לוח מכוונים
צילום: PIXABAY

איך לבחור חברה להשכרת רכב בתל אביב?

תוכן בחסות |

פתח תקווה היא אחת הערים המרכזיות ביותר בארץ, וכזו היא עמוסה ומעט מורכבת לניווט. כך שאם יש לכם סידורים בעיר ואינכם מבקרים בה הרבה, אתם עלולים להסתבך מעט עם התחבורה הציבורית באזור. אך אם תשתמשו בשירותי השכרת רכב בפתח תקווה, תגלו עולם אחר. גם אם אינכם מכירים את העיר, כל שתצטרכו לעשות הוא לקבל את המפתחות לרכב, ללחוץ על אפליקציית ווייז במכשיר הנייד שלכם ולצאת לדרך.

לנהוג בראש שקט – 8 טיפים שיעזרו לכם לבחור את החברה המתאימה

הבילוי שלכם בפתח תקווה יכול בהחלט להפוך לחוויה טובה אם תבחרו את החברה הנכונה להשכרת רכבים. לשם כך, אספנו לכם כמה טיפים שיכולים לסייע לכם להגיע לאנשי המקצוע הנכונים:

  1. האם החברה מאפשרת לכם לבצע נסיעת מבחן קצרה – כאשר אתם נכנסים לרכב השכור, עליכם לוודא שאתם שולטים בו במאה אחוזים. גם אם נהגתם בסוגים רבים של רכבים בעבר, לפעמים לוקח זמן להתרגל לרכב חדש. על כן, חשוב לבחור בחברה שמאפשרת לכם לבצע נסיעת מבחן קצרה, כדי שתוכלו "להרגיש" את הרכב ולוודא שהוא אכן נוח ומתאים לצורת הנהיגה שלכם.
  2. מחיר הוגן – מומלץ לבצע סקר שוק קצר כדי לבדוק אם מחירי ההשכרה שמציעה לכם החברה מתאימים לכם. כדאי גם לבדוק כמה תצטרכו לשלם במקרה שבו תצטרכו להאריך את תקופת ההשכרה.
  3. לשים לב לפרטים הקטנים – מיותר לציין שיש לקרוא את תקנון השכרת הרכבים לפני שאתם מקבלים את המפתחות לרכב. חברה הגונה לא תנסה לרמות אתכם באמצעות סעיפים קטנים בחוזה.
  4. המלצות לא יזיקו – אלא רק יועילו. אם יש לכם חברים קרובים שהתנסו בשירותי השכרת רכב בבאר שבע, תוכלו לקבל מהם כמה טיפים והמלצות. וגם אם לא, גולשים ברחבי האינטרנט אוהבים להמליץ על חברה טובה להשכרת רכבים ששירותיה מעולים.
  5. יחסם של הנציגים – יחס אישי ואוהד מטעם נציגי החברה יכול להגביר את תחושת הביטחון שלכם. כך, במקרה של תקלה תוכלו לפנות לעזרה בכל עת.
  6. מיכל דלק מלא – בחברה מקצועית להשכרת רכבים לא מצפים שתתחילו לחפש תחנת דלק מיד אחרי שיצאתם משטחה. ולכן, דואגים למלא את מיכל הדלק שיספיק לכם לנסיעה ארוכה למדיי.
  7. סוג הרכב – לאיזה רכב אתם זקוקים ברגע זה? מסחרי, משפחתי או אולי רכב קטן לשימושכם הפרטי? צוות של חברה מקצועית ישמח לספק לכם את כל הפרטים הדרושים ולהמליץ על הרכב הנכון. כמו כן, פעמים רבות תוכלו לקבל אביזרים נלווים לרכב בהתאם לצורך. לדוגמה, אם יש לכם ילדים קטנים, אפשר לקבל בוסטרים בתוספת תשלום.
  8. העיקר הבטיחות – חברה מקצועית דואגת לתחזק את הרכבים שהיא מציעה להשכרה, למען בטיחותם של כל הנוסעים. כאשר אתם בוחנים את הרכב שאתם עומדים לקבל, כדאי לבחון אותו מבפנים וגם מבחוץ.
אלה רק כמה טיפים להשכרת רכבים שכדאי להכיר. כמובן, על מנת להימנע מחיובים נוספים, חשוב לפעול לפי התקנון, וכמובן, להחזיר את הרכב בדיוק כפי שקיבלתם אותו – רכב נקי הכולל מיכל דלק מלא.

עוד באותו נושא: מלונות בים המלח

ויש עוד דברים שכדאי לבדוק לפני ששוכרים רכב

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״