פרסום ראשון

חזר מהשעיה בכוחות מחודשים: מיקי גורדוס ליאיר קורן- "מי אתה, פישר קטן?"

רק חזר מהשעיה, וכבר מסתבך שוב: הקשב הוותיק רב עם מנהל רשת ב' יאיר קורן, מה שהוביל לתלונה למנהל הרדיו. גורדוס: "התכוונתי לקרוא לו גאון קטן"
אלכסנדר כץ | (8)

החודש האחרון לא היה מן המוצלחים מבחינתו של מיקי גורדוס. לאייס נודע כי נגד הקשב הוותיק של רשת ב' הסתבך שוב מבחינה משמעתית, בעקבות חילופי דברים קשים בינו לבין מנהל רשת ב' יאיר קורן.

לפני כשבועיים הושעה גורדוס ליממה, לאחר שהשמיץ בשידור את הכתב לענייני ערבים ערן זינגר. לאחר הדיון שהתקיים בעניינו, הוחלט כי בנוסף להשעיה, גורדוס גם לא ישדר בחי, אלא כתבותיו יהיו מוקלטות.

מכורח הנסיבות, בתחילת השבוע העביר גורדוס דיווח בשידור חי, אלא שבמהלך השידור הוכנס אינסרט שלא קשור לאייטם עצמו. גורמים ברדיו טוענים כי בעקבות כך החלו חילופי האשמות בין גורדוס לקורן לגבי מי אשם בהכנסת האינסרט.

גורם ברשות אף טוען כי במהלך חילופי האשמות, אמר גורדוס לקורן: "מי אתה, פישר קטן". בעקבות כך פנה קורן למנהל הרדיו מיקי מירו, ודרש לנקוט נגד גורדוס באמצעים משמעתיים. ברשות מעריכים כי למרות התלונה, לא יינקטו הפעם צעדים משמעתיים רשמיים נגד גורדוס, אייקון מוכר ברדיו.

מיקי גורדוס אמר לאייס: "רציתי להגיד לו 'גאון קטן', אז אמרתי 'פישר' (עם פ' רפויה, א"כ), כשהכוונה הייתה לשחמטאי בובי פישר. הוא הבין את זה כ'פישר' (עם פ' דגושה, א"כ). תשמע, אני עובד ברשות השידור 45 שנה, לא תהיה פה ושם איזו תקרית? בסופו של דבר, העבודה ברדיו הממלכתי היא שליחות מבחינתי, ואמשיך בשליחות זו בתקווה שאני אמות עם המיקרופון ביד - ככה בדיוק כתבתי למנכ"ל. לא תמצא אדם נאמן ממני לקול ישראל".

מרשות השידור נמסר: "רשת ב' היא רשת של חדשות ולא של רכילות כזו או אחרת".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חיפאי 05/10/2013 05:49
    הגב לתגובה זו
    חברה צעירים חסרי נסיון מפרשנים נושאים שבהם אין להם הבנה ורקע. על דיווחי מיקי גורדוס אפשר לסמוך. האיש מקושר לכל גורם שעליו הוא מדווח באמינות ונאמנות שנים רבות.
  • חיפאי 07/10/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    ממתי אתה יודע לכתוב טוקבקים, גורדוס? פתטי
  • 3.
    חבורת זקנים שמאלנים ומטורללים. הפנסיה הגואלת (ל"ת)
    שול 04/10/2013 01:42
    הגב לתגובה זו
  • קול העם 04/10/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    ומתירים להם להמשיך לשדר -- שמואל רוזן, שמואל שי, יעקב אחימאיר, גדעון הוד, משה טימור יובב כץ, חיים קינן, אלכס טלמור, דן כנר ועוד (יסלחו לי אלה שלא כללתי את שמם). שימו לב שכולם גברים. ליעל צדוק שבקשה להישאר לא התירו להמשיך ושלחו אותה הביתה. גם חיותה דביר, שעומדת לפרוש, קבלה תשובה שלילית. כך פועל מנגנון האיפה ואיפה בקול ישראל...
  • 2.
    הוא אמר שלופים (ל"ת)
    קובי 03/10/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סיגל 03/10/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    גוף של הזויים
  • מאזינה 03/10/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    תפסיקו להיטפל לאשת ב. אני מאזינה קבועה, ואוהבת לשמוע את קרן נוייבך,עדי מאירי, ואריה גולן ועודד שחר. הכי מעניין שם. הרבה דברי חכמה ופשטות עם קסם. מיקי גורדוס גם מעולה וקורה שיש פליטות פה.
  • אוהבת את עדי מאירי? ברור שאת מתחזה (ל"ת)
    פחח 05/10/2013 01:46
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״