סופר-רייטינג לסופר קלאסיקו: 14.1% לניצחון של ריאל על ברסה בערוץ הספורט
משחק הכדורגל הכי מדובר בעולם, רשם נתון רייטינג מטורף גם בישראל. על פי נתונים לא רשמיים שהגיעו לידי אייס, קיבל המשחק אמש (מוצ"ש) ששודר בספורט 5 (כולל ערוץ HD) 14.1%.
המשחק שהחל בשעה 19:00, לאחר צאת השבת, הצליח לרשום נתון גבוה מאד עבור ערוץ שאינו ברודקאסט. יש לציין כי המשחק אינו נמדד באופן רשמי על ידי הוועדה למדרוג, משום שערוץ הספורט אינו חבר בוועדה.
הצילו אני לא יודע לבשל (קשת, ערוץ 2) קיבלה 24.1%, ולאחריה ברוורס (קשת, ערוץ 2) עם 15.4%. שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) קיבלה 8.9%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) עם 7.9%, ופסטיבל מספרי סיפורים (ערוץ 10) שהסתפקה ב-3.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) רשמה 20.9%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.4%. מהדורת 'חדשות השבת' (ערוץ 1) קיבלה 4.6% ולאחריה - 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 5.7%.
- יש מרוויחה מהדרמה הפוליטית: 28% למהדורת 'חדשות 2' במהלך נאום נתניהו
- שבוע אחרי הפיגוע בבית הכנסת: 'קשת' מתחזקת קלות, ליגת האלופות זוהרת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יום ו'
ערב של שידורים חוזרים בזכיינית קשת: 2 פרקים של סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) הניבו 12% ו-11.7% בהתאמה, רמזור (קשת, ערוץ 2) עם 9.7%, נשואים פלוס (קשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-6.3%. שי בשידור (ערוץ 10) רשמה 7.7%, ולאחריה הסרט 'מבצע סבתא' (ערוץ 10) עם 5.7%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (קשת, ערוץ 2) שוב עם נתון נמוך יחסית של 13.8%, מה שלא מנוצל במיוחד על ידי 'שישי' (ערוץ 10) שקיבלה 5.2%, פחות מ'יומן' (ערוץ 1) עם 5.4%.
יום ה'
סרט הדוקו מחפשים את אבא (קשת, ערוץ 2) קיבל 21.3%, ולאחריו שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם 14.9%. שידור חוזר של 'אחד מ-100 שורד' (ערוץ 10) רשם 8.4%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבל 7%, ו'בינו לבינה' (קשת, ערוץ 2) עם 7.1%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 6%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) סיפקה 5.3%.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 4.5%, מול 3.8% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.2%, מול 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15.9%. מנגד, משחק היורוליג בין צסק"א מוסקבה למכבי תל אביב (ערוץ 10), שהחל ב-19:00, רשם רק 8.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.5%, מול 'מבט' (ערוץ 1) עם 5.6%. מהדורת החדשות של ערוץ 10 ששודרה ב-21:00, לאחר המשחק, קיבלה 11.2%.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.