פרסום ראשון

חזר מהשעיה בכוחות מחודשים: מיקי גורדוס ליאיר קורן- "מי אתה, פישר קטן?"

רק חזר מהשעיה, וכבר מסתבך שוב: הקשב הוותיק רב עם מנהל רשת ב' יאיר קורן, מה שהוביל לתלונה למנהל הרדיו. גורדוס: "התכוונתי לקרוא לו גאון קטן"
אלכסנדר כץ | (8)

החודש האחרון לא היה מן המוצלחים מבחינתו של מיקי גורדוס. לאייס נודע כי נגד הקשב הוותיק של רשת ב' הסתבך שוב מבחינה משמעתית, בעקבות חילופי דברים קשים בינו לבין מנהל רשת ב' יאיר קורן.

לפני כשבועיים הושעה גורדוס ליממה, לאחר שהשמיץ בשידור את הכתב לענייני ערבים ערן זינגר. לאחר הדיון שהתקיים בעניינו, הוחלט כי בנוסף להשעיה, גורדוס גם לא ישדר בחי, אלא כתבותיו יהיו מוקלטות.

מכורח הנסיבות, בתחילת השבוע העביר גורדוס דיווח בשידור חי, אלא שבמהלך השידור הוכנס אינסרט שלא קשור לאייטם עצמו. גורמים ברדיו טוענים כי בעקבות כך החלו חילופי האשמות בין גורדוס לקורן לגבי מי אשם בהכנסת האינסרט.

גורם ברשות אף טוען כי במהלך חילופי האשמות, אמר גורדוס לקורן: "מי אתה, פישר קטן". בעקבות כך פנה קורן למנהל הרדיו מיקי מירו, ודרש לנקוט נגד גורדוס באמצעים משמעתיים. ברשות מעריכים כי למרות התלונה, לא יינקטו הפעם צעדים משמעתיים רשמיים נגד גורדוס, אייקון מוכר ברדיו.

מיקי גורדוס אמר לאייס: "רציתי להגיד לו 'גאון קטן', אז אמרתי 'פישר' (עם פ' רפויה, א"כ), כשהכוונה הייתה לשחמטאי בובי פישר. הוא הבין את זה כ'פישר' (עם פ' דגושה, א"כ). תשמע, אני עובד ברשות השידור 45 שנה, לא תהיה פה ושם איזו תקרית? בסופו של דבר, העבודה ברדיו הממלכתי היא שליחות מבחינתי, ואמשיך בשליחות זו בתקווה שאני אמות עם המיקרופון ביד - ככה בדיוק כתבתי למנכ"ל. לא תמצא אדם נאמן ממני לקול ישראל".

מרשות השידור נמסר: "רשת ב' היא רשת של חדשות ולא של רכילות כזו או אחרת".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חיפאי 05/10/2013 05:49
    הגב לתגובה זו
    חברה צעירים חסרי נסיון מפרשנים נושאים שבהם אין להם הבנה ורקע. על דיווחי מיקי גורדוס אפשר לסמוך. האיש מקושר לכל גורם שעליו הוא מדווח באמינות ונאמנות שנים רבות.
  • חיפאי 07/10/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    ממתי אתה יודע לכתוב טוקבקים, גורדוס? פתטי
  • 3.
    חבורת זקנים שמאלנים ומטורללים. הפנסיה הגואלת (ל"ת)
    שול 04/10/2013 01:42
    הגב לתגובה זו
  • קול העם 04/10/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    ומתירים להם להמשיך לשדר -- שמואל רוזן, שמואל שי, יעקב אחימאיר, גדעון הוד, משה טימור יובב כץ, חיים קינן, אלכס טלמור, דן כנר ועוד (יסלחו לי אלה שלא כללתי את שמם). שימו לב שכולם גברים. ליעל צדוק שבקשה להישאר לא התירו להמשיך ושלחו אותה הביתה. גם חיותה דביר, שעומדת לפרוש, קבלה תשובה שלילית. כך פועל מנגנון האיפה ואיפה בקול ישראל...
  • 2.
    הוא אמר שלופים (ל"ת)
    קובי 03/10/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סיגל 03/10/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    גוף של הזויים
  • מאזינה 03/10/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    תפסיקו להיטפל לאשת ב. אני מאזינה קבועה, ואוהבת לשמוע את קרן נוייבך,עדי מאירי, ואריה גולן ועודד שחר. הכי מעניין שם. הרבה דברי חכמה ופשטות עם קסם. מיקי גורדוס גם מעולה וקורה שיש פליטות פה.
  • אוהבת את עדי מאירי? ברור שאת מתחזה (ל"ת)
    פחח 05/10/2013 01:46
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.