גיוון הגישה בקשה לשיווק הדור הבא של גלולת המצלמה ביפן

הגשת הבקשה מתבססת על רקע ניסוי קליני שהצביע על כך שהגלולה מזהה פוליפים במעי הגס הגדולים מ-6 מ"מ בשיעור של 94%, בדומה לזה המתקבל בבדיקת קולונסקופיה
תומר קורנפלד | (1)

חברת גיוון אימג'ינג רוצה לשווק את גלולת הדור הבא לאבחון אי סדרים במעי הגס ביפן. היום (ד') דיווחה החברה כי הגישה לרשויות הבריאות ביפן בקשה לשיווק מוצר ה-PillCam COLON 2 שפותח על ידי החברה במדינה.

הגשת הבקשה על ידי גיוון מתבצעת על רקע הניסוי המוצלח שביצעה החברה במוצר שזיהה פוליפים במעי הגס הגדולים מ-6 מ"מ בשיעור של 94%, בדומה לשיעור הזיהוי בבדיקת קולונסקופיה. הניסוי שערכה גיוון נערך בקרב 72 חולים בגילאים 40-75 בשלושה מרכזים רפואיים.

גלולת ה-PillCam COLON 2 קיבלה בספטמבר 2009 אישור לשיווק במדינות האיחוד האירופי. היום משווקת הגלול גם באירופה, אמריקה הלטינית, קנדה ומספר חלקים באסיה. כעת, בגיוון רוצים להרחיב את שיווק התרופה גם לשוק היפני.

מניית גיוון אימג'ינג הנמנית על קבוצת IDB נסחרת בבורסה בתל אביב ובנאסד"ק לפי שווי של 413 מיליון דולר. מתחילת 2012 איבדה מניית החברה 23% מחברה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בן 19/09/2012 23:01
    הגב לתגובה זו
    מה לא עושים בשביל שהמניה לא תמשיך לצלול....