דרור גד לקראת הוועידה: "אין השקעות עם סיכון נמוך ותשואה מלבד נדל"ן מניב"

ב-13 במאי יקיים Bizportal את ועידת ת"א-גלובל. דרור גד יהיה על הבמה לצד אסתר לבנון, צבי סטפק, רמי לוי ואחרים. צפו בלו"ז...
לירן סהר | (1)

"עולם ההשקעות באתגר כזה שלא היה אף פעם, אין היום השקעות בסיכון נמוך ובתשואה גבוהה, מה שנשאר בתשואה הגיונית ביחס לסיכון הוא נדל"ן מניב וקרנות ריט הן דרך הגיונית להשקעה", כך אומר דרור גד, יו"ר ריט 1 שייקח חלק בוועידת ת"א-גלובל שתתקיים ב-13 במאי הקרוב. לצפייה בלו"ז ורישום לוועידה - לחץ כאן . לדבריו, קרנות ריט הן המקומות האחרונים בהם ניתן לקבל תשואה תזרימית של 10% בסיכון סביר. "יש כיום רק שתי קרנות ריט בישראל (סלע קפיטל היא הנוספת) מהסיבה שהקמת קרן שכזו מאפס היא משימה לא כל כך פשוטה, משקיעים היום מבינים את היתרונות בקרן מול חברות נדל"ן רגילות, מדובר בעסק סופר אינטליגנטי".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    די לעודף הרגולציה 03/05/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    רגולציה לגרש! לשרוף את הררי הניירת!
נפט-גז

מנכ"ל תחנות הדלק 'טן': "כשהמחיר חצה את ה-8 ש' - פשוט ראינו ירידה בצריכה"

מנכ"ל תחנות הדלק טן דני בן נר יהיה על הבמה בוועידת הגז-נפט של Bizportal שתתקיים ב-19 בנובמבר. שריינו לעצמכם מקום...
תומר קורנפלד |

"הרגישות של הצרכן הישראלי למחיר הדלק נמצאת במגמת עלייה", כך אומר דני בן נר, מנכ"ל חברת הדלק טן בריאיון ל-Bizportal. "עדיין לא ראינו את נתוני צריכת הדלק הארציים, אבל אני חושב שלראשונה יש שינוי בהתנהגות הצרכנית, כלומר ישנה ירידה בצריכת הדלק". דני בן נר יהיה על הבמה בועידת G&O Israel שתתקיים ע"י Bizportal בשיתוף 'מידע כנסים' ב-19 בנובמבר במלון דויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, מתחילים ב-9:00. להרשמה לוועידה - לחצו כאן "בינואר 2011 כשמחיר הדלק חצה את הרף הפסיכולוגי של ה-7 שקלים, ראינו שינוי דרמטי אצל הצרכנים עם העדפה ברור למחיר זול", מסביר בן נר. "הפעם השנייה התרחשה לפני כחודשיים כשמחיר הדלק חצה את רף ה-8 שקלים והפעם הוא משפיע גם על צריכת הדלק בפועל". חברת הדלק טן נמצאת בשליטת איש העסקים אליעזר פישמן והאסטרטגיה שלה היא למכור את הדלק במחיר זול ביחס למחיר הרשמי. נכון להיום, מפעילה החברה 43 תחנות תדלוק ברחבי הארץ ו-15 תחנות נוחות. טן נמצאת במגמת התרחבות ובימים אלו מקימה שתי תחנות דלק, אחת בכרמיאל ואחת באזור התעשייה באר טוביה. בשנה החולפת עברו חברות הדלק טלטלה, לאחר שמרווח השיווק נחתך בכ-20%. "הרווחים של החברות קטנו, אך נעשו פעולות התייעלות", מסביר בן נר. "אני לא מאמין שניתן יהיה להחזיר את מלוא ירידת הרווח כדי לתקן מהלך דרמטי שכזה". לדברי בן נר, השינויים הרגולטוריים בענף התדלוק עשוי להוביל לקונסולידציה. "כבר לפני שנה צפינו זאת ולדעתנו בסופו של דבר יישארו פחות שחקנים בשוק הדלק. דבר זה יגרום לירידה בתחרות ובהמשך מי שייפגע בכך יהיה הצרכן הסופי אשר ישלם את המחיר".