רוצים לפרסם למגזר הרוסי בישראל? חפשו אותם באתר odnoklassniki.ru
בדיקת גוגל טרנדס ל-12 החודשים האחרונים מעלה תמונה ברורה - 3 האתרים המובילים בתנועת גולשים ישראלים (IP ישראלי) בקרב המגזר הרוסי בישראל הם: zahav.ru, mail.ru ו- odnoklasniki.ru כאשר האחרון הוא זה המוביל בין ה-3 עם כחצי מיליון יוניקים בכל שבוע, מספר מרשים לכל הדעות.
דירוג 5 האתרים המובילים בטראפיק בקרב המגזר הרוסי בישראל
odnoklasniki.ru היא הרשת החברתית הפופולרית בקרב האולכוסיה הרוסית בכל העולם וזוכה לפופולריות רבה יותר באוכלוסיה זו מהאתרים החברתיים המקומיים ואפילו הבינלאומיים כגון פייסבוק. האתר מרכז כ-120,000 יוניקים מידי יום ונחשב למוביל לא רק בגזרת המגזר הרוסי. ה'מקושרים' הרוסית תופסת את המקום ה-29 בקרב אתרי האינטרנט אליהם גולשים מישראל ופונה לגילאי 18+.
Mail.ru - הוא אחד מהאתרים המובילים גם כן. זהו אתר רוסי המכיל אפליקציות כמו דואר אלקטרוני, מנוע חיפוש, מערכת בלוגים, מדור הכרויות וכן תוכן אקטואלי כגון חדשות. הטראפיק של האתר מתבסס על כ-80,000 יוניקים ביום.
Zahav.ru פורטל של סמייל מדיה עם כתבות לייף סטייל, בילויים ואקטואליה.
Newsru -הוא האתר הגדול ביותר המוקדש לחדשות בשפה הרוסית .האתר מרכז ידיעות מן הארץ בשפה הרוסית , ידיעות מרוסיה וכמו כן מן העולם
כולו.
Rambler הוא סוג של אתר וואלה רוסי, אתר המספק מנוע חיפוש, תיבת דואר, חדשות, מגוון רב של מדורים, קהילות חברתיות. האתר מרכז כ-40,000 יוניקים ליום ופונה לגולשים בגילאים 18-54.
בחמישייה הבאה בתור ניתן למצוא את Israelinfo.ru , cursorinfo.co.il , zman.com , livejournal, mignews.com
זירה חשובה לא פחות עבור הקהל הרוסי הם אתרי ההיכרויות, בנישה זו אפשר לציין את Mamba.ru - האתר המוביל בתחום עם ממוצע יומי של 12,000 יוניקים. האתר פונה לגילאי 18-35.
תמונת המצב כפי שהיא מוצגת על ידי גוגל טרנדס הופכת חברה אחת, webmedia, לבעלת חשיבות גבוהה עבור המשווק הישראלי והחברות המחפשות אחר מנועי צמיחה חדשים בקרב המגזר הרוסי. ווב מדיה הפכה מתחילת 2011 לזכיינית המייצגת ישירות את 3 האתרים הגדולים:odnoklasniki.ru mail.ru, Rambler, Mamba.ru.
webmedia נפתחה בישראל בשנת 2008, ומחזיקה בבלעדיות באתרי הגדולים של המגזר הרוסי בכל נישה קיימת. לפי החברה, חבילת מדיה באתרים אלה תגיע לכל דובר רוסית הגולש באינטרנט, מצעיר עד מבוגר.
האוכלוסייה יוצאת בריה"מ לשעבר בישראל נוטה להתבדל בצריכת המדיה, ולכן נחשפת בצורה שונה לכל המותגים והקמפיינים. הדבר נכון גם ובמיוחד באינטרנט, שם לאוכלוסייה דוברת הרוסית יש אתרים משלהם בכל נישה, כך למשל ברשתות חברתיות (odnoklasniki.ru), בדואר אלקטרוני (Mail.ru) ובהיכרויות (Mamba.ru).
webmedia הוקמה כדי לתת מענה למפרסמים בארץ להגיע לקהל החשוב הזה דרך האתרים, שהנהלתם נמצאת ברוסיה, ולפשט את התמרון בין אתרי הנישות, מציאת אנשי קשר, ההתנהלות העסקית, וכמובן גישור על הבדלי השפה והתרבות בין ישראל לרוסיה.
האתרים איתם עובדת החברה נתפסים בקרב האוכלוסייה הרוסית כאתרי "פרימיום" אשר יוקרת הפרסום בהם לא שונה מהאתרים הגדולים והחשובים בישראל.
ב-webmedia מוסיפים, כי מלבד קמפיינים ממוקדים לאוכלוסייה הרוסית, נכון יהיה אם המפרסמים ייקחו בחשבון את פריסת המדיה הזאת בכל הקמפיינים האינטרנטים שלהם, בבואם לייצג מותגים הפונים לכלל האוכולוסייה בארץ. השוק הרוסי הוא שוק חשוב מאוד היות ומדובר בחלק ניכר מן האוכלוסיה, וכעת הגישה אליו למעשה פשוטה.
המפרסמים הבולטים בשוק הישראלי כבר זיהו את המגמה: חברות הסלולר - סלקום, אורנג' ופלאפון הן בין הבולטות בהובלת קמפיינים באתרים אלו; בנוסף לסופר פארם, קופות חולים מאוחדת וכללית, שופרסל, תנובה, ומכללות ואוניברסיטאות רבות כגון האוניברסיטאות בר אילן, בן גוריון והטכניון.
- 2.1234567 (ל"ת)tito_86 25/08/2011 14:37הגב לתגובה זו
- 1.אובייקטיבי 03/03/2011 12:12הגב לתגובה זורדיק,כמה שילמת עבור המודעה?

סמוטריץ' נגד בנק ישראל: "אם הנגיד לא יוריד את הריבית אני אוריד מיסים"
שר האוצר אומר שיוריד מיסים ויפתח את שוק האשראי לתחרות שתוריד את המחירים, אבל מאחורי ההצהרות מסתתר פער בין פוליטיקה לכלכלה
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', נפגש היום עם נשיאות המגזר העסקי בראשות דובי אמיתי וצוות האוצר, כחלק מההיערכות לגיבוש תקציב המדינה לשנת 2026. במפגש השתתפו ראשי האיגודים המרכזיים במשק, מהתאחדות התעשיינים, איגוד הבנקים וחברות הביטוח ועד התאחדות הקבלנים ולשכת
המסחר.
במהלך הדיון, סמוטריץ' בחר להתמקד בסוגיות המאקרו החשובות, כמו הריבית הגבוהה, עתיד התקציב והצורך ביצירת תחרות במערכת הבנקאית, אך במקום להתמקד בתחום הפיסקלי שבאחריותו, הוא בחר למתוח ביקורת חריפה על המדיניות המוניטרית ועל נגיד בנק ישראל, פרופ'
אמיר ירון, ואמר כי "הנגיד היה צריך להוריד את הריבית מזמן. אם הוא לא יעשה כן, אני אוריד את המיסים". מיד לאחר מכן סייג כי "עצמאותו של הנגיד קריטית ואסור לפגוע בסמכויותיו, אך הנגיד אחראי
על המדיניות המוניטרית ואני על הפיסקלית".
בנוגע לתקציב המדינה לשנת 2026, יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, הטיל ספק ביכולת הממשלה להעבירו לנוכח המצב הפוליטי המורכב. סמוטריץ' מנגד התחייב: ״יהיה תקציב. מבינים את הצורך בשמירת אמון השחקנים כולם בכלכלה הישראלית. תקציב 2026 ממלחמה לצמיחה״.. עוד ציין כי בכוונתו להיאבק בהון השחור באמצעות "חניקה כלכלית של ארגוני הפשיעה".
על מערכת הבנקאות אמר
סמוטריץ': "אני נחוש לגוון את מקורות ההון. גם לכם המגזר העסקי זו דרמה. אתם מכירים את הרפורמה שאנחנו עושים בפיקדונות. נגישות לכסף זול לשחקנים שיצרו תחרות על הבנקים, בעיני זו רפורמה
שסוגרת את המעגל. אני מקווה שנצליח להרגיל גם את האזרחים להשתחרר מהדביקות לבנק ולחפש את האלטרנטיבות, אבל גם לכם לעסקים ולמשקי הבית תהיה נגישות הרבה יותר משמעותית. כמות האשראי תגדל, מחיר האשראי ירד, והתוצאה תביא לירידת מחירים".
- סמוטריץ' חשף את מפת הריבונות - באמירויות הזהירו מקריסת 'הסכמי אברהם'
- הממשלה אישרה את הצעת התקציב הנוסף לשנת 2025 למימון הוצאות המלחמה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנק ישראל ציין כי ״הנגיד ובנק ישראל מקבלים החלטות אך ורק על בסיס אמות מידה מקצועיות. אינפלציה גבוהה פוגעת בראש ובראשונה בשכבות החלשות וריסונה הוא תנאי הכרחי לפעילות כלכלית תקינה. אחריות תקציבית, במיוחד בעת הזו, היא צורך השעה״.