פותחים את הכיס: משרדי הפרסום המובילים יגישו כ-75 עבודות לקאן
כשהם מקווים ששנת 2014 בקאן תאיר להם פנים הרבה יותר מקודמתה, משרדי הפרסום מישראל נערכים לקראת
כזכור, לאחר שנת השיא ב-2012 בהובלת באומן בר ריבנאי, עם 5 אריות זהב, שניים ל-y&r, אחד לארועטי ברמן GPS ו-21 פיינליסטים בסך הכל, שנת 2013 התאפיינה בכמות פיינליסטים נמוכה משמעותית עם 5 בלבד, וללא זכייה באריה משום צבע וסוג.
בדיקת אייס בענף מעלה שמשרד הפרסום המוביל בכמות ההגשות הוא 'באומן בר ריבנאי' עם כ-20 עבודות. בבאומן ינסו לשחזר את ההצלחה המטורפת מ-2012 או לפחות למחוק את חרפת 2013. מיד אחרי באומן נמצא משרד הפרסום מקאן אריקסון עם 15 עבודות שיוגשו לתחרות. מבין משרדי הפרסום המובילים בזירה המקומית, מקאן שהצליח לגרוף פרסי קריאייטיב רבים מסביב לעולם לא הצליח עד היום לאסוף את פרס האריה לחיקו - אולי השנה.
משרדי הפרסום אדלר חומסקי (שסניף המגזרים שלו 'טריו' זכה ב-2005 בגראנד פרי) וגיתם BBDO צפויים להגיש כ-10 עבודות לפסטיבל כל אחד, כאשר המשרד המצליח ביותר בישראל בפסטיבל קאן y&r, שכיום מחלקת הקריאייטיב שלו מנוהלת על ידי גיא בר המשמש גם כמנכ"ל משותף, צפוי להגיש כ-8 עבודות.
- איידיאו: מחזיקי האג"ח דחו את הצעת החברה ודורשים פירעונות מידיים
- בראק קפיטל: נציע לשותפים בנכסים לקנות את חלקם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שמעוני פינקלשטיין ברקי שהיה למשרד הפרסום הישראלי הראשון שזכה באריה זהב (בשנת 2007) יגיש השנה 3-4 עבודות לתחרות. משרד הפרסום LEAD שהופך להיות חבר מן המניין ברשימת משתתפי קאן יגיש השנה 4 עבודות לתחרות, כמו גם דרורי שלומי שמנסה את מזלו ויגיש השנה 3 עבודות לתחרות.
מפעל משומן שחוגג 61: מחירי ההגשות נעים מ-500 ל-1350 יורו
על פי אתר התחרות, מחירי ההגשות העדכניים (לאחר תום שלב הדדליין הראשוני) נעים כעת בין 500 יורו בקטגוריות המסורתיות ל-1350 יורו בקטגוריית האינטגרייטד. מספר הקטגוריות בתחרות עומד על 17: רדיו, סרטים, PR, פרומו, עיצוב, מובייל, סייבר, דיירקט, עיתונות (פרינט), חוצות, מדיה, חדשנות, עיצוב מוצר, קראפט, תוכן ממותג, טיטניום ואפקטיביות.
השנה יחגוג מפעל הפרסים המשומן והרווחי של פסטיבל קאן את שנתו ה-61. לזכותו ייאמר שמדובר במפעל נוצץ, מרחיב את הדעת ומקצועי מן המעלה הראשונה. הממוצעים מן השנים האחרונות מלמדים על היקף הגשות של יותר מ-36 אלף עבודות מסביב לעולם. אלו נשפטות על ידי עשרות בכירי קריאייטיב הנאספים בקאן למען השיפוט שיוצא לדרכו לפני מועד התחרות המתוכנן השנה ל-15 עד 21 ביוני.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 1.לקוח 24/04/2014 11:44הגב לתגובה זותשקיעו בי כמו שאתם משקיעים בתחרויות המטופשות ,ואני אקח אתכם אחד אחד לצחובוי ואקנה לכם גביע פרס מדליה מה בא לכם ?
- קופירייטר 26/04/2014 17:14הגב לתגובה זובוא תגדל קצת ביצים ותעיז לעשות קריאייטיב קצת יותר יצירתי בשוטף. מבטיח לך שכשתפסיק להיות כל כך שמרן ותאשר למשרד הפרסום שלך לעשות קריאייטיב אמיתי, גם המכירות שלך יעלו, וגם משרד הפרסום יקבל את ההכרה שלו. איך אני איתך?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.