כריסטיאנו רונאלדו
צילום: אל נאסר טוויטר

"שכר של מיליארד אירו": ויניסיוס קיבל הצעת עתק מסעודיה - ירוויח יותר מרונאלדו?

כוכב ריאל מדריד קיבל הודעה כי בכוונת המועדון אל אהלי לשלם את סעיף השחרור שלו בסך מיליארד אירו ובכך לשבור את שיא של כל הזמנים. אם זה יקרה, הוא ירוויח יותר מהכוכב הפורטוגלי. הבעיה: הוא בן 24 והשיא עוד לפניו

איציק יצחקי | (5)

ויניסיוס ג'וניור, כוכב ריאל מדריד, מככב בכל מה שקשור לליגה ולמפעלים האירופים. הוא הפך לאחד השחקנים האהובים על אוהדי ריאל, אבל בשנה הבאה, כך על פי דיווחים חדשים, הוא עשוי לעבור ליעד אחר.

ויניסיוס ג'וניור עומד במרכזה של סערה בארצו, כאשר על פי דיווחים הלילה – הוא זכה להצעה "כמעט בלתי נתפסת" מצד אל אהלי הסעודית, שעלולה לעשות היסטוריה בעולם הספורט. המועדון הסעודי יהיה מוכן לשלם את סעיף היציאה לריאל מדריד - מיליארד אירו. אם זה יקרה, היא תשבור את שיא ההעברות של כל הזמנים ויוצע לשחקן שכר גבוה משל כריסטיאנו רונאלדו, שמרווי חבאל נאסר כ-200 מיליון אירו "בלבד" לעונה.

ככל הידוע, קרן ההשקעות של ממשלת ערב הסעודית (PIF) לא מתכוונת לחסוך בהוצאות כדי להנחית את הכוכב הברזילאי. ייתכן ויוצע לו שכר גבוה פי 13 ממה שהוא מרוויח כיום בריאל מדריד – ככל הנראה מיליארד אירו לחמש שנים.

ויניסיוס בן 24 בסך הכל ולכן קשה לדעת האם בשלב כזה של הקריירה, כשהשיא עוד לפניו, הוא יסכים לעבור לערב הסעודית. רונאלדו ומסי הסכימו לעבור לערב הסעודית וארה"ב משום שהם בשלהי הקריירה שלהם. כאן, הסיפור שונה. ויניסיוס ויועציו שוקלים כעת את היתרונות והחסרונות של עזיבת הבלאנקוס ואת המהלך בכלל. במדריד כבר הבהירו כי השחקן לא ישוחרר, אלא אם יתקבל הסכום שבסעיף השחרור שלו.

ויניסיוס (טוויטר ריאל מדריד)

ויניסיוס (טוויטר ריאל מדריד)

כזכור, רונאלדו עבר לאל נאסר בדצמבר 2022. זה קרה אחרי לא מעט שמועות בעניין, כשהכוכב הפורטוגלי קיבל חוזה לשנתיים וחצי. ההתחלה לא הייתה קלה והיו שמועות לפיהן הוא יעזוב את המדינה, אך בהמשך הוא התאקלם.

הוא הרוויח 200 מיליון אירו לעונה, שבאותו שלב שחקנים כמו ליאו מסי וניימאר הרוויחו בפריז סן ז'רמן סביב 75 מיליון אירו. שבעה חודשים אחר כך, לפני קצת יותר משנה, מסי שנחשב לכדורגלן בעל ההון הגבוה ביותר, עבר למיאמי וקיבל חוזה בסיס של 20.4 מיליון דולר, אך בתוספת מענקים שיכולים לשלש את שכרו.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ג'וני 14/08/2024 13:44
    הגב לתגובה זו
    שאין מחיר לתהילה ופרסום? אמבפה ויתר על מיליארד דולר מקבוצה סעודית. גם וינסיוס יוותר העיקר להישאר רלוונטים ומפורסמים
  • 4.
    יאללה מכבי 14/08/2024 08:43
    הגב לתגובה זו
    עוד רגע גם הישראלים יילכו וידרשו 10 מיליון אירו חלאס הגזמתם
  • 3.
    הרסו את הכדורגל. איכס. (ל"ת)
    אסף חליבה 14/08/2024 08:39
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רפי סימן 14/08/2024 08:34
    הגב לתגובה זו
    אולי יהיה מספר 2 או 3
  • 1.
    אופיר 14/08/2024 08:17
    הגב לתגובה זו
    הספורט נעלם
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.