יום שישי שחור לעסקים: המכירות ב-Black Friday נפלו ב-1.8%

על פי נתונים שפורסמו על ידי מכון המחקר ShopperTrak, המכירות ביום שאחרי חג ההודיה ירדו לשווי של 11.2 מיליארד דולר. זאת לעומת השנה החולפת
יואב כהן | (2)

כמיטב המסורת מדי שנה, החנויות האמריקאיות הציעו ביום שישי האחרון הנחות ענק לרגל Black Friday (החל ביום שישי שאחרי חג ההודיה) ומסמל את התחלת עונת המכירות לקראת חג המולד.

אמנם מיליוני אמריקנים הסתערו עוד לפני אור ראשון על החנויות הגדולות והשאירו מיליארדי דולרים בקופות, אבל בפועל אחוזי המכירות נפול בניגוד לתחזית.

על פי נתונים שפורסמו על ידי מכון המחקר ShopperTrak, המכירות ביום שאחרי חג ההודיה ירדו ב-1.8% לעומת השנה החולפת לשווי של 11.2 מיליארד דולר. לשם השוואה, בשנת 2011 נרשמה עליה של 6.6% במכירות שנערכו באותו היום.

"הקמעונאים הפכו את יום שישי השחור, שהיה פעם אירוע של יום אחד, לשבוע שמלא במבצעים והנחות", אמר האנליסט ל-Bloomberg האנליסט רמש סוואמי והמשיך: "הם עכשיו צריכים להתחיל לחשוב על כל מיני קידומי מכירות ודרכים מיוחדות על מנת לשמור את הצרכנים מעוניינים",

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    תודה לאובמה (ל"ת)
    אמריקה בדרך למטה 25/11/2012 22:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    המבין 25/11/2012 21:56
    הגב לתגובה זו
    אין כסף ואין מנוס מהמשך המיתון צפוי שבוע קשה .