photos

בוננזה: פישמן שיווק 100 דירות ביום אחד בפרויקט בסנט פטרסבורג

מירלנד יצאה בשלב ג' של הפרויקט שיכלול 1,350 דירות. סך היקף הפרויקט מוערך בכ-2 מיליארד דולר
לירן סהר | (1)

חברת מירלנד, זרוע הנדל"ן של אליעזר פישמן ברוסיה, דיווחה היום, ד', על תחילת שיווק השלב השלישי בפרויקט הדגל של החברה, Triumph Park, בסנט פטרסבורג. ביום הראשון לתחילת המכירות שווקו למעלה מכ-100 דירות בהיקף מוערך של כ- 12.5 מיליון דולר.

שלב ג' של הפרויקט יכלול כ-1,350 יחידות דיור בשטח כולל למכירה, נטו של כ-65 אלף מ"ר, כ- 2,500 מ"ר שטחי מסחר וכ- 350 מקומות חניה תת-קרקעיים. סך הכל שווקה החברה, מאז תחילת שיווק הפרויקט לפני כשנתיים, יותר מ-1,000 יחידות דיור בתמורה כוללת של כ- 140 מיליון דולר.

סך היקף יחידות הדיור הצפויות להימכר בפרויקט הינו כ- 9,000 והתמורה הכספית מוערכת בלמעלה מכ-2 מיליארד דולר. מעבר לשטחי המגורים בהיקף של כ-580 אלף מ"ר, הפרויקט יכלול גם שטחי מסחר ומשרדים בהיקף של כ-118 אלף מ"ר.

רומן רוזנטל, מנכ"ל מירלנד אמר היום: "כמות הדירות ששווקו ביום הראשון למכירות של שלב ג' הגיעה למספר חסר תקדים ובמחירים גבוהים מאוד. 106 יחידות הדיור ששווקו מהוות כ- 8% מסך היחידות בשלב ג' ואנו צופים שמכירת יתר הדירות בפרויקט תתקדם בקצב מואץ. שלב ד' של הפרויקט, הדומה בהיקפו לשלב זה, צפוי להגיע לשוק במהלך השנה הבאה ואנו כבר נמצאים בעיצומן של עבודת ההכנה והפיתוח לקראת תחילת שיווקו".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    YL 02/10/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ל פישי עובד מאד יפה גם ב בניית מרכזים מסחריים והכי חשוב....עומד בתשלומים עד הגרוש האחרון מומלץ ל לבייב ללמוד יושר מהוא