מופז: "נתניהו נמצא בסוף דרכו; לספטמבר פוטנציאל להפוך לאלים ביותר"

כך התבטא הבוקר יו"ר ועדת חוץ ובטחון בגלי צה"ל- "הסבירות בה ישראל תגייס כוחות מילואים היא גבוהה, צה"ל נערך לקשת רחבה של תרחישים". אקוניס: "עול המסים העקיפים הכבד התפרץ במשמרת שלנו"
לירן סהר | (93)

"לספטמבר יש פוטנציאל להפוך לזמן אלים ביותר", כך אמר הבוקר ח"כ שאול מופז (קדימה), יו"ר ועדת חוץ ובטחון, בתכניתו של רזי ברקאי בגלי צה"ל. "הסבירות בה ישראל תגייס כוחות מילואים היא גבוהה, צה"ל נערך לקשת רחבה של תרחישים".

מופז אמר כי רעידת האדמה שעוברת על המזרח התיכון לא תפסח על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. "לנתניהו יש הערכת חסר לנעשה, הוא יודע ומבין אך לא נמצא במקום של המנהיג שמקבל החלטות וכאן צה"ל חייב להתכונן. המחדלים החברתיים והמדיניים יפגשו בחודשים הקרובים".

"לנתניהו לא היה את האומץ המנהיגותי לומר כן ליוזמתו של אובמה לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים", הוסיף מופז. "נתניהו מוביל את המדינה למציאות בלתי נסבלת, הוא אומנם צריך לשמור על הקופה הציבורית, אך צריך לחשוב גם על העם, הוא מתעלל בו. נתניהו מבין שהוא בסוף דרכו וגורם נזק בלתי הפיך לישראל".

לפני כן, הכחיש ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) את הדברים שנאמרו לכאורה אתמול (ב') בישיבת סיעת הליכוד בגנות המפגינים, ואמר כי הממשלה והליכוד מזדהים עם מצוקת מעמד הביניים ויגישו בשבועות הקרובים תוכנית כלכלית חדשה. "הכעס של המעמד הבינוני מוצדק; אני מזדהה איתו", אמר אקוניס. "אני אבא ל-2 ילדים קטנים, אשתי עובדת וצריכה לחזור כל יום מוקדם כי עולה כסף להחזיק מעונות. אני שוכר דירה בת"א. עול המסים העקיפים הכבד התפרץ - והוא התפרץ במשמרת שלנו".

נזכיר כי אתמול בישיבת הסיעה אמר ראש עיריית נשר דוד עמר כי "אתה הולך ברוטשילד באחת וחצי בלילה והכל נרגילות וסושי. זו לא מחאה". השרה לימור לבנת צדדה בהתבטאותה של הזמרת מרגול אשר אמרה השרה לימור לבנת טענה כי מה שהזמרת מרגול אמרה על המפגינים הוא אמת "מפונקים שרוצים לגור רק בתל אביב". זאת ועוד, המפגינים זכו לכינוי של "אנרכיסטים" מצדו של אקוניס וח"כ יולי אדלשטיין כינה אותם "שועלים קטנים שמסתובבים עם חולצות אדומות".

תוך כך, בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מעריכים כי המחאה תמשך לבינתיים והאוהלים לא יפורקו עד ספטמבר. נתניהו אמר בשיחות סגורות כי "המבחן שלנו הוא בביצוע ובתוצאות", ובלשכתו מבטיחים כי יגובש עד עד סוף השבוע הצוות המקצועי שינהל דיאלוג עם מנהיגי המאבק החברתי. מטה המאבק פועל בימים אלו לגבש רשימת דרישות ברורה מהממשלה.

תגובות לכתבה(93):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 77.
    גם אם זה נכון (מה שלא) יש יורשים מעולים (ל"ת)
    בליכוד 02/08/2011 15:34
    הגב לתגובה זו
  • אזרח פשוט 02/08/2011 21:03
    הגב לתגובה זו
    המשותף לכל הביטויים לעיל זה הכל = קדימה. במיוחד מר מופז וגברת ליבני. אתם גם אופורטוניסטים פטתים. אין לכם מה להציע. הדבר הנכון יהיה שתעלמו מהמפה הפוליטית. עד עכשיו הוכחתם במעשיכם שקדימה זה רק אחורה.
  • 76.
    מפלגת קדימה אחרי פרישתו של שרון מתגלה כגוף (ל"ת)
    ריק מתוכן 02/08/2011 15:31
    הגב לתגובה זו
  • 75.
    דיןדן 02/08/2011 15:09
    הגב לתגובה זו
    הרסתם כל חלקה טובה הכסף נגנב וחולק כמו מים מושחטים
  • 74.
    ניסים 02/08/2011 14:53
    הגב לתגובה זו
    איך יכול פוליטיקאי קטן -להלהיט את הרוחות כדי להשיג מיני רווח פוליטי נפגש באוקטובר בשמחות אמיתיות ולא בפנטזיות של רב תככן מופז
  • 73.
    tt 02/08/2011 14:25
    הגב לתגובה זו
    בלי אידיאולוגיה הכל כסאולוגיה בורח דרך הדלת האחורית כשלון טוטאלי כרמטכל בקיצור " נבובולוגיה" NABOB הבנאדם הזה .
  • 72.
    פרופסור מני 02/08/2011 14:20
    הגב לתגובה זו
    כמומחה לשוק ההון עכשו הזמן לקנות בזן
  • 71.
    נילי 02/08/2011 13:57
    הגב לתגובה זו
    ובאלו גבולות ? על הגבולות שישרטטו ואם האו" ם יקבל אותם, אז אנחנו אבודים באמת !
  • 70.
    ישראלי מודאג 02/08/2011 13:53
    הגב לתגובה זו
    מכל שטחי ארצנו היחידה ? איפה נגור בים ? החיזבאלה לא מסכימים ! הם טוענים שהים שייך גם להם. חביבי איפה שלא תלך ירדפו אותך ואותי. הם רוצים לראות אותנו מושמדים מתחת לאדמה. הפינויים שלכם רק יעודדו את הפלסטינאים להגביר את תאבונם ,כי לא יהיה סוף לזה .
  • 69.
    אפי איש ימין וותיק 02/08/2011 13:25
    הגב לתגובה זו
    במקום להעביר ביקורת על המפגינים לכו תפתרו את הבעיות הכלכליות. ברור שכל איש ששייך לליכוד יתקיף את המפגינים ,אבל אני איש ימין אני שם עליכם קצוץ כי נפל לי האסימון. הרסתם את המעמד הבינוני,עשיתם אותנו עניים. כל מפלגת הליכוד זה זבלה אחד גדולה. יאללה רק מיסים ועוד מיסים. המפלגה שלכם (שלי) אכזריים.
  • 68.
    אלון 02/08/2011 13:20
    הגב לתגובה זו
    לפחות משהו אחד יצא לנו מהמחאה הזאת
  • 67.
    רוץ לציפי,וספר לה איזה " גבר גבר" יצאת ! טיפש (ל"ת)
    ציון 02/08/2011 12:56
    הגב לתגובה זו
  • 66.
    אבירם 02/08/2011 12:26
    הגב לתגובה זו
    ולחשוב שעלה בדעתי להצביע לך...
  • 65.
    irda76 02/08/2011 12:26
    הגב לתגובה זו
    זה מה שאשתך אמרה לך לומר הבוקר? אתה עדיין אחראי מאד לאירועי מדחת יוסף ז" ל. ורק שאלה אחת - כיצד אדם כמוך הגיע לתפקיד רמטכ" ל? שומרנו אל.
  • irda76 02/08/2011 12:36
    הגב לתגובה זו
    ציפי לבני... בעצם בא לבכות...
  • 64.
    למה לתת לפלסטינאים רעיונות (ל"ת)
    בזיון של בן אדם 02/08/2011 12:20
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    חבל שבארוע של מדחת יוסוף לא הייתה כזה תקיף (ל"ת)
    יוסי 02/08/2011 12:15
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    סם 02/08/2011 12:14
    הגב לתגובה זו
    אומר דברים נכונים מאד רק נמצא במפלגה הלא נכונה (מה הלך לחפש אצל מפלגת הליברים,לא ברור) וכל השנים תמך ותומך במפלגה שהרסה לא פחות מהליכוד וכןתמך כל שנה בתקציב שנתי מעוות שיצר את כל הבעיות החברתיות מהיום (כנאמר הגמל לא רואה את הגבנת שלו).
  • 61.
    יו" ר ועדת חוץ ובטחון מחפש מהומות בישראל. (ל"ת)
    חבלZ 02/08/2011 12:03
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    לא להאמין שהיית רמטכ" ל שר בטחון , איזה ביזיון (ל"ת)
    עילג תת רמה עלוב 02/08/2011 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 59.
    שאול מופז ראש הממשלה הבא-כדאי שתתרגלו לרעיון (ל"ת)
    א.ג. 02/08/2011 12:00
    הגב לתגובה זו
  • אולי ראש ממשלת ליליפוט לא ראש ממשלה (ל"ת)
    קוזו 02/08/2011 13:32
    הגב לתגובה זו
  • 58.
    ביבי 02/08/2011 11:57
    הגב לתגובה זו
    נכשל בבטחון ונכשל בתחבורה
  • ביביהו 02/08/2011 14:10
    הגב לתגובה זו
    ביבי גדול יותר: הכשלונות שלו הם ענקיים, בעיקר בתחום הכלכלי, אבל לא רק. אולי צריך להזכיר מי זה שר הבריאות - זה שלא מתעניין במצוקת מערכת הבריאות??! ומי מינה לשר החוץ את " מר זיקפה לאומית" אשר הורס כל חלקה טובה שעדיין נשארה לנו ביחסי החוץ?
  • 57.
    אחד שמתפלא 02/08/2011 11:55
    הגב לתגובה זו
    כמה שאקוניס צודק !! עניין המיסים העקיפים באמת התפרץ במשמרת שלו ושל ביבי. הוא רק " שכח" שביבי באמת לא המציא את המיסים העקיפים (בכלל, שניהם לא יודעים לחדש, אלא רק לקשקש) - אבל הוא שכלל והביא אותם לשיאים הזויים, תוך הורדת המס הישיר לעשירון העליון. ואולי לא צריך להתפלא על אקוניס, זה מה שהיה כתוב בדף המסרים שהוא קיבל...
  • 56.
    ש. לוי 02/08/2011 11:46
    הגב לתגובה זו
    מופז , אף אחד לא סופר אותך ולא את מפלגתך המצחיקה
  • 55.
    רובי 02/08/2011 11:15
    הגב לתגובה זו
    זכור לי מכתב ששלחת לחברי הליכוד עם הסלוגן: " בית לא עוזבים" . מאז אני לא מאמין לך. כאחד שהיה שותף במחדלי מלחמת לבנון השניה, גם אם לא כשר בטחון, כדאי שתשב בפינה ותחריש או בשפת העם תעשה קולות של שטיח.
  • 54.
    מני 02/08/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
    אם יקרה משהו יגיד אמרתי לכם אם לא יקרה כלום, אז לא קרה,אף אחד לא יבוא אליו בטענות זה מראה כמה האיש קטן תרתי משמע
  • 53.
    0 מאופס האיש הזה.. 02/08/2011 11:06
    הגב לתגובה זו
    איש עלוב. אוי לנו שזה האלטרנטיבה.......
  • 52.
    נתניהו נמצא בתחילת דרכו וגם בקדנציה הבאה יבחר (ל"ת)
    דובר צדק 02/08/2011 11:01
    הגב לתגובה זו
  • 51.
    שי, הרצליה 02/08/2011 10:57
    הגב לתגובה זו
    יודעים איך הלתמודד, אז מנסים להשמיץ אותו ולהשניא אותו, אבל האו יתן לכם ב50 מנדטים בבחירות הבאות!
  • 50.
    לא מכבדים את החלטת הבוחר לכן בחירות כל שנתים (ל"ת)
    וככה לא נגיע רחוק! 02/08/2011 10:56
    הגב לתגובה זו
  • 49.
    קח פרזיטים חרדים למילואים-אהבל בריבוע תפסיק (ל"ת)
    לבדוק האזרחים הישרים 02/08/2011 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    פשוט בדיחה הוא עושה מעצמו !! (ל"ת)
    אביעד 02/08/2011 10:53
    הגב לתגובה זו
  • 47.
    רמי 02/08/2011 10:53
    הגב לתגובה זו
    לכן כולנו צריכים להתגייס לצבא ולמילואים. מי שחושב שבגלל סיבה א או ב ... לא יתגייס למילואים אז כנראה הוא שייך לחבורת העלובים והאנרכיסטים.אנשים מתו בשביל להקים ולשמור על המדינה. לכן עלינו להמשיך לשמור על המדינה בלי קשר לשום דבר אחר.
  • 46.
    עליית מופז 02/08/2011 10:51
    הגב לתגובה זו
    חייל אפור,שנגגר,לא מבריק,לא חכם,ידע להידבק וללק למפקדים. באותה תקופה היתה שאיפה לקדם קצינים בני עדות המיזרח. מופז הוא התוצאה. אדם חבר ערכים,חסר עקרונות,שאינו מבין עד כמה הוא חסר יכולת. למנות את ציפי ליבני לר" מ ולמופז לשר בטחון, הכרזה על התאבדותה של ישראל.
  • 45.
    מוני 02/08/2011 10:51
    הגב לתגובה זו
    הפקיר את החייל מדחת יוסף 2.כשהיה שר הבטחון בעיות החברתיות והכלכליות לא הזיזו לו ודרש כל הזמן תוספות ללא שום התייעלות במערכת חצוף אנחנו לא מטומטמים ולא שוכחים
  • 44.
    איציק 02/08/2011 10:48
    הגב לתגובה זו
    שהטילה עלינו הממשלה הקפיטליסטית החזירית דחקה את רוב העם לשוליים וחבקה בחום וללא מסים את העשירים החזיריייייייייייים.
  • 43.
    תקופת נתניהו הכי טובה בביטחון. מופז משמיצן (ל"ת)
    בני 02/08/2011 10:46
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    מופז יקר,שלח צו 8 לאיתי גינדי ואלעד תשובה (ל"ת)
    אני בחו" ל עם המשפחה 02/08/2011 10:45
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    המדמם 02/08/2011 10:44
    הגב לתגובה זו
    למתחאת יוסוף לדמם למוות בשכם . או לא אתה היית שר התחבורה שהגה את הרעיון הקפטליסטי החזירי להוסיף כמה ק" מ של מסלול מהיר בכביש 1 בתשלום. לא אתה התהפכת 180 מעלות וברחת מהליכוד בדקה ה 90 לקדימה
  • 40.
    שי 02/08/2011 10:43
    הגב לתגובה זו
    טמבל ונסעה כמו גנרל שמסתער עם גייסותיו במלחמה? איזו הופעה..? מרשים...האוייב יברח בלי לירות כדור אחד..רק מה אם היה קופץ ג' וק על ידה היתה צווחת ומתעלפת.
  • 39.
    מתי 02/08/2011 10:42
    הגב לתגובה זו
    גם אם תתנו להם את מה שהם מבקשים לא יעזור!!!!! כי הם לא רוצים שלום!!!! הם חולמים להשמיד את מדינת ישראל!!!!!!!!!
  • 38.
    מזרחי יוסף 02/08/2011 10:39
    הגב לתגובה זו
    לפי מיטב ידיעתי ובכל תקופת חיי לא ראיתי שינאת פוליטיקא.י בצורה כזאת השמצות ועלבונות זה מתאים לילד בכית ו מגעיל ואני לא ליכודניק ואני מתביש בכל מה שנאמר
  • 37.
    אין מנהיגות בנתניהו 02/08/2011 10:38
    הגב לתגובה זו
    דוגמא פשוטה בין מנהיג לפולטיקאי , כאשר מנהיג רואה את יריבו נכנע (במקרה הזה מנהיגי הסטודנטים ) הוא מושיט לו יד בכדי לבנות ביחד , נתניהו באופן סדרתי לוקח חולשה זמנית של יריב ומשתמש בזה לניצול פוליטי זהו לא מנהיג זהו פוליטקאי נטו הוא עשה את זה אם הפלסטינים אם הסטודנטים ואם חברי כנסת זה עמוק באופי ההתנהלות שלו כלפי כולם . הוא טוב בזיהוי חולשות לא טוב בהנהגה .
  • 36.
    מ 02/08/2011 10:37
    הגב לתגובה זו
    שהליכודנקים יעשו שהמתנחלים יעשו גם ככה כל הישיבות ההסדר עושים רק שנה וחצי צבא ואנחנו החילונים עושים 3 שנים
  • 35.
    קדימה..איזו מפלגה זאת..אלוקים ישמור... (ל"ת)
    מתפלל 02/08/2011 10:36
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    אבי 02/08/2011 10:36
    הגב לתגובה זו
    הייתי קצין בתקופת היותך רמטכ" ל, לא טעיתי אז לגבי יכולת הפיקוד והמנהיגות שלך, כמו היום, אתה מחזק את דעתי עליך, הרבה אתה לא שווה.
  • 33.
    ביבי שולף בדיכי 02/08/2011 10:36
    הגב לתגובה זו
    פוליטיקאים מושחתים נמאסתם, כוכם לכלא יחד עם מפרישי השלמונים (טייקונים)
  • 32.
    ראובן 02/08/2011 10:36
    הגב לתגובה זו
    את התעצמות החיזבאללה
  • 31.
    דני 02/08/2011 10:35
    הגב לתגובה זו
    מותר לו לאמר דברים כאלה? צריך לפטר אות. עכשו אני מבין מדוע קדימה נכשלה בביטחון.
  • 30.
    יצחק 02/08/2011 10:35
    הגב לתגובה זו
    דברי מופז מראים עד כמה המערכת הפוליטית כולה מושחתת ופועלת כיד אחת כנגד האזרח!!! מופז עושה את העבודה לטייקונים ולביב ומנסה לפעול בדרך ששרתה אותם תמיד- דברו ביטחון וסיתמו לציבור את הפה!!!
  • 29.
    מה עשית בשבילי כשהייתי צריך אותך (ל"ת)
    מדחת יוסוף 02/08/2011 10:34
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    מילואימניק 02/08/2011 10:33
    הגב לתגובה זו
    כל המאיימים שאומרים שלא יגיעו למילואים- נא לא לאיים. אתם לא היחידים במדינה שעושים מילואים אל תבואו ומקוה שתגיעו לכלא. זו ממש חוצפה לאיים כל היום בלי לנסות להגיע להסדרים.
  • עומר 02/08/2011 13:22
    הגב לתגובה זו
    במקרה הטוב הם עשו צבא
  • אני מסכים אתך.המאיימים כנראה מוגי לב (ל"ת)
    רמי 02/08/2011 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    קוקו 02/08/2011 10:32
    הגב לתגובה זו
    מופז יקר עדיף שתשתוק ידוע לרבים מפלגתך מלהיטה ומלבנת יצרים ונימצאת בין המגינים זהירות זהירות מאמירות לא אחראיות מרי אזרחי !
  • 26.
    יעקב 02/08/2011 10:30
    הגב לתגובה זו
    אנחנו ובעיקר הפוליטיקאים, גורמים לעצמנו את כל הנזקים בכל ההתבטיאויות השטותיות שלהם והלא אחראיות.
  • 25.
    שאול 02/08/2011 10:30
    הגב לתגובה זו
    אי אפשר כל פעם להפחיד את העם ונצל את הפחד כדי לרמוס זכויות בסיסיות. בספטמבר יושבי באוהלים ישארו באוהלים ולא יגעו למילואים, שמופז וביבי יקחו את הטיקונים ויחפשו שכירי חרב להילחם יש להם מספיק כסף.
  • זאב 02/08/2011 11:48
    הגב לתגובה זו
    אף אחד מהם לא עושה מילואים. רובם אוכלי סושי ומזריקים. זה דרך אגב מה שעושה בשנים האחרונות גם אדון מופז.
  • 24.
    יתרו 02/08/2011 10:29
    הגב לתגובה זו
    רק נתניהו יכול בזמן הזה לנהל את המדינה שב בשקט ואל תפריע
  • 23.
    המרדף אחרי הכסא מעביר אותם על דעתם והם מפטפטי (ל"ת)
    אלף מם 02/08/2011 10:28
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    יוסי 02/08/2011 10:28
    הגב לתגובה זו
    אדון מופז היקר הדיבורים שלכם יגרמו לאלימות ,במקום להתעשת ולהצדיק את מדיניות הממשלה ולהאשים את הפלשתינים אתם עושים בדיוק ההפך רק כדי לשוב לכס הממשלה. ומה בדיוק ביבי עשה לחברה שאתה כל כך תוקף ומלבה את היצרים בעם פשוט תגלה אחריות ודבר לענין.
  • 21.
    סתם אזרח זקן 02/08/2011 10:25
    הגב לתגובה זו
    ראשית מר מופז-אתה מתריע כמו אחרים כדי שבבוא העת תאמר " אמרתי" או שאם הכל יסתדר תאמר-" בגלל שאמרתי. אקוניס- אתה בוכה- שכרך והטבות שאתה מקבל עולים פי כמה על אלו של רבים מהמוחים. לבנת- לא רק בתל אביב מוחים- גם בפריפריה ואל תחשבי ששם קל יותר-שם קשה כי השגת עבודה קשה יותר. לטוענים - נרגילות ושירה - מסכים שזה צורם אבל מה יעשו השובתים-בחצר הכנסת לא יתנו להם לשבת וגם לא כיבוד. זכרו את האימרה - אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו- במיוחד אתם הנבחרים החושבים שהם מורמים מעם. לדעתי צריכה לקום מחאה לשינוי תנאי ה" נבחרים" . מי ירים הדג- אני מוכן להצטרף ולהגיש עזרתי הצנועה.
  • 20.
    מילואימניק לשעבר 02/08/2011 10:24
    הגב לתגובה זו
    אני עם מילואים גמרתי, עד שאני אקבל משהו מהמדינה בחזרה. מצידי שתהיה מלחמה אני למילואים לא הולך (לידיעתך מר מופז ולכל הפוליטיקאים העלובים שלנו, תעודת המילואים כבר נשרפה...)
  • 19.
    משה 02/08/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    לנו עצות? למה אז לא פקחת את עיני אולמרט וליבני?
  • 18.
    גו 02/08/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    הפרת חוזים הפרת הסכמים מס ומס ומס ומס הקופה מלאה ועוד מס ומס די נימאסתם כפני שישנסקי שתינפליץ ביביהו יחמוביץ ברק הגנב מלכי אור דתי עלק שמאה וכל הלצנים די כבר לכו הביתה רק נזק גרמתם החשמל עומד לעלות לעם שדואגים לא שלושים אחוזים ארנונהמים מיסים ומיסים ומעיסים ליכלכתם אותה היסרחתם
  • 17.
    גיא 02/08/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    שתגיע לעשירית של ביבי תפתח את הפה
  • תכלס!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    שני 02/08/2011 11:02
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    מופז נשמע שרוצה מלחמה. (ל"ת)
    פוליטיקה מסריחה 02/08/2011 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    שאול 02/08/2011 10:20
    הגב לתגובה זו
    שביבי ועשירי המשק יתגייסו למילואים הפריירים ישארו באוהלים, אין גם ככה על מה להילחם.
  • חבוב 02/08/2011 10:42
    הגב לתגובה זו
    מישהו קורא את הדברים. תבין שהוא יכול להיות אפילו יותר טיפש ממך. ואז מה יהיה? הצלחת לעקוב אחרי?
  • כמה שאתה צודק. שאול כמו שאול. (ל"ת)
    זאב 02/08/2011 11:49
  • 14.
    יניב 02/08/2011 10:20
    הגב לתגובה זו
    עד כמה שבאמת יש צורך במחשבה נוספת ושינוי בחלוקת סדרי עדיפויות תקציביים, הרי שדברי מופז מאוששים את הטענות מהימים האחרונים שהאופוזיציה מלבה את האש במטרה להביא להפלת הממשלה ואולי אף לכפות שינויי מדיניות חוץ בדרך לא דרך. אני קורא לכולם שלא לתת יד לפוליטיקה המלוכלכת הזו. לא לאפשר לפוליטיקאים לרכב על מחאה אזרחית לגיטימית. בואו לא נשכח שמפלגת קדימה שהתה בשלטון לפני נתניהו ויש להם חלק משמעותי במצב. ככרל שסבורים שיש לשנות מדיניות החוץ של ישראל, יש לעשות זאת בדרכים דמוקרטיות מקובלות וגלויות ולא בקריאות סמויות וחתרניות ליצירת כאוס במדינה עד כדי הפיכה של ממש. אנחנו לא מדינות ערב.
  • 13.
    יצא מהחור כדי לצאת בהצהרות ?? (ל"ת)
    דודו 02/08/2011 10:18
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    פאטטי לקבל ההדה על ידי ניגוח (ל"ת)
    הבן של מופז 02/08/2011 10:18
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    והעיקר והעיקר..לא לפחד לא לפחד כלל (ל"ת)
    ימני עם קולים 02/08/2011 10:17
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ירון 02/08/2011 10:16
    הגב לתגובה זו
    חבל, בתור רמטכ" ל הוא היה הרבה יותר מקצועי.
  • 9.
    ככה מתבטא יו" ר ועדת חוץ ובטחון? חסר אחריות!! (ל"ת)
    פגסוס 02/08/2011 10:15
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    כסף שחור 02/08/2011 10:15
    הגב לתגובה זו
    אבל אתה מופז או משהו אחר שנמצא בח' ברה שלכם יותר טוב ממנו ?? אין לנו מנהיג במדינה הזו .לצערי כולכם על הפנים כולכם אותו הדבר ..אותה הגברת בשינוי ההדרת.. אין מנהיגות חזקה ואמיתית כמו שהיתה בשנים עברו . האחרון שהיה לנו היה אריאל שרון שהלך והשאיר אותנו כמו יתומים ..
  • 7.
    שי 02/08/2011 10:14
    הגב לתגובה זו
    והמרכז. ח" כ שטרית בעצמו אמר בתוכנית בטלויזיה שלא רצה שהצעירים יגורו במרכז. אז שיאשים את קדימה במחאת הדיור ושלא יתחסד. בדבריו, האיש מהלך אימים על הציבור. האיש מניפולטור ואי אפשר להאמין לו. בזמנו שלח מכתבים לחברי הליכוד שהוא מציג עצמו כמועמד להנהגת הליכוד וממחורת הוא ברח לקדימה.
  • 6.
    טלטל 02/08/2011 10:14
    הגב לתגובה זו
    צריך להזהר מפניו.גם ביבי,גם ביבי חלאה.להחליף את שיטת הבחירות לבחירות אזוריות על מנת להעלים את המפלגות הסקטוריאליות.הכסף שהלך לדתיים שהם מולידים הרבה ילדים שנסמכים על שולחן הציבור ואין להם רצון להשתתף בנטל.ונהנים מקצבאות מוגדלות בגלל השתתפותם בקואליציות.כסף זה יכול להחסך למעמד הבינים שמשלם מכיסו ומבריאותו.
  • 5.
    דביל 02/08/2011 10:13
    הגב לתגובה זו
    היית איש צבא נערץ והפכת להיות פוליטיקאי מכעוער. למה ההפחדות ולמה להגיד את הדברים הללו ברדיו. לא הספיק לך להיות מואשם בתשלום למצביעים. מה קרה לך מופז???
  • 4.
    יוני 02/08/2011 10:10
    הגב לתגובה זו
    המדינה בשביתה כנגד הממשלה שגונבת אותנו, מסים גבוהים! אין דיור! אין כלום! נראה לך שאני אסכן את חיי בשביל המדינה? אני צריך לעבוד בשביל שאפשר יהיה לשלם גן לילד!!!
  • מספר 4 זה בסדר אני בטוח שאתה גם לא משרת (ל"ת)
    משה 02/08/2011 10:56
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שגרי 02/08/2011 10:09
    הגב לתגובה זו
    זה מה שקורה מכניסים לערבים תרחישים כל השמאל נגד המדינה מה קטרה לכם אתם רוצים שנלך לאיבוד ממתי אנחנו מפחדים איזה בלגן הם מסוגלים לעשות שום דבר שלא עשו עד היום זה לא ספטמבר הם רוצים להשמידנו בכל היזדמנות ולגבי ביבי 150000מפגינים זה לא כל העם יש שם גם אינטרס בורו של השמאל למרות שהמחאה צודקת לגבי ביבי מה אתם חושבים שהוא לא ישרוד טעות בידכם יש לו הרבה תומכים המדינה לא במשבר זה כבר משהו בעוד שכל ילד בן 4מסתובב עפ אייפון
  • 2.
    זאב 02/08/2011 10:09
    הגב לתגובה זו
    אף פעם לא היה ברור איך התמנית לרמטכ" ל. כדאי שתרגיע. פאניקה אינה תגובה של מנהיג. דרך אגב- כמה רואים אותך כמנהיג בסקרים האחרונים ? 3 אחוז?
  • 1.
    מופז, אתה מתחרה עם לבני מי משמיץ יותר את ביבי (ל"ת)
    מפ,קדימה המושחתת 02/08/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
  • מופז הוא מוקיון, רק חסר לו האף האדום. (ל"ת)
    אבנר 02/08/2011 17:34
    הגב לתגובה זו
  • קטן במעשים, גדול בדיבורים, במפלגת המושחתים (ל"ת)
    מופז 02/08/2011 11:49
    הגב לתגובה זו
  • דניאל 02/08/2011 10:42
    הגב לתגובה זו
    האמיתי נוכל וערמומי שכמוך!
  • קובי 02/08/2011 17:05
    מעניין מה יש למופז לומר על גיוס ארגזי הצבעות בתשלום אצל החרדים!