הז'יטונים על אדלר: אחרי חיש-גד משיקים שפה חדשה גם ללוטו
חודש וחצי לאחר שהציגו את השפה הפרסומית החדשה של מפעל הפיס עבור מותג ההגרלות חיש-גד, משרד הפרסום אדלר חומסקי לא עוצר ואמש העלה את השפה הפרסומית החדשה של הלוטו.
אתמול עלו לאוויר שני סרטים חדשים של הלוטו שמעבירים את הפוקוס מדמויות הלוטוגוצ'ים המוכרות שדיברו בשפת הג'יבריש הייחודית שלהם לתסריט מבוסס אנשים. השפה נשארת בגזרת ההומור הקליל והרעיון המרכזי שמוביל אותה, נעוץ באי ההבנה וקריאה לא נכונה של הסיטואציה, בין הזוכים בלוטו לאלו שלהם הם מתכוונים לבשר את ההודעה המשמחת, כשבשני המקרים הם מוצגים כמי שלא באמת ראויים לכך. הפער בין הצדדים מייצר את הרגע הקומי והפרסומת מסתיימת במשפט הכל עברי "יאללה תזרמו".
עם זאת, הפרידה מהלוטוגוצ'ים לא הושלמה סופית וניתן לראות אותם בסגיר של הפרסומת שבה גם נראה הלוגו החדש והלא כל כך מובן של הלוטו.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מבחינת אדלר חומסקי מדובר בהבעת אמון כפולה של מפעל הפיס. לאחר שהפקידו בידיו את השפה החדשה עם הזכייה במכרז האחרון, המשרד מרענן את המותג שבו טיפל בשנים האחרונות. לפני כשנתיים, המשרד "עדכן גרסה" לשפת הפרסום של הלוטו עם סדרת הסרטים "מה יסדר לך את החיים" שבה הזוכים התלבטו בין מעשים פילנתרופיים כגון הצלת יערות לשימוש נהנתני יותר כגון רכישת יאכטה ענקית.
קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן
מנהלי קריאייטיב – אסא קרן, יונתן טייטל
קופירייטרים – אורי שוהם, אידה מרקוביץ'
ארטדיירקטור – שלומי אפרת
מנהלת לקוחות – חני קדוש
סופרווייזרית - אדוה אייזינגר-שטימלר
תקציבאיות – נטע בקר, שיר כרמונה
מפיקה – נעמה הדומי
פלנינג - עמרי פלד
מדיה קום– טל קדמי, דניאל שלו
אינטרקשן – רותם פלה, אוריה זמורה, יפית בר, אלירן מניה
במאי – רני כרמלי
חברת הפקה - POV
בית פוסט – ברודקאסט
גל יעקב וליאור שוויקי בהפקה
- 5.קרדיטים 19/07/2018 22:46הגב לתגובה זומדוע אתם לא רושמים בשורת הקרדיטים קרדיט לשחקנים?
- 4.מחפשי ההשראה 09/07/2018 22:50הגב לתגובה זוhttps://youtu.be/6qulkgIIRq0 קצת מועתק אבל יאללה שיהנו
- יאללה נזרום (ל"ת)יובל 12/07/2018 18:26הגב לתגובה זו
- 3.איפה אפי 09/07/2018 16:06הגב לתגובה זואיך מחליפים פרסום ככ אפקטיבי ופורץ דרך ככ מהר????? או שיש בעיה עם מידת האפקטיביות האמיתית של מהלכי האפי :0
- משהו מהתעשיה 09/07/2018 17:39הגב לתגובה זומניח שלא נשטו לחלוטין את החדשדנים. זו זווית נוספת להסתכל על הזכייה
- 2.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 09/07/2018 15:13הגב לתגובה זו
- 1.זה שהבין את השפה 09/07/2018 13:13הגב לתגובה זובעצם השפה נשארת בגזרת ההומור הקליל והרעיון המרכזי שמוביל אותה, נעוץ באי ההבנה וקריאה לא נכונה של הסיטואציה, בין הזוכים בלוטו לאלו שלהם הם מתכוונים לבשר את ההודעה המשמחת, כשבשני המקרים הם מוצגים כמי שלא באמת ראויים לכך. הפער בין הצדדים מייצר את הרגע הקומי והפרסומת מסתיימת במשפט הכל עברי "יאללה תזרמו"
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
