 לא תרמה בלשון המעטה.
"מבחינת הדיגיטל, חלקנו לפחות, חזרנו כמה שנים אחורה. ברגע שהמשרדים החליטו על כינוס הדיגיטל פנימה חזרה, הרבה מאוד מנהיגים דיגיטליים שהובילו את התעשייה הזו די נדחקו הצידה". כך אומר עומר זייגרמן, מנכ"ל JWT דיגיטל בשיחה עם אייס.
עומר זייגרמן: "אין מנהיגים דיגיטליים" (לחצו לצפייה)
- 21.עדי 09/01/2012 18:02הגב לתגובה זוהמעתיקן הגדול של תעשיית הדיגיטאל בישראל !!! וואוו !!! איזה תובנה חשובה ! לשלב בין טכנולגיה לשיווק , איך לא חשבנו על זה קודם ?
- 20.05/01/2012 15:58הגב לתגובה זוכנראה שהזייגרמן הזה עושה משהו נכון וזה מרגיז את כולם
- 19.גפן עוד יחזור (ל"ת)ברח 05/01/2012 15:13הגב לתגובה זו
- 18.אחד שברח 05/01/2012 14:27הגב לתגובה זוכל אחד שהתחיל למכור באנרים הופך להיות גאון דיגיטלי ורוצה להיות מנהיג?
- 17.לא יודעים לפרגן... 05/01/2012 13:35הגב לתגובה זותגובות הקולגות פה מגעילות לאללה. אין ענפים עם כסו כמות של ".מפרגנים״ כמו בפרסום. מהקרה, פרגנו. הוא נשמע תותח
- 16.שחצן נפוח 05/01/2012 11:40הגב לתגובה זואתה חי בסרט. המשרד שלך יודע לעשות קצת דיגיטל וקצת אקסטרות, חסויות וכולי... כמו אחרון משרדי הפרסום. אין מנהיגים דיגיטליים? מי אתה שתגיד את זה? ואם כבר פץחת את הנושא, תסתכל על מהלכים של אידיאולוג'יק, תראה את העומק הדיגיטלי של לעומק התודעה, תסתכל על עבודות של טוויסטד. איפה אתה ואיפה הם?
- דודו 08/01/2012 11:40הגב לתגובה זוטוויסטד חברה קטנטונת עם קמפייני גרילה, אידגיאלוגיק, הולכים ונחלשים ולעומק התודעה... לא ממש נספרים. אתה חי בלה לה לנד...
- גם סאצ'י עושים דברים יפים (ל"ת)רמי 05/01/2012 15:35הגב לתגובה זו
- 15.וותיק.. 05/01/2012 11:02הגב לתגובה זואת הדיגיטל מחוץ למשרדי הפרסום הדברים היו נראים אחרת.. אין מה לעשות הדיגיטל זה התמחות מיוחדת
- 14.תומר 05/01/2012 10:13הגב לתגובה זואתם קונים ללקוחות שלכם שילוט חוצות, כשאין לכם חצי מושג בתחום, כי אתם מסחטת כסף, זה מה שאתם, אולי בדיגיטאל אתם מבינים משהו, גם על זה אפשר לחלוק. אבל בחוצות אתם לא מבינים כלום, אבל עדיין עושים כדי לא לפספס ולא אחוז של עמלה. כולם יודעים שהרבה לקוחות כבר ניזוקו מאד ממכם. קרוב היום שהבועה הזאת גם תתפוצץ לכם בפנים.
- 13.לקוח ותיק 05/01/2012 06:42הגב לתגובה זוהיחידי שבונה טכנולוגיות עבור הלקוחות ומספק להם מוצרים שאין כמותם. אני אוהב אותו
- 12.רחלי (ל"ת)גפן ברח 05/01/2012 03:31הגב לתגובה זו
- 11.אין דיגיטל? תסתכלו על טוויסטד שמבריקים פה!!! (ל"ת)נו באמת 04/01/2012 23:33הגב לתגובה זו
- 10.מהמדיה 04/01/2012 22:14הגב לתגובה זותראו את די סיי, נקסט אין, קיו דיגיטל , לעומק התודעה הם יודעים לעבוד
- ע.ג. 04/01/2012 23:05הגב לתגובה זועם קריאייטיב נוראי
- משרדי הפרסום הגדולים 05/01/2012 01:13הם הרבה יותר בענייין
- 9.גפן לא חוזר הוא הבין שזו ביצה (ל"ת)רוי 04/01/2012 20:53הגב לתגובה זו
- 8.04/01/2012 19:45הגב לתגובה זואיך יעשו ? הם לא מבינים וכבר לא יבינו דיגיטל...
- 7.רונן 04/01/2012 19:00הגב לתגובה זובקושי עושים אינטראקטיב מקאן דיגיטל מתחילים לחזור לעצמם
- 6.04/01/2012 18:39הגב לתגובה זובתור אחד שמכיר את שניהם
- 5.ברחית מוחות באינטרקאטיב..כבר ידוע (ל"ת)04/01/2012 18:22הגב לתגובה זו
- 4.היחיד שאומר מה שכולם חושבים.. (ל"ת)04/01/2012 18:21הגב לתגובה זו
- 3.04/01/2012 18:14הגב לתגובה זוהאיש חי ונושם אינטראקטיב 24 שעות ביממה ומבין על מה הוא מדבר.
- 2.תחזירו את ערן גפן לארץ (ל"ת)מיכל 04/01/2012 18:05הגב לתגובה זו
- 1.בושה וחרפה שזה אחד האנשים המובילים... (ל"ת)04/01/2012 17:40הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
