האקזיט של שחר? בלעדי: מכבי חיפה במגעים לרכישת שוער ארסנאל
מכבי חיפה החתימה בקיץ האחרון את שוער מכבי נתניה, איתמר ניצן, אולם בהמשך העבירה את השרביט לשריף כיוף. ניצן צפוי לעזוב את מכבי חיפה וכעת המועדון מחפש שוער נוסף. לביזספורט נודע כי אחת האופציות שעלו ביממה האחרונה היא החתמת השוער היהודי של ארסנאל הארגנטינאית, תומאס סולטאני (1.85, 25). מכבי חיפה הגישה הצעה לסוכניו של השחקן בארגנטינה והצדדים מנהלים מגעים במטרה לסגור את העסקה ולצרף אותו לסגל.
סולטאני הפך מאז תחילת השנה לשוער הראשון של הקבוצה הארגנטינאית. הוא ערך 14 הופעות. לארסנאל הוא עבר לפני כשנתיים, אז שיחק בסן טלמו. בעונה שעברה הוא ערך שלוש הופעות בליגה הראשונה, לפני שארסנאל ירדה לליגת המשנה והפכה אותו לשוער ראשון.
הירוקים כבר הביאו לארץ שוער יהודי, ג'וש כהן, שזכה בסיום עונת 2020/21 בתואר שחקן העונה והוביל את הקבוצה של ברק בכר לאליפות, תוך שהוא סופג את מספר השערים הנמוך בליגה (21 מתוך 29 שהקבוצה ספגה). כהן הגיע למכבי חיפה מסקרמנטו ביולי 2019. הוא סיכם לשנתיים ללא דמי העברה ועם הזמן קיבל את כפפות השוער הראשון במקום גיא חיימוב, שנפצע. שנה מאוחר יותר הוא האריך חוזה בשנתיים נוספות, זכה בתואר שחקן העונה כשהוא עוצר ארבעה פנדלים ובישל שער אחד. בסוף העונה הקודמת עזב את מכבי חיפה וחתם באטלנטה יונייטד מליגת ה־MLS.
כעת, ברק בכר ינסה להנחית לכאן שוער יהודי נוסף. חשוב לציין כי כיוף עדיין מוערך מאוד על אנשי המועדון וגם אם יגיע שוער נוסף, הכוונה היא להמשיך ולתת לו את המפתחות בתחילת העונה.
- 5.ירוקה שלי 26/05/2024 10:21הגב לתגובה זושריף כיוף טוב אבל לא מספיק טוב צריכים שוער מתחרה במיוחד שהוא קיבל אדום במשחק אתמול
- 4.מכבי חיפה אימפריה 23/05/2024 22:50הגב לתגובה זומההה שוער בגיל 37 מי צריך אותו צריך לבנות קבוצה לשנים קדימה הייתי מביא שחקנים עד גיל 28 גג לכמה שנים קדימה לעוד כמה אליפויות ולבנות קבוצה יציבה לליגה ולאירופה מספיק לחפש שחקים שישחקו שנה וילכו לא שווה מאמץ ובטח לא את הכסף מבין את זה כמו ליאור או חמד לסיים את הקריירה בקבוצת הילדות שלהם
- 3.אדו 23/05/2024 10:42הגב לתגובה זווגם קשר עושה משחק במקום שריי
- 2.כתבה מדהימה תודה (ל"ת)שחר 23/05/2024 10:42הגב לתגובה זו
- 1.שוער בגובה 185נמוך מדיי בלמים גבוההים ממנו (ל"ת)מיקו 23/05/2024 08:42הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
