שת"פ בין מקאן ישראל לניר רפואה ברומניה: קמפיין מובייל חדשני ל-KFC

למרות המעבר למזרח אירופה, הקשר בין ניר רפואה למקאן דיגיטל פעיל מתמיד. ש"תפ של צוות MRM הרומני עם טל שוויגר ממקאן מוליד קמפיין חכם
משה בנימין | (2)

לאחר שהעתיק את הקריירה למזרח אירופה, הקשר בין סמנכ"ל הקריאייטיב הקודם של מקאן דיגיטל - ניר רפואה - לביתו האחרון פעיל מתמיד. רפואה, כיום מנהל החדשנות והדיגיטל של קבוצת מקאן באזור מזרח אירופה, חיבר בין הקולגות הקודמות שלו במקאן דיגיטל ישראל לצוות ב-MRM (מקאן) רומניה למהלך דיגיטל חכם וחביב לרשת KFC.

קמפיין חדש שעלה לפני מספר ימים עבור רשת KFC ברחבי רומניה משלב לדברי רפואה "בין מובייל, עמדות מכירה, ועוף. אמא תמיד אמרה לא לשחק עם האוכל? מעכשיו משחקים איתו!".

רפואה מסביר שהקמפיין מבוסס על הצורה הויזואלית של הנאגטס עוף החדשים של KFC. לאחר שבמשרד הבינו ש"לכל חתיכה צורה משלה, וכל צורה, כמו העננים, מזכירה ודומה למשהו. נאגט אחד דומה ללב, אחר לפיל" וכן הלאה. על בסיס תובנה זו יצרו במשרד אפליקציה לנייד שעוזרת ללקוחות להתאים בין חתיכות העוף בנאגטס לצורות שהוגדרו מראש.

איך זה עובד: המשתמשים נדרשים להוריד את האפליקציה של KFC לנייד. לאחר מכן מניחים נאגט אחד על המקום המסומן על דף המגש. בשלב השלישי סורקים את העוף והאפליקציה לנייד מזהה האם הנאגט דומה לאחת מחמישים צורות שנקבעו מראש (פיל, חתול, ישו ועוד). בשלב הפרסים, מתחילים לאסוף את הצורות. מי שמצא 10 זוכה בפרס, מי שמצא 20 זוכה בפרס גדול יותר וכך הלאה.

כאמור הקמפין החדשני הוא פרי שיתוף פעולה בין טל שוויגר ממחלקת הקריאייטיב של מקאן דיגיטל וצוות מקומי של MRM רומניה בליווי הפקה רומנית.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עידו 29/05/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    סחטיין
  • 1.
    לקלוק עצמי 29/05/2013 19:05
    הגב לתגובה זו
    זה מה שקורה פה