הז'יטונים על אדלר: אחרי חיש-גד משיקים שפה חדשה גם ללוטו
חודש וחצי לאחר שהציגו את השפה הפרסומית החדשה של מפעל הפיס עבור מותג ההגרלות חיש-גד, משרד הפרסום אדלר חומסקי לא עוצר ואמש העלה את השפה הפרסומית החדשה של הלוטו.
אתמול עלו לאוויר שני סרטים חדשים של הלוטו שמעבירים את הפוקוס מדמויות הלוטוגוצ'ים המוכרות שדיברו בשפת הג'יבריש הייחודית שלהם לתסריט מבוסס אנשים. השפה נשארת בגזרת ההומור הקליל והרעיון המרכזי שמוביל אותה, נעוץ באי ההבנה וקריאה לא נכונה של הסיטואציה, בין הזוכים בלוטו לאלו שלהם הם מתכוונים לבשר את ההודעה המשמחת, כשבשני המקרים הם מוצגים כמי שלא באמת ראויים לכך. הפער בין הצדדים מייצר את הרגע הקומי והפרסומת מסתיימת במשפט הכל עברי "יאללה תזרמו".
עם זאת, הפרידה מהלוטוגוצ'ים לא הושלמה סופית וניתן לראות אותם בסגיר של הפרסומת שבה גם נראה הלוגו החדש והלא כל כך מובן של הלוטו.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מבחינת אדלר חומסקי מדובר בהבעת אמון כפולה של מפעל הפיס. לאחר שהפקידו בידיו את השפה החדשה עם הזכייה במכרז האחרון, המשרד מרענן את המותג שבו טיפל בשנים האחרונות. לפני כשנתיים, המשרד "עדכן גרסה" לשפת הפרסום של הלוטו עם סדרת הסרטים "מה יסדר לך את החיים" שבה הזוכים התלבטו בין מעשים פילנתרופיים כגון הצלת יערות לשימוש נהנתני יותר כגון רכישת יאכטה ענקית.
קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן
מנהלי קריאייטיב – אסא קרן, יונתן טייטל
קופירייטרים – אורי שוהם, אידה מרקוביץ'
ארטדיירקטור – שלומי אפרת
מנהלת לקוחות – חני קדוש
סופרווייזרית - אדוה אייזינגר-שטימלר
תקציבאיות – נטע בקר, שיר כרמונה
מפיקה – נעמה הדומי
פלנינג - עמרי פלד
מדיה קום– טל קדמי, דניאל שלו
אינטרקשן – רותם פלה, אוריה זמורה, יפית בר, אלירן מניה
במאי – רני כרמלי
חברת הפקה - POV
בית פוסט – ברודקאסט
גל יעקב וליאור שוויקי בהפקה
- 5.קרדיטים 19/07/2018 22:46הגב לתגובה זומדוע אתם לא רושמים בשורת הקרדיטים קרדיט לשחקנים?
- 4.מחפשי ההשראה 09/07/2018 22:50הגב לתגובה זוhttps://youtu.be/6qulkgIIRq0 קצת מועתק אבל יאללה שיהנו
- יאללה נזרום (ל"ת)יובל 12/07/2018 18:26הגב לתגובה זו
- 3.איפה אפי 09/07/2018 16:06הגב לתגובה זואיך מחליפים פרסום ככ אפקטיבי ופורץ דרך ככ מהר????? או שיש בעיה עם מידת האפקטיביות האמיתית של מהלכי האפי :0
- משהו מהתעשיה 09/07/2018 17:39הגב לתגובה זומניח שלא נשטו לחלוטין את החדשדנים. זו זווית נוספת להסתכל על הזכייה
- 2.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 09/07/2018 15:13הגב לתגובה זו
- 1.זה שהבין את השפה 09/07/2018 13:13הגב לתגובה זובעצם השפה נשארת בגזרת ההומור הקליל והרעיון המרכזי שמוביל אותה, נעוץ באי ההבנה וקריאה לא נכונה של הסיטואציה, בין הזוכים בלוטו לאלו שלהם הם מתכוונים לבשר את ההודעה המשמחת, כשבשני המקרים הם מוצגים כמי שלא באמת ראויים לכך. הפער בין הצדדים מייצר את הרגע הקומי והפרסומת מסתיימת במשפט הכל עברי "יאללה תזרמו"

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.