ניסיון הונאה בבנק לאומי דרך הדואר האלקטרוני; לקוחות הבנק הוזהרו

לאומי: "אם הגיעה ללקוח הודעת דואר אלקטרוני, קיים חשש כי מדובר בניסיון הונאה או ניסיון להשתלט על פרטי המנוי"
עדי בן ישראל |

לקוח בנק לאומי קיבל היום דואר אלקטרוני המבקש ממנו להיכנס לדף ההזדהות של לאומי באמצעות קישור (link) מצורף, וזאת במסגרת ניסיון הונאה מקוונת (פישינג - Phishing) בקרב לקוחות הבנק.

"יחידת אבטחת המידע של הבנק איתרה את מיקום האתר המתחזה, והיא פועלת להורדתו המיידית מרשת האינטרנט", נמסר מבנק לאומי. "במקביל, העלה הבנק אזהרה באתר שלו (www.leumi.co.il), כי לא שלח ואינו נוהג לשלוח הודעות דואר אלקטרוני מסוג זה וכי אם הגיעה ללקוח הודעת דואר אלקטרוני כאמור, קיים חשש כי מדובר בניסיון הונאה או ניסיון להשתלט על פרטי המנוי באמצעות דף המתחזה להיות מסך ההזדהות של אתר לאומי".

לקוחות הבנק הוזהרו להימנע מכל כניסה לקישור המופיע בהודעות הדואר האלקטרוני כמצוין. לקוחות אשר נכנסו לקישור והזינו את פרטי ההזדהות שלהם, התבקשו להיכנס לחשבונם דרך האתר הרשמי של לאומי, להחליף את סיסמתם באופן מיידי ולעבור על התנועות האחרונות שבוצעו בחשבונם. מלאומי נמסר, כי "כדי למנוע מצב שבו ייעשה שימוש לא הולם בפרטי לקוח שנחשף להונאה, הקשיח הבנק את נוהלי העברת הכספים לצד ג' באמצעות אתר האינטרנט".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה