"אל איתיחאד מציעה למסי שכר גבוה מרונאלדו - 94 מיליון דולר"
האם ליאו מסי בדרך לעזוב את אירופה? בעיתון הספרדי "מארקה" פורסם כי הכוכב הארגטינאי של פאריס סאן ז'רמן, ליאו מסי, קיבל הצעה להצטרף לקבוצה הסעודית אל איתיחאד. הסכום חסר תקדים: 94 מיליון דולר לחוזה של שנתיים. בימים האחרונים עלו שמועות לפיהן מסי עשוי לעבור לסעודיה, אך הכותרות כעת עשויות לסלול לו את הדרך. בדיווחים נכתב שהיא מציעה לו סכום גבוה משום שהוא יוכל לעקוף כעת את רונאלדו ולהפוך למשתכר הגדול בעולם.
לאחרונה קיבל אלוף העולם הטרי מארגנטינה מספר הצעות גם מיפן וגם מארה"ב, אבל בשלב זה ציין כי מעדיף להישאר באירופה. לאחרונה פורסמו לא מעט שמועות לפיהן הוא עשוי לשוב הקיץ לברצלונה.
חוזהו של מסי בצרפת מסתיים הקיץ והכוכב הגדול טרם החליט לגבי הצעד הבא שלו, אך אולי ההצעה הגדולה מערב הסעודית תטרוף את הקלפים. על פי אותו דיווח בעיתון הספרדי נכתב כי בסעודיה כבר הכחישו את השמועות לפיהן חוזהו של כוכב אחר, כריסטיאנו רונאלדו, עומד על 200 מיליון דולר. "במידה ומסי יסכים להצעה האחרונה אז הוא יעקוף בשכרו את רונאלדו", נכתב.
- 3.מתוסכל 06/03/2023 10:20הגב לתגובה זולבסוף רוב הכוכבים המבוקשים יעברו לשחק בארצות הערביות העשירות ואירופה ודרום אמריקה יהפכו לסוג ב.
- 2.אורי 05/03/2023 07:06הגב לתגובה זוסכומים מטורפים
- 1.לא חושב שאי פעם יגיעו לסכומים כאלה (ל"ת)מתן 05/03/2023 07:06הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
