בעלי עסקים? כל מה שצריך לדעת על התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בעסק

נדמה שכולם מדברים לאחרונה על מעבר לרכבים חשמליים ואנרגיה מתחדשת. הנושא תופס תאוצה במדיות השונות, ויש לזה סיבה. מעבר ליתרונות הסביבתיים הברורים, דלק עולה כסף והמחירים מאמירים מיום ליום. דוחק כלכלי הופך בתורו את הכיס לקל יותר אבל הלב, הוא כבד עלינו. נשאלות השאלות, איך אני כבעל עסק יכול להקל על עובדיי? האם הקמת תחנת טעינה למכוניות חשמליות יכולה להיות משתלמת גם עבורי?

תוכן בחסות |

ברכבים חשמליים אשר עובדים על סוללות לית'יום, נעשה שימוש בחשמל המאוכסן בסוללה, על-מנת להניע מנוע חשמלי אשר בתורו מפעיל את גלגלי הרכב והמערכת כולה. הסוללות ניתנות לטעינה חוזרת בתחנות טעינה המיועדות לכך. מספר העמדות הפזורות ברחבי הארץ גדל ובמקביל לו גדל גם שוק הרכבים החשמליים.

 אילו סוגים של תחנות הטענה ישנם?

לרב עמדות המותקנות בבתי מגורים הן רגילות, משך הטעינה הוא מספר שעות וזאת משום התשתית החשמלית הדרושה על-מנת לקיימן. לעומת-זאת עיריות, חברות, מוסדות, בתי מסחר או בנייני משרדים וכיוצא באלו, עשויים להיות מעוניינים בהתקנה של תחנות מהירות. כמו כל סוללות, הסוללות לא יתפקדו במיטבן כאשר הטמפרטורה גבוהה מדי. טעינה בשעה חמה של היום תהיה יעילה פחות מאשר כזו המתבצעת בשעות הלילה. רובנו עסוקים ומעוניינים לטעון את הרכב בעודנו מצויים במשרד. לכן, רצוי לבנות תחנת טעינה הממוקמת בחניון או אזור מוצל. טעינה כזו תהיה יעילה יותר, ומשתנה שעת היום הופך ללא רלוונטי.

 

בעלי עסקים אשר מחליטים ליישם תחנה כזו, מרוויחים במספר אופנים. הברורים מעליהם הם שמירה על איכות הסביבה, כמו גם תדמית של מי אשר שמים יתרון זה בראש סדר העדיפויות שלהם. לצד יתרון הנראות, יש במעשה גם חסכון כלכלי לא מבוטל.

 

לשם המחשה, מילוי מיכל דלק מלא עלותו סביב 250 ל-300 שקלים. מולו, טעינה של רכב חשמלי, עלותה בממוצע סביב 30-40 שקלים. באם החברה מחזיקה מספר רב של מכוניות, החסכון למכונית מוכפל פי כמה וכמה, יכול להסתכם בעשרות אלפי שקלים.

 

מלבד החסכון בדלק ישנו החסכון בהוצאות כספיות על תיקונים. מאחר וכל המערכת פועלת על חשמל, בעיות הרווחות במכוניות הפועלות על דיזל או דלק אינן רלוונטיות.

 

מה כעסק עליי לחפש אם ברצוני לרכוש עמדת טעינה?

  • יתרון מובהק אשר קיים בחלק מן התחנות החדשות, הוא האפשרות למעקב טעינה פרטני, כלומר ממוקד רכב. הדבר מפשט תהליכים: החיוב נעשה בפשטות באמצעות חשבונית, ומתייתר הצורך במונה אנרגיה לכל משתמש. לכן, בררו עם החברה האחראית האם היא מספקת בין היתר שליטה מרחוק: תחילת טעינה, סיום, הפקת חשבונית ודוחות נוספים.
  • בררו מה אורך האחריות המוצע;
  • בדקו האם שדרוג של תחנה קיימת, או שדרוג עתידי של התחנה הזו, יהיה כרוך בהחלפה של תיבה. לעיתים על-מנת לשדרג עמדת טעינה כל אשר דרוש לנו הוא אופציה בטוחה לחיבור של כבל.
  • כמובן, אין להתפשר על הבטיחות, ויש לבחור בעמדה אשר מובנה בה ניהול עומסים דינאמי.

קרדיט: Green Motion

שימוש באנרגיה ירוקה ברכבים זו רק אחת הדרכים להפחית משמעותית את "תביעת הרגל הפחמנית+" שלנו. על-פי הגדרה, מדובר בכל פליטה של גזים אשר גורמים להתחממות כדור-הארץ, בראשם גזי-חממה ביניהם הפחמן הדו-חמצני אשר נפלט בתהליכי ייצור הדלקים, כמו גם מוצרים נוספים. ממשלות רבות ברחבי העולם שמות לב לכך ומתחילות לדחוף לפתרונות של E-mobility.

 

חברה ידועה בתחום ניצול אנגריה ירוקה והקמת תחנות הטענה למכוניות חשמליות, היא FAEnergy. החברה פועלת שנים רבות הן באספקט זה והן בהתקנת גגות סולאריים, בהצלחה מוכחת, כאשר נר לרגליה הוא ערך השמירה על איכות הסביבה. לאורו של עקרון זה, חברת FAEnergy מבצעת בחינה מדוקדקת של המקום בו מיועדת לקום תחנת ההטענה, כך שמבעל העסק לא נדרש יותר מאשר להבשיל עם ההחלטה להקים תחנה כזו ולהרים טלפון.

 

למעשה החברה מספקת מעטפת מא' ועד ת':

  • מרגע ההחלטה החברה דואגת להשגת כל הרישיונות הנדרשים והטיפול הבירוקרטי הכרוך בהקמת התחנה;
  • אמונה על בחינת המקום, התשתית החשמלית, האספקה, החיבור וההתקנה;
  • מובן מאליו שישנה אחריות על המוצר שאורכה כ-5 שנים;
  • עבודה אך ורק עם גורמים מורשים: מתקינים, חשמלאים ומהנדסים מהטובים בתחום;
  • ליווי לאחר שתחנות הטעינה כבר עומדת ומתפקדת וטיפול בבעיות טכניות באם יתעוררו.
  • תמיכה סביב כל שעות היממה בעמדות החכמות.
החברה עובדת עם מערכת אונליין דרכה ניתן להפיק חשבוניות באופן אוטומטי, משום קיומו של  מד אנרגיה אינטגרלי; לבצע ניתוחים סטטיסטיים; לקבוע או להגביל גישת משתמשים ולקבוע לוחות זמנים לטעינות השונות.

 

ל FA-Energyנסיון ענף ומוכח בתחום האנרגיה הירוקה, והיא מחזיקה ברקורד מקצועי מרשים, בתחנות הטענה לרכבים חשמליים כמו גם בתחומים נוספים.

 

ליצירת קשר:

[email protected]

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

עיצוב הבית עם מדפים מעוצבים מברזל – שילוב של פונקציונליות ואסתטיקה

פרופילי ברזל דקים בשילוב קווים נקיים מעניקים תחושת יוקרה, וניתן לשלבם עם עץ, זכוכית או בטון כדי ליצור מראה מותאם אישית. מסגריית אגן ברזל תעשה בדיוק את זה עבורכם

נושאים בכתבה ברזל עיצוב הבית

הברזל חוזר לעיצוב הבית

בשנים האחרונות, הברזל הפך לחומר מועדף בקרב אדריכלים ומעצבי פנים בזכות החוזק, הגמישות העיצובית והמראה האלגנטי שהוא מעניק. כשזה מגיע למדפים מעוצבים מברזל, מדובר בשדרוג שמשלב בין עמידות יוצאת דופן לבין יכולת להתאים את העיצוב לסגנון האישי של הבית – מודרני, תעשייתי או אפילו כפרי.

מדפים כאלמנט עיצובי מרכזי

בבתים רבים, המדפים הפכו ממקום אחסון פונקציונלי לאלמנט עיצובי בפני עצמו. פרופילי ברזל דקים בשילוב קווים נקיים מעניקים תחושת יוקרה, וניתן לשלבם עם עץ, זכוכית או בטון כדי ליצור מראה מותאם אישית. המיקום המדויק, הגובה והעומק נבחרים לפי הצרכים – בין אם להצגת ספרים, חפצי נוי או כלי מטבח.

מדפים למטבח – סדר ונגישות

מדפים למטבח מברזל אינם רק פרקטיים – הם גם מאפשרים לנצל כל פינה בצורה חכמה, להציג כלי בישול ותבלינים, ולשמור על משטחי עבודה נקיים. ברזל צבוע בתנור או בגימור טבעי יכול להתאים לכל סגנון מטבח, ולהישאר עמיד בפני לחות ושימוש יומיומי אינטנסיבי.

שילוב מותאם אישית – כי כל בית שונה

היתרון הגדול במדפים מברזל הוא האפשרות לעצב אותם בהתאמה אישית מלאה – ממידות, דרך סוג הגימור, ועד לפרטים הקטנים של החיבורים והקונסטרוקציה. התאמה מדויקת מבטיחה לא רק מראה מושלם, אלא גם שימושיות מקסימלית לאורך זמן.

כאן נכנסת לתמונה מסגריית אגן ברזל

כדי להגיע לתוצאה כזו, חשוב לעבוד עם מסגרייה מקצועית שמבינה גם בעיצוב וגם בטכנולוגיה. מסגריית אגן ברזל בפתח תקווה מציעה ייצור מדפים מעוצבים מברזל בהתאמה אישית, עם הקפדה על איכות, שימוש ברובוט ריתוך לדיוק מרבי, ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. באתר האונליין שלהם תמצאו מחירים שקופים ומחשבון חכם שמחשב את העלות לפי מידה וצבע – כך שתדעו בדיוק כמה תשלמו מראש. עם משלוחים לכל הארץ ואחריות מלאה על כל מוצר, אתם יכולים להיות בטוחים שההשקעה שלכם בטוחה ומשתלמת.

מיכאל מאיורוב. צילום: Mayors Luxury Estate - השקעות נדלן בדובאימיכאל מאיורוב. צילום: Mayors Luxury Estate - השקעות נדלן בדובאי

שיא ישראלי בדובאי: Mayors חצתה רף 50 שיתופי פעולה

זו קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר של גוף עסקי ישראלי בזירת הנדל"ן המקומית מאז כינון הסכמי אברהם 

בשנתיים האחרונות מתרחשת מהפכה במערכת היחסים העסקית בין ישראל לאיחוד האמירויות. כאשר בתקופה זו נרשמה אבן דרך חסרת תקדים: חברת הנדל"ן הישראלית Mayors, בראשות מיכאל מאיורוב, הפכה לחברה הישראלית הראשונה שחוצה את רף 50 הסכמי שיתוף הפעולה עם חברות בנייה ויזמות מקומיות בדובאי.


50+ שיתופי פעולה בדובאי: המשמעות האסטרטגית של ההישג התקדימי

במציאות של שוק הנדל"ן התחרותי והמורכב של דובאי, מדובר בהישג בעל משמעות אסטרטגית עמוקה. הוא מסמל את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר של גוף עסקי ישראלי בזירת הנדל"ן המקומית מאז כינון הסכמי אברהם. 

ההישג מעיד על רמת אמון גבוהה מצד השוק המקומי כלפי חברה ישראלית, ומאותת על אינטגרציה עסקית מלאה, לא רק ברמת העסקה הבודדת, אלא ברמה המערכתית.

"כשהקמנו את הפעילות שלנו בדובאי, הבנו שהצלחה ארוכת טווח היא לא תלוית מכירות מהירות של כאן ועכשיו, אלא בבניית רשת אמון", מסביר מיכאל מאיורוב, כשמאחוריו ניסיון של למעלה מ-8 שנים בתחום הנדל"ן בדובאי. "המטרה לא הייתה לחתום על כמה שיותר הסכמים, אלא לבנות מערכות יחסים אסטרטגיות עם היזמים האמינים והאיכותיים ביותר. 

כל אחד מ-50 ההסכמים הללו הוא תוצר של תהליך בדיקה קפדני ושל הוכחת יכולת הדדית. הם יודעים שאנחנו מביאים משקיעים רציניים, ואנחנו יודעים שהם מספקים מוצר שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זה הבסיס לכל הפעילות שלנו".