שיר אלמליח האח הגדול
צילום: צילום מסך, קשת, ערוץ 2
רייטינג

דוגמנית, זמר וכדורגלן עבר: 'האח הגדול VIP' חזרה עם 39.6% ו-1.1 מיליון צופים

השקה נהדרת ל'אח' - עם רייטינג השלישי בגובהו מאז עלתה התכנית לאוויר ב-2008. השקת העונה ה-6 רשמה 37.4%, כאשר שאר העונה סבלה מ'צוק איתן' והמונדיאל 
אלכסנדר כץ | (5)

עונת ה-VIP של האח הגדול שהושקה אמש (יום א') רשמה נתון גבוה של 39.6%, השלישית בגובהה ב-7 עונות 'האח' - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בתכנית צפו 1.1 מיליון איש, וברגע השיא המספר עלה ל-1.2 מיליון - ו-43.8%.

 

בעונה זו לוקחים חלק בין היתר הדוגמנית הפרובוקטיבית שיר אלמליח, שחקן הכדורגל לשעבר ופרשן הכדורגל בהווה איציק זוהר, העיתונאית אריאנה מלמד, השחקן נירו לוי, האדריכל ישראל גודוביץ, השחקן והחקיין מוטי גלעדי, הזמר מושיק עפיה והשחקנית והדוגמנית נטלי עטיה.

 

השקת העונה הנוכחית גבוהה מהשקת העונה הקודמת - עונה 6 שהחלה בדיוק לפני שנה, וקיבלה 37.4% בפרק ההשקה ווממוצע עונתי של 33%. אותה עונה ניצחה טל גלבוע, סבלה במהלכה ממבצע צוק איתן ובתחילתה מתחרות עזה מצד טורניר המונדיאל ששודר בערוץ 1.

 

השקת העונה ה-5 בחודש מאי 2013 רשמה 43.6%, פרק השקת העונה הרביעית בינואר 2012 הניב 45.5%, השקת העונה ה-3 בדצמבר 2010 קיבלה 35.3%, פרק ההשקה של עונת ה-VIP האחרונה בחורף 2009 קיבל 35.1%, פרק ההשקה של עונה 2 בנובמבר 2009 זכה ב-31.5%, ואילו הפרק הראשון אי פעם של 'האח הגדול' בישראל, ההשקה בספטמבר 2008, הניבה 30.3%.

מנגד שודר בערוץ 10 הסרט 'הסוד האפל של דימונה' שקיבל 6.7%, ובהמשך כל הערב של הערוץ סובל מרייטינג נמוך: 'הצינור' הסתפקה ב-3.4%, 'היום שהיה' רשמה 3.5%, 'לילה כלכלי' הניבה 5%, והשידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 2.8%. מי שנהנתה מ'האח' הייתה 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם נתון גבוה של 15.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'האח הגדול - רגע לפני' (קשת, ערוץ 2) הניבה 11.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.7%. מנגד, קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נתון גבוה של 10.3%, ואילו 'המוסף' (ערוץ 1) רשמה 3.5%.

 

בגזרת החדשות: רייטינג גבוה של 'חדשות 2' לפני 'האח' - עם 26.7%. מהדורת 'חדשות 10' רשמה 10% עגולים, ואילו 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 6.3%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    במילה :פח (ל"ת)
    אלי 11/05/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מצבעי ביבי- תהינו מהזבל הזה. התקשורת דאגה למצח הנמוך שלכם. (ל"ת)
    שולמן 11/05/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אכזבה קשה מהקאסט 11/05/2015 10:42
    הגב לתגובה זו
    נטליה עטיה קבצנית שמקפצת ממיטה של עשיר אחד למיטה של עשיר שני ושיר אלמליך שלמעט פורנו עשתה הכל כדי להיכנס לשורה אחת עם גל גדות מורן אטיאס ובר רפאלי. שתי פרחות שכולם יודעים כמה שערות יש להן בתחת וממש לא מעניינות אף אחד . חבל שמלהקים לא הביאו בנות בתחילת דרכן עם עבר נקי שנלמד להכיר.
  • 1.
    40 אחוז של טינופת מזרחית (ל"ת)
    rr 11/05/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
  • נא למחוק. (ל"ת)
    משה 11/05/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״