גיוון הגישה בקשה לשיווק הדור הבא של גלולת המצלמה ביפן
הגשת הבקשה מתבססת על רקע ניסוי קליני שהצביע על כך שהגלולה מזהה פוליפים במעי הגס הגדולים מ-6 מ"מ בשיעור של 94%, בדומה לזה המתקבל בבדיקת קולונסקופיה
חברת גיוון אימג'ינג רוצה לשווק את גלולת הדור הבא לאבחון אי סדרים במעי הגס ביפן. היום (ד') דיווחה החברה כי הגישה לרשויות הבריאות ביפן בקשה לשיווק מוצר ה-PillCam COLON 2 שפותח על ידי החברה במדינה.
הגשת הבקשה על ידי גיוון מתבצעת על רקע הניסוי המוצלח שביצעה החברה במוצר שזיהה פוליפים במעי הגס הגדולים מ-6 מ"מ בשיעור של 94%, בדומה לשיעור הזיהוי בבדיקת קולונסקופיה. הניסוי שערכה גיוון נערך בקרב 72 חולים בגילאים 40-75 בשלושה מרכזים רפואיים.
גלולת ה-PillCam COLON 2 קיבלה בספטמבר 2009 אישור לשיווק במדינות האיחוד האירופי. היום משווקת הגלול גם באירופה, אמריקה הלטינית, קנדה ומספר חלקים באסיה. כעת, בגיוון רוצים להרחיב את שיווק התרופה גם לשוק היפני.
- 1.בן 19/09/2012 23:01הגב לתגובה זומה לא עושים בשביל שהמניה לא תמשיך לצלול....
שותפות אסטרטגית: משקיע סיני ישקיע כ-25 מיליון שקל בביו לייט ויסייע לה במזרח הרחוק
חברת ביו לייט סגרה עסקה עם משקיע מתחום ההייטק והביומד. הצדדים סיכמו על הקמת מיזם לקידום פעילותה של קבוצת ביו לייט בסין
חברת ביו לייט מדווחת הבוקר (ה') על עסקה אסטרטגית עם משקיע אסטרטגי במזרח הרחוק. על פי העסקה - המשקיע ישקיע 24.8 מיליון שקל בחברת ביו לייט ויחזיק כ-19% ממניותיה. ההשקעה מתבצעת במחיר של 20.1 אגורות למניה - פרמיה של כ-12% על מחיר השוק. לאחר העסקה - יהפוך המשקיע הסיני לבעל המניות הגדול בביו לייט כשלצידו קבוצת השליטה הקיימת הכוללת את ישראל מקוב, דיליפ שנגווי ודן אורן.
חברת ביו לייט לא מציינת מיהו המשקיע אך מציינת כי מדובר בחברה פרטית בתחום ההייטק והביומד. כחלק מן העסקה סוכם כי החברות יקימו מיזם משותף בסין אשר יקדם את הפעילות של הקבוצה בסין. כמו כן המיזם שיוקם יסייע ביצירת קשרים והזדמנויות עבור מיזמני חדשנות של החברה באוניברסיטאות וגופי מחקר במדינה.
מנכ"לית ביולייט, סוזנה נחום-זילברברג, ציינה כי "אנו שמחים וגאים על כניסת משקיע אסטרטגי חשוב ומשמעותי ועל הבעת האמון בחברה, בטכנולוגיות ובאסטרטגיה העסקית שלנו. מדובר בהשקעה משמעותית בחברה שעשויה לפתוח בפנינו הזדמנויות עסקיות חדשות. הצטרפותו של המשקיע הסיני כבעל מניות כרוכה גם במחויבות מצידו להרחיב ולהעמיק את פעילותה הקיימת של ביולייט בשוק הסיני, שוק אסטרטגי למרבית ממוצרי החברה".
לפני מספר ימים פרסמה ביו לייט את תוצאותיה הכספיות הסוגרות את שנת 2014 שהצביעו על כך שבקופת החברה היו 28.6 מיליון שקל בסוף השנה. ההשקעה הנוכחית של המשקיע מספקת לחברה אוויר חשוב לנשימה ומקטינה את הצורך של החברה בגיוסי הון מהמשקיעים בישראל.
