פותחים את הכיס: משרדי הפרסום המובילים יגישו כ-75 עבודות לקאן

הדדליין להגשת עבודות לאירוע הפרסום הגדול בעולם שיתקיים בסוף יוני מתקרב. בין המובילים בהגשות: באומן בר ריבנאי עם כ-20 ומקאן עם 15
משה בנימין | (2)

כשהם מקווים ששנת 2014 בקאן תאיר להם פנים הרבה יותר מקודמתה, משרדי הפרסום מישראל נערכים לקראת פסטיבל קאן שיתקיים בסוף יוני. בדיקה ראשונית של אייס בקרב המשרדים הגדולים, מגלה כי כמות העבודות המוגשות על ידי נציגי ישראל הבולטים תעמוד על כ-75. עם זאת בסיכום הכללי, מספר זה עשוי להיות מוכפל ויותר מכך, כפי שהיה בשנה שעברה אז המסמכים הרשמיים של קאן העידו על כ-157 הגשות מישראל.

כזכור, לאחר שנת השיא ב-2012 בהובלת באומן בר ריבנאי, עם 5 אריות זהב, שניים ל-y&r, אחד לארועטי ברמן GPS ו-21 פיינליסטים בסך הכל, שנת 2013 התאפיינה בכמות פיינליסטים נמוכה משמעותית עם 5 בלבד, וללא זכייה באריה משום צבע וסוג.

*ההיסטוריה המפתיעה של משרדי הפרסום הישראליים בקאן

*2013 - השנה השחונה

בדיקת אייס בענף מעלה שמשרד הפרסום המוביל בכמות ההגשות הוא 'באומן בר ריבנאי' עם כ-20 עבודות. בבאומן ינסו לשחזר את ההצלחה המטורפת מ-2012 או לפחות למחוק את חרפת 2013. מיד אחרי באומן נמצא משרד הפרסום מקאן אריקסון עם 15 עבודות שיוגשו לתחרות. מבין משרדי הפרסום המובילים בזירה המקומית, מקאן שהצליח לגרוף פרסי קריאייטיב רבים מסביב לעולם לא הצליח עד היום לאסוף את פרס האריה לחיקו - אולי השנה.

משרדי הפרסום אדלר חומסקי (שסניף המגזרים שלו 'טריו' זכה ב-2005 בגראנד פרי) וגיתם BBDO צפויים להגיש כ-10 עבודות לפסטיבל כל אחד, כאשר המשרד המצליח ביותר בישראל בפסטיבל קאן y&r, שכיום מחלקת הקריאייטיב שלו מנוהלת על ידי גיא בר המשמש גם כמנכ"ל משותף, צפוי להגיש כ-8 עבודות.

שמעוני פינקלשטיין ברקי שהיה למשרד הפרסום הישראלי הראשון שזכה באריה זהב (בשנת 2007) יגיש השנה 3-4 עבודות לתחרות. משרד הפרסום LEAD שהופך להיות חבר מן המניין ברשימת משתתפי קאן יגיש השנה 4 עבודות לתחרות, כמו גם דרורי שלומי שמנסה את מזלו ויגיש השנה 3 עבודות לתחרות.

מפעל משומן שחוגג 61: מחירי ההגשות נעים מ-500 ל-1350 יורו

על פי אתר התחרות, מחירי ההגשות העדכניים (לאחר תום שלב הדדליין הראשוני) נעים כעת בין 500 יורו בקטגוריות המסורתיות ל-1350 יורו בקטגוריית האינטגרייטד. מספר הקטגוריות בתחרות עומד על 17: רדיו, סרטים, PR, פרומו, עיצוב, מובייל, סייבר, דיירקט, עיתונות (פרינט), חוצות, מדיה, חדשנות, עיצוב מוצר, קראפט, תוכן ממותג, טיטניום ואפקטיביות.

השנה יחגוג מפעל הפרסים המשומן והרווחי של פסטיבל קאן את שנתו ה-61. לזכותו ייאמר שמדובר במפעל נוצץ, מרחיב את הדעת ומקצועי מן המעלה הראשונה. הממוצעים מן השנים האחרונות מלמדים על היקף הגשות של יותר מ-36 אלף עבודות מסביב לעולם. אלו נשפטות על ידי עשרות בכירי קריאייטיב הנאספים בקאן למען השיפוט שיוצא לדרכו לפני מועד התחרות המתוכנן השנה ל-15 עד 21 ביוני.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לקוח 24/04/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    תשקיעו בי כמו שאתם משקיעים בתחרויות המטופשות ,ואני אקח אתכם אחד אחד לצחובוי ואקנה לכם גביע פרס מדליה מה בא לכם ?
  • קופירייטר 26/04/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    בוא תגדל קצת ביצים ותעיז לעשות קריאייטיב קצת יותר יצירתי בשוטף. מבטיח לך שכשתפסיק להיות כל כך שמרן ותאשר למשרד הפרסום שלך לעשות קריאייטיב אמיתי, גם המכירות שלך יעלו, וגם משרד הפרסום יקבל את ההכרה שלו. איך אני איתך?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״