עידכון מדד המעו"ף - האם העליות האחרונות מרמזות על מגמה?
עליות המחירים האחרונות מחייבות היערכות מחודשת בטווח הזמן הקצר והבנת המשמעות שלהן בפרופורציות הנכונות. הגם שאני עדיין בדעה לפיה השווקים שרויים תחת חולשה הרי שהדינאמיקה בשוק המניות האמריקאי כמו גם בשוק המקומי מחייבות אותי לעדכן הערכות
המגמה המשנית
בגרף השבועי אפשר לראות את המרכיבים הבאים:
1. מהלך הירידות שהחל ברמת 1,345 הנקודות נמשך לאורך רצף נטול תיקונים של שמונה שבועות ללא כל תיקון. רצף זה דרדר את מדד המעו"ף עד לשפל של 1,180 הנקודות.
2. יחד עם ירידה זו נשברה מטה רמת 1,226 הנקודות האמורה לשמש כרמת התנגדות ולמעשה, תשמש כאינדיקציה מרכזית לכיוונו של מדד המעו"ף בטווח הזמן הקצר.
3. מהלך העליות של הימים האחרונים מהווה תיקון טכני לגל הירידות הרציף שחווה המדד כאשר שבירה ברורה מעלה של רמת 1,226 תעיד על עוצמה בטווח הזמן הקצר.
4. מבחינת יעדים יש לשים לב ראשית לחתוכי פיבונאצ'י המצויים בין 1,240-1,280 הנקודות ומייצגים את יעדי התיקון.
המגמה המינורית
בגרף היומי אפשר לראות את המרכיבים הבאים:
1. מדד המעו"ף ביסס שתי נקודות שפל שאינן יורדות במהלך התקופה האחרונה. שתי נקודות שפל אלו מעידות על מגמת הירידה אשר החלה ברמת השיא תמה, וכי המדד בשל לתיקון.
2. עוד אפשר לראות את רמת ההתנגדות המצויה סביב 1,260 הנקודות שתשמש גם היא במשוכה גבוהה למעבר.
סיכום
השווקים יוצאים לתיקון לאחר שמונה שבועות רצופים של ירידות. בשלב הנוכחי, תהיה ההתייחסות לירידות אלו כאל תיקון טכני והן תיבחנה לאור מחזורי המסחר ורמות ההתנגדות שאיתן יהיה עליהם להתמודד.
*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ **כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד
- 68.בני 05/07/2011 23:20הגב לתגובה זולדעתי יש לו לבד או עם שותפים. אם כן, מובן מדוע לא מורידים אותו למרות ערימת הפשלות שעשה. מי שיש לו מושג על הדבר שתגיב בבקשה
- 67.אלון 02/07/2011 16:07הגב לתגובה זו" השווקים יוצאים לתיקון לאחר שמונה שבועות רצופים של ירידות. בשלב הנוכחי, תהיה ההתייחסות לירידות אלו כאל תיקון טכני והן תיבחנה לאור מחזורי המסחר ורמות ההתנגדות שאיתן יהיה עליהם להתמודד. " בפסקה המצוטטת נאמר למעשה דבר והיפוכו: אם השווקים יוצאים לתיקון לאחר 8 שבועות של ירידות, הרי שהמגמה היא ירידה והעליה היא התיקון. לפיכך איך ניתן להתייחס לירידות " אלו" (???) כאל תיקון טכני? אני דובר את השפה ואפילו מבין דבר או שניים בניתוח טכני, אבל באמת שהסיכום הזה גדול עלי...
- קליפ 02/07/2011 17:29הגב לתגובה זוהמזכרה הקלידה " ירדות" ....צ" ל " עליות" הסבר:רכוש אופציות קול ותהנה פעמיים:גם תשואה נאה וגם שימחה וצהלה נפשית
- אלון 03/07/2011 09:14גם בסקירה החדשה מהבוקר מופיעה " שגיאת הקולמוס" הזו, או שמישהו עושה copy paste כמו תוכי. באמת שזה לא רציני.
- 66.סמוראי 02/07/2011 15:51הגב לתגובה זומר גורביץ היקר, האם עדכון ההערכות שלך מתבצע אחרי מה שקורה בשוק או לפני????
- 65.איך אפשר ? פשוט איך אפשר? אני כועס על עצמי! (ל"ת)עמית 02/07/2011 07:55הגב לתגובה זו
- 64.מורן 01/07/2011 20:38הגב לתגובה זואם מישהו מכם חושב שאנליסט הוא נביא,כמה שיותר מהר יברח משוק ההון. אני עוקב אחריי אייל המון שנים-הוא תמיד הנגדי של מחשבותיי,הוא להבדיל מכל " האנליסטים" שקמים בדיעבד " עומד כמו גבר ומנתח לנו את המדדים" ,מראה לנו עוד קו מחשבה שמתבסס על הטכני.ההיפוכים לא תלויים באייל או באנליסט זה או אחר,המצב בבורסה כעת מאוד עדין ומה שלא מבין את זה שיתרחק משוק ההון. אייל תודה,לי אישית אתה תמיד עוזר בפתיחת המוח,זאת למרות שלא תמיד אני עובד לפי הצועותיך,אך גבול ההגנות שלי עובד לפי המלצותיך.אני שוקל להירשם לקורס אצלך ,האומץ,האנרגיות והמקצועיות לעמוד מול ביקורת חסרת בסיס,מוכיחה שאתה אדם ישר,אמיץ ומקצועי. יישר כוח!!!כל מי שסוחר בשוק ההון צריך להבין שהטכני הואברוב המקרים מה שימנע מכם הפסדים רבים וימקסם לכם רווחים
- קליפ 02/07/2011 11:20הגב לתגובה זויהודים.מגדפים מקללים והכל כדי להביא שינאת חינם לעולם
- r u a moran? (ל"ת)משמעות השם 02/07/2011 00:00הגב לתגובה זו
- תתבגר (ל"ת)מורן 02/07/2011 23:13
- יעקב 01/07/2011 21:34הגב לתגובה זוכל אחד יכום לטעות, אך מר גורביץ טועה במעל 80% ובמיוחד במצבים קריטיים. ביולי שנה קודמת 2010 כשהמעוץ היה 1050 שהמעוך הולך להתמוטט ופועל תוך מספר חודשים המעוף עלה מעל 1300!!! אם אתה עוקב אחריו בטח נזכר ב-2008 שהמדד הולך ל-590!!! נניח שהפעם הוא טעה, איפה הסטופלוס??
- קליפ 02/07/2011 20:13במציאות קשה לחתוך עסקה כושלת....אולי יעלה מחר?אולי בסוף היום...אולי לעשות ממוצעים.לא מילת קסם:stop loss...
- 63.גני 01/07/2011 18:25הגב לתגובה זוגורו - תיזהר - תשמור על עצמך, ילד כי אנחנו מזמן מפסידים
- 62.גורביץ, לוזרביץ, כישליונביץ,שרלטנביץ (ל"ת)גני 01/07/2011 18:23הגב לתגובה זו
- 61.אבי 01/07/2011 17:28הגב לתגובה זומה לעשות, גורו? סטופלוס שמופלוס גורו?
- קליפ 02/07/2011 11:22הגב לתגובה זובעל דירה!!!לך לגור בשכירות זוג צעיר!!!
- 60.סמיאל 01/07/2011 16:38הגב לתגובה זולא בחינם היום אין ראיון של יוסי פינק עם גורו - השתיקה רועמת
- 59.סמיאל 01/07/2011 16:34הגב לתגובה זואת נפשך!
- 58.משקיע גדול 01/07/2011 16:22הגב לתגובה זותכבד את עצמך
- 57.vala 01/07/2011 11:25הגב לתגובה זוהמליצת בחום לפני שנה וחצי על אילקס מדיקל .הפסד להיום 50%
- יש לנתח כלכלית (ל"ת)זה רק מספרים. 01/07/2011 16:05הגב לתגובה זו
- 56.גורו כמו אפיפיור - אף פעם לא טועה (ל"ת)בני 01/07/2011 10:31הגב לתגובה זו
- 55.מאיר 01/07/2011 08:49הגב לתגובה זוכתבת בבטחון מלא שהשוק יצנח לאחר שבירת 1226 בעוד לפחות 10%." הדרך למטה סלולה" אתה גורם לאנשים הפסדים בתחזיות שלך ואם אתה לא מתפטר ומפסיק לכתוב שטויות אני מציע חרם קוראים על ביזפורטל והתחזיות הדפוקות של המנחש הלאומי שאין לו מושג מה יקרה. כמו הקוראים בקפה..מנסה לשכנע אותנו ושוב ושוב טועה ומטעה..חמור ביותר שנותנים לו להמשיך לכתוב בכלל...
- 54.דן 01/07/2011 08:46הגב לתגובה זוכמעט כולם פה מייללים ואומרים כמה איל גורביץ' לא מבין , טיפש , משחיל וכו אז... אל תקראו מה שהוא אומר . עובדה שכולכם קוראים אותו בשקיקה . חלקכם פשוט דבילים . אין אף אחד שתמיד פוגעץ ואם טעה ( למשל כיל ) צריך לדעת איפה לקטוע הפסד . גילוי נאות: למדתי עם אייל לפני כ 25 שנים בזמן שרובכם עוד הייתם בגן אן ביהס יסודי אז ילדים: קצת כבוד . אתם עדיין מאוד רחוקים ממנו ולאלה שאומרים שכל פעם עושים הפוך תזהרו: אולי דוקא הפעם אייל יהיה צודק ?..... שבת שלום
- זנבי, שב! (ל"ת)לא נכון 01/07/2011 09:12הגב לתגובה זו
- 53.ה592 הידוע לשימצה ומעתה גם ה1100 הידוע לשימצה (ל"ת)הקוליסט 30/06/2011 22:30הגב לתגובה זו
- 52.דודו 30/06/2011 21:43הגב לתגובה זוהניתוח הטכני אולי עובד בבורסות נורמאליות , לא כאן אצלנו . גופים גדולים , כולל קרנות גידור מחו" ל , שמשחקים באופציות המעו" ף יכולים בקלות להטות את המדד כרצונם לכאן אן לכאן . לכן אין משמעות לניתוח טכני בבורסה בישראל , הכל ספקולציה , ורק הגופים הגדולים תמיד ינצחו. צאו מהשוק , כי תמיד תפסידו להם את כספכם .
- 51.משקיע 30/06/2011 19:33הגב לתגובה זוקצת צניעות.
- אתר של זבלים 30/06/2011 20:18הגב לתגובה זולא סתם אתם מבאים ליצנים בשקל חחחחחחחחחחחחחחח זבלים מסכן משקיע שנכנס לאתר הזה יוצא בטח רק בנזק
- 50.מה עם רמת 1100? שום מילה אה? (ל"ת)אבנר 30/06/2011 19:10הגב לתגובה זו
- 49.ירוק עד 30/06/2011 17:50הגב לתגובה זואתה ללא ספק מתמודד על התואר" פשלונר השנה" בתחום הבורקרי. מתי תוציא הודעת תיקון? כשהשוק יעלה ב 10%?
- 48.טיפש 30/06/2011 16:54הגב לתגובה זוכי אמרת שיצאנו לתיקון ועכשיו אני צריך לתקן את השיניים והכיס אני קורא לכל מי שהפסיד בגלל גורביץ להתאגד ולהגיש נגדו תביעה
- קליפ 02/07/2011 11:17הגב לתגובה זוואתה עדיין מיילל,בוכה ועושה במיכנסך?המאסטרו התהפך בזמן.אמור תודה ותהנה מהקולים
- 47.ישראל 30/06/2011 16:29הגב לתגובה זושלום אייל, הדינאמיקה של היומיים האחרונים מעוררת אצלי שאלה האם סטופ לוס היא נקודה שברגע שהנייר מתחתיה המשמעת מחייבת למכור מיד. או שזאת רמה שמצריכה שבירה, ואם כך יש לחכות לסיום יום המסחר, ולמכור רק אם זה נר אדום עם גוף גדול וצללית קטנה, ורוב הנר היומי מתחת לרמת הסטופ?
- 46.איש המטבעות 30/06/2011 15:45הגב לתגובה זובקרוב יינתן סיגנל להיכנס לטרייד
- 45.קונו 30/06/2011 14:28הגב לתגובה זולפגוע בך, גורו המסקן. אז תשמור על עצמך, גורו...
- 44.איציק 30/06/2011 12:36הגב לתגובה זופשוט, כל מה שהוא כותב וממליץ אני עושה הפוך. זה המתכון !!
- 43.נכון! (ל"ת)דני 30/06/2011 12:07הגב לתגובה זו
- 42.מה זה ? הבדיחה השבועית לילד? מה זה? (ל"ת)יוסי 29/06/2011 23:00הגב לתגובה זו
- 41.הצופה האמיתי 29/06/2011 22:32הגב לתגובה זונראה שזה הולך לטוס , האם כך נראה בניתוך טכני? בתודה מראש.
- 40.אבנר 29/06/2011 20:24הגב לתגובה זובניתוח טכני , אבל הבעיה היא בגרידיות שלנו ולכן מנתחים טכניים באים לענות על הצורך שלנו לרווח מהיר ולכן אל לנו להלין אלא רק על עצמנו!
- קליפ 29/06/2011 22:26הגב לתגובה זוב-5 שנים האחרונות באמת עשיתה 40% על הכסף שקבלתה מההורים?
- מני 29/06/2011 21:36הגב לתגובה זוספר גם לי אם זה כל כך פשוט.
- אם אתה שואל אותי אז אתה כנראה לא חכם גדול (ל"ת)אבנר 29/06/2011 22:07
- 39.מיואש 29/06/2011 20:22הגב לתגובה זואז מה אם נגיע ל 1350 וכל הפוטים יתעופפו לביוב. יכול להיות שבספטמבר או באוגוסט יהיו הירידות של ה 10 אחוז. חכו. קצת סבלנות. אז מה אם הילדים שלי אוכלים סיד מהקירות ואני עומד עם כוס בצומת. בסוף היוונים ישרפו את המועדון, ספרד תיפול ואחריה המאפיה האיטלקית. תראו- יהיה טוב...
- 38.קליפ 29/06/2011 20:19הגב לתגובה זוהסבר:אני מעריך את דעתך,יושרך ואתה נכס יקר לאתר לבכיינים המגדפים:כאשר אייל מביע דיעה..אתם בוכים כאשר מיסתייג מעט אתם שוב בוכים.... יתכן שאתם אוסף מיקלדות מגוחכות?תינוקיות...שלא לומר מפגרות?
- 37.קליפ 29/06/2011 19:59הגב לתגובה זומי שהימר על שורט ..חטף סקוויז ושווה פחותמי שעשה ההפך עשה עשרות אלפים.....אך המאסטרו,יוצר העולם הוירטואלי(הטכני)צדק!הסבר:האשם זה השוק,קצת פרוע,מעט בלתי צפוי,וקונס מיד וביד את התמימים.
- האדיש 29/06/2011 20:23הגב לתגובה זואנחנו חיים בעידן (אה זה ממשהו אחר......) הכל אינסטנט ולא סלחן ! ולפעמים אנחנו מוטעים ולא נותנים את המשקל הנכון לידיעה או מקור. (מהיום אייל אצלי בדיוק כמו כולם לא יותר ולא פחות סתם אדם (גם אני טעיתי בגללו ולא עוד ...... תלמדו גם אתם מזה ).
- 36.אחת שבאמת מבינה 29/06/2011 18:57הגב לתגובה זו" הגם שאני עדיין בדעה לפיה השווקים שרויים תחת חולשה" - במילים אחרות, אם יהיו ירידות אז צדקתי. " הרי שהדינאמיקה בשוק המניות האמריקאי כמו גם בשוק המקומי מחייבות אותי לעדכן הערכות" - אם יהיו עליות, אז גם צדקתי. אף פעם לא טועה! גאון של אמא
- 35.אנליסט 29/06/2011 17:37הגב לתגובה זוכל הקיץ יהיה חם ולוהט, פוטים יתנו מאות אחוזים לא ממליץ...
- 34.סע סע 29/06/2011 16:39הגב לתגובה זויש בים הרבה גלים אולי בגלים אלו אתה מבין ובכלל צא קצת לחופש די מספיק לך להיתאוורר סע סע מספיק את הפדיחה שלך כבר עשית
- 33.אתה לא רלוונטי אבל ממש לא (ל"ת)עמי 29/06/2011 16:32הגב לתגובה זו
- 32.לאייל גורביץ 29/06/2011 16:31הגב לתגובה זולא טכני ולא סנדלים מה שקובע איך תיגמר ההצבעה ביוון ואולי זה יציל את הקצת כבוד שנשאר לך אם בכלל כי לא רק שאתה טועה אתה גם מטעה בנחרצות שלך
- 31.לאייל גורביץ 29/06/2011 16:28הגב לתגובה זומה שאני מציע לך תהיה יותר צנוע פחות יהיר בלי אגו מנופח יותר אוהב את הבריות יותר מתחשב ומבין את הבריות ואז אולי משמים יעזרו לך לפחות תנסה
- 30.האשם האמיתי 29/06/2011 16:16הגב לתגובה זוליוסי פינק לדעתי מה שקורה פה לא מוסיף כבוד ויוקרה לאתר ביזפורטל וההפך הוא הנכון אתם נראים מגוחכים וכמו אתר צהוב אתה חייב להתחיל לעשות סדר גם לכל בדיחה יש סוף וכל שכן לבדיחה עצובה וביספורטל תפרסמו זאות ועל תהיו סותמי פיות
- 29.יוסי 29/06/2011 15:33הגב לתגובה זואני יודע שאנו לפני גל 5 אבל בa b c אני לא סגור על גל b האם בגלל העליות הימים האחרונים אנו עוברים לגל 5 בתודה.
- 28.אלי 29/06/2011 14:55הגב לתגובה זוגם השעון המקולקל שלי מדייק פעמיים ב 24שעות.
- מאוכזב אודיוקודס 29/06/2011 15:39הגב לתגובה זוא. מסכים אתך בכל מילה. ב. אל תשכח שהם צריכים למלא את העמודים עם משהו. ג. לא בטוח שיש טובים יותר או גרועים פחות. ד. אני עדיין ממתין לעלייה של 50% באודיוקודס. ד" ש לאיל.
- 27.מיואש 29/06/2011 14:36הגב לתגובה זואו שהניתוח הטכני צריך לרדת מהבמה ככלי ניתוח רציני או שאתה מנתח גרוע. בכל מקרה- החולה מת
- מה שצודק צודק, איילוש מפספס בע נ ק! (ל"ת)אליקו 03/07/2011 17:58הגב לתגובה זו
- יובי 29/06/2011 14:49הגב לתגובה זוביזפורטל שלחתי לכם תגובה בבוקר מס 2 למה לא פירסמתם אני חוזר על התגובה אדון גורביץ טען עד לפני שבוע שהשוק במגמת ירידה מובהקת וצפוי לרדת עוד 10 אחוז בסקירותיו אלה הוא גורם נזק לציבור המשקיעים עכשיו הוא טוען שהשוק צפוי לעלות מה קורה ביזפורטל תהיו רציניים ואל תתנו יד לדבר הזה כי הוא לא הגורו היחיד בעולם שיודע הכל שימו ביקורת
- 26.משה 29/06/2011 14:34הגב לתגובה זווההצבעה ביוון עוברת לחתוך הפסדים ולעבור ללונג. לא נשאר הרבה זמן וחבל על ההפסדים של האנשים!!
- 25.2647 29/06/2011 14:28הגב לתגובה זוחיובי זה אחרי שנתנו כבר נומר 30% מהגל העולה לכן לא מוכרים אלה מגדילים. כי מגדילים בירידות ולא בעליות.
- 24." מנוס מירידום של עוד 10 % " -חשבתי יש לך ביצים (ל"ת)חרטטן אחושילנג 29/06/2011 14:27הגב לתגובה זו
- 23.המלך הוא עירום והנתינים אינם מבינים זאת . (ל"ת)בגדי המלך החדשים 29/06/2011 14:20הגב לתגובה זו
- 22.מס' 15 הכריש, חזק!!! (ל"ת)אוגר 29/06/2011 13:58הגב לתגובה זו
- 21.יוני 29/06/2011 13:50הגב לתגובה זואני קורא להצעה פשוטה , להוציא את גורביץ ממערכת ביזפורטל , לא לתת לו במה להטיית הקוראים התמימים , הוא גורם להפסדים עצומים עבור משקיעים פשוטים
- די לתמימות 29/06/2011 14:41הגב לתגובה זואני איתך אבל תקרא את הכוכבית הראשונה בסוף הסקירה ותבין יותר טוב את הקשר בין האתר לבין גורביץ
- יוני 29/06/2011 17:49קודם כל רוב הדברים שאני רושם מסוננים ע" י ביזפורטל , פשוט חבורה של קקות , אני רואה את הקשר בין גורביץ בורסהגרף וביזפורטל , תהיה בטוח שניתן ליצור גרפים בכל תוכנה חינמית , אין שום צורך גורביץ והניתוחים הכושלים לצורך העניין , מי שנכשל פעם אחר פעם שילך הביתה
- 20.הספקולנט 29/06/2011 13:47הגב לתגובה זואני באמת לא יודע איך אתר ביזפורטל ממשיך להעסיק אותך , אין לי שום דבר אישי נגדך ,יכול מאד להיות שאתה בחור נחמד .אבל זה פשוט הופך לפארסה היכולת שלך לטעות ולהטעות כל פעם מחדש. אני לא יודע אם יש מישהו שעוד מוכן ללמוד אצלך ניתוח טכני. ולאתר ביזפורטל עשו טובה ותתחילו לכבד את שימכם
- מאיר 01/07/2011 08:54הגב לתגובה זומסכים עם כל מילה-הגיע הזמן לשמוע גם מה שלטוקבקיסטים יש חהגיד והם לא אוהבים את הניתוחים שלך כי החולים מתים ומפסידים כסף בגללך.. אם לך אין כבוד לפרוש לבד אז שיפרישו אותו כבר לכל הרוחות
- 19.אלמוני 29/06/2011 13:23הגב לתגובה זולהזכירך בשנת 2007/8 ניתוח על מניית כיל כאשר הייתה בשער 3000 אמרת המניית בדרך לקריסה אבל מי ששמע לך הפסיד המון כסף מכיוון שהמניה עלתה לשער 8000 אתה אדם ציני ולא רציני
- 18.סוחר 29/06/2011 12:33הגב לתגובה זואין אף שיטה שיכולה לנבא את כיוון השוק.זהו משחק של הסתברויות וסיכויים לכן הכי טוב זה פשוט לסחור עם כיוון השוק.אם לצורך העניין נקח את השבועות האחרונים השוק ירד עד אזור 1180 ובאותו יום הסתובב עד ל-1206 כמובן שלא נוכל לדעת לאן השוק יכול להגיע מרמת 1180 אך מה שכן אנחנו יודעים שהשוק הסתובב בנקודה זו מה שאומר במילים פשוטות שהקונים הגיעו באזור הזה ומה שכן אפשר לעשות זה פשוט להצטרף כשאנחנו יודעים שכל עוד השוק מעל 1180 אנחנו לא יוצאים . ומכאן כל אחד והשיקולים שלו מי שעובד על טווח קצר יכול לממש באזור 1210 1220 למי שיש אורך נשימה רחב יותר פשוט נשאר בשוק וכל עוד השוק מעל 1180 שזה אזור כניסה שלו הוא לא יוצא וככה עובדים.
- נו באמת..... ממש מצחיק (ל"ת)אחת שבאמת מבינה 29/06/2011 18:59הגב לתגובה זו
- 17.מה קורה עם 1100 ?? מה קרה??לא יאמן!! (ל"ת)אני 29/06/2011 12:12הגב לתגובה זו
- קליפ 02/07/2011 11:13הגב לתגובה זואשליות?
- 16.חדש 29/06/2011 11:54הגב לתגובה זו1226 למעטה. האם כדאי לי להשאר או לצאת? בינתיים אני מאוזן פחות או יותר. תודה מראש
- קליפ 02/07/2011 11:12הגב לתגובה זוהסבר:האופציות נותנות עשרות(לפעמים 70%) ביום אחד יש מבין ברוך? תהנה מהקולים עם כל המגזר היהודי
- נתן 30/06/2011 22:39הגב לתגובה זופשוט מאוד: אייל אומר " שורט" - תעשה שורט. " לונג" - לונג. ככה תגלה את האמת. לא על הבורסה. על אייל.
- 15.ג'ורג' 29/06/2011 11:50הגב לתגובה זוהגרף נראה כמו בנפיר של כריש, כרישים צוללמים למטה ולכן המדד ירד
- 14.שאלה לגורביץ 29/06/2011 11:19הגב לתגובה זומי שנכנס לשורט בפריצה של 1220, מתי לעשות סטופ לוס? אם טעית אז לפחות תגיד איפה לקטוע את ההפסד!!!
- 13.שי 29/06/2011 11:12הגב לתגובה זווגרמת להרבה משקיעים להיות בשורט על סמך האימרה שלך שמתחת ל- 1226 נרד עוד 10%, בקיצור כל הניתוח הזה הכל חארטה. גם בלי להבין כלום בטכני רואים את התיקון. אז איזה ערך מוסף יש בזה ?!
- 12.1226 29/06/2011 11:07הגב לתגובה זווכל המוסיף גורע...
- חיים 02/07/2011 09:44הגב לתגובה זומה זה זה?
- 11.תודה אייל תמשיך בסקרות (ל"ת)אחד שלומד ממך הרבה 29/06/2011 10:50הגב לתגובה זו
- אמנון 29/06/2011 11:12הגב לתגובה זוכי יש הבדל
- 10.ד.ב 29/06/2011 10:35הגב לתגובה זואייל היקר, כאשר למדתי אצלך ניתוח טכני מה שניסתה להבהיר לי שהגדרת יעדי רווח טובים לשיחות סלון והחשוב מכל, ובעצם הדבר היחיד שעליו אנו שולטים זה גובה ההפסד ובזה צריך להתמקד.אני מבין שלציין יעד רווח זה טוב לכתבה אבל זה לא שווה כלום ללא הדגשה על גובה הסיכון הכרוח בכך. לימים זה רק יוצר הד. ניתוח טכני כפי שלמדתי ממך בה לתזמן לנו יחס סיכוי סיכון טוב יותר מכניסה אקראית לפי הרקע ההיסטורי ועבר לכך זה ניחוש והרבה מזל.
- 9.בושה וחרפה! אתמול היית נחרץ על 10% למטה. (ל"ת)צחי 29/06/2011 10:35הגב לתגובה זו
- 8.קורא ותיק 29/06/2011 10:18הגב לתגובה זורק ני יומיים הכל היה ברור למטה. מגמת ירידה מובהקת לפי כל הפרטרים הדרושים ע" פ הספר והביטחון בשיאו. יומיים ירוקים והמחשבות כבר על 1260. אני לא מאשים חלילה אבל כסף מזה אי אפשר לעשות.
- 7.אברי 29/06/2011 10:13הגב לתגובה זוב-ZOOMOUT המהלך היורד מ-1350 ל-1180 מהווה תיקון למהלך העליות מ-1050 ל-1350, גל אליוט 4 ואולי אנו בהתגבשותו של גל אליוט 5 שיביא אותנו עד 1350 לפחות ואולי גבוה יותר? מה דעתך, אייל???
- 6.שלומי 29/06/2011 10:08הגב לתגובה זואדם שפוי לא קורא אותך כל יום ומכפיש
- ??? 29/06/2011 14:34הגב לתגובה זומה זה לא להתיחס לעלובי נפש? הם קהל שמרגיש שניתנה לו תחזית רעועה בבטחון רב. התחזית של אייל (" דרך המלך" ) לא החזיקה שבועיים - עליות ודשדוש אפינו אותם. בקיצור, אלו הם הלקוחות שלך!
- 5.אלי 29/06/2011 10:08הגב לתגובה זויכול להיות שהתיקון היה עבור המהלך בין 1050 עד 1346 והירידה עד 1180 סיימה את התיקון היורד ? כל המנתחים לא צפו שזה המהלך העומד לתיקון . מה דעתך?
- 4.כ" כ קשה לומר " טעיתי" , זה כזה קשה ???? (ל"ת)עמית 29/06/2011 10:02הגב לתגובה זו
- צודק !!! (ל"ת)שי 29/06/2011 11:18הגב לתגובה זו
- 3.בושה 29/06/2011 09:28הגב לתגובה זומגוחך אחרי שאתה רואה עליות פתאום נעלמו התחזיות השחורות שלך? איפה 1250 בנסדק ?
- חסן 29/06/2011 10:05הגב לתגובה זותזכור אמרת 1250 s
- 2.יוגב 29/06/2011 09:24הגב לתגובה זואחרי עליה של 45 נקודות מהשפל של 1180, גורביץ מודיע שהחל תיקון לירידות...
- 1.אמנון 29/06/2011 09:08הגב לתגובה זואתה לא יודע מה זה השקעות. אתה מנסה לתזמן ובגלל זה אתה בהפסדים כבדים. ניתוח טכני לא עובד והשיטה הזאת גרועה. קודם תלמד לקרוא דוחות כספיים אחר כך תמליץ על מניות