פרסום ראשון

חזר מהשעיה בכוחות מחודשים: מיקי גורדוס ליאיר קורן- "מי אתה, פישר קטן?"

רק חזר מהשעיה, וכבר מסתבך שוב: הקשב הוותיק רב עם מנהל רשת ב' יאיר קורן, מה שהוביל לתלונה למנהל הרדיו. גורדוס: "התכוונתי לקרוא לו גאון קטן"
אלכסנדר כץ | (8)

החודש האחרון לא היה מן המוצלחים מבחינתו של מיקי גורדוס. לאייס נודע כי נגד הקשב הוותיק של רשת ב' הסתבך שוב מבחינה משמעתית, בעקבות חילופי דברים קשים בינו לבין מנהל רשת ב' יאיר קורן.

לפני כשבועיים הושעה גורדוס ליממה, לאחר שהשמיץ בשידור את הכתב לענייני ערבים ערן זינגר. לאחר הדיון שהתקיים בעניינו, הוחלט כי בנוסף להשעיה, גורדוס גם לא ישדר בחי, אלא כתבותיו יהיו מוקלטות.

מכורח הנסיבות, בתחילת השבוע העביר גורדוס דיווח בשידור חי, אלא שבמהלך השידור הוכנס אינסרט שלא קשור לאייטם עצמו. גורמים ברדיו טוענים כי בעקבות כך החלו חילופי האשמות בין גורדוס לקורן לגבי מי אשם בהכנסת האינסרט.

גורם ברשות אף טוען כי במהלך חילופי האשמות, אמר גורדוס לקורן: "מי אתה, פישר קטן". בעקבות כך פנה קורן למנהל הרדיו מיקי מירו, ודרש לנקוט נגד גורדוס באמצעים משמעתיים. ברשות מעריכים כי למרות התלונה, לא יינקטו הפעם צעדים משמעתיים רשמיים נגד גורדוס, אייקון מוכר ברדיו.

מיקי גורדוס אמר לאייס: "רציתי להגיד לו 'גאון קטן', אז אמרתי 'פישר' (עם פ' רפויה, א"כ), כשהכוונה הייתה לשחמטאי בובי פישר. הוא הבין את זה כ'פישר' (עם פ' דגושה, א"כ). תשמע, אני עובד ברשות השידור 45 שנה, לא תהיה פה ושם איזו תקרית? בסופו של דבר, העבודה ברדיו הממלכתי היא שליחות מבחינתי, ואמשיך בשליחות זו בתקווה שאני אמות עם המיקרופון ביד - ככה בדיוק כתבתי למנכ"ל. לא תמצא אדם נאמן ממני לקול ישראל".

מרשות השידור נמסר: "רשת ב' היא רשת של חדשות ולא של רכילות כזו או אחרת".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חיפאי 05/10/2013 05:49
    הגב לתגובה זו
    חברה צעירים חסרי נסיון מפרשנים נושאים שבהם אין להם הבנה ורקע. על דיווחי מיקי גורדוס אפשר לסמוך. האיש מקושר לכל גורם שעליו הוא מדווח באמינות ונאמנות שנים רבות.
  • חיפאי 07/10/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    ממתי אתה יודע לכתוב טוקבקים, גורדוס? פתטי
  • 3.
    חבורת זקנים שמאלנים ומטורללים. הפנסיה הגואלת (ל"ת)
    שול 04/10/2013 01:42
    הגב לתגובה זו
  • קול העם 04/10/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    ומתירים להם להמשיך לשדר -- שמואל רוזן, שמואל שי, יעקב אחימאיר, גדעון הוד, משה טימור יובב כץ, חיים קינן, אלכס טלמור, דן כנר ועוד (יסלחו לי אלה שלא כללתי את שמם). שימו לב שכולם גברים. ליעל צדוק שבקשה להישאר לא התירו להמשיך ושלחו אותה הביתה. גם חיותה דביר, שעומדת לפרוש, קבלה תשובה שלילית. כך פועל מנגנון האיפה ואיפה בקול ישראל...
  • 2.
    הוא אמר שלופים (ל"ת)
    קובי 03/10/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סיגל 03/10/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    גוף של הזויים
  • מאזינה 03/10/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    תפסיקו להיטפל לאשת ב. אני מאזינה קבועה, ואוהבת לשמוע את קרן נוייבך,עדי מאירי, ואריה גולן ועודד שחר. הכי מעניין שם. הרבה דברי חכמה ופשטות עם קסם. מיקי גורדוס גם מעולה וקורה שיש פליטות פה.
  • אוהבת את עדי מאירי? ברור שאת מתחזה (ל"ת)
    פחח 05/10/2013 01:46
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.