פותחים את הכיס: משרדי הפרסום המובילים יגישו כ-75 עבודות לקאן
כשהם מקווים ששנת 2014 בקאן תאיר להם פנים הרבה יותר מקודמתה, משרדי הפרסום מישראל נערכים לקראת
כזכור, לאחר שנת השיא ב-2012 בהובלת באומן בר ריבנאי, עם 5 אריות זהב, שניים ל-y&r, אחד לארועטי ברמן GPS ו-21 פיינליסטים בסך הכל, שנת 2013 התאפיינה בכמות פיינליסטים נמוכה משמעותית עם 5 בלבד, וללא זכייה באריה משום צבע וסוג.
בדיקת אייס בענף מעלה שמשרד הפרסום המוביל בכמות ההגשות הוא 'באומן בר ריבנאי' עם כ-20 עבודות. בבאומן ינסו לשחזר את ההצלחה המטורפת מ-2012 או לפחות למחוק את חרפת 2013. מיד אחרי באומן נמצא משרד הפרסום מקאן אריקסון עם 15 עבודות שיוגשו לתחרות. מבין משרדי הפרסום המובילים בזירה המקומית, מקאן שהצליח לגרוף פרסי קריאייטיב רבים מסביב לעולם לא הצליח עד היום לאסוף את פרס האריה לחיקו - אולי השנה.
משרדי הפרסום אדלר חומסקי (שסניף המגזרים שלו 'טריו' זכה ב-2005 בגראנד פרי) וגיתם BBDO צפויים להגיש כ-10 עבודות לפסטיבל כל אחד, כאשר המשרד המצליח ביותר בישראל בפסטיבל קאן y&r, שכיום מחלקת הקריאייטיב שלו מנוהלת על ידי גיא בר המשמש גם כמנכ"ל משותף, צפוי להגיש כ-8 עבודות.
- איידיאו: מחזיקי האג"ח דחו את הצעת החברה ודורשים פירעונות מידיים
- בראק קפיטל: נציע לשותפים בנכסים לקנות את חלקם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שמעוני פינקלשטיין ברקי שהיה למשרד הפרסום הישראלי הראשון שזכה באריה זהב (בשנת 2007) יגיש השנה 3-4 עבודות לתחרות. משרד הפרסום LEAD שהופך להיות חבר מן המניין ברשימת משתתפי קאן יגיש השנה 4 עבודות לתחרות, כמו גם דרורי שלומי שמנסה את מזלו ויגיש השנה 3 עבודות לתחרות.
מפעל משומן שחוגג 61: מחירי ההגשות נעים מ-500 ל-1350 יורו
על פי אתר התחרות, מחירי ההגשות העדכניים (לאחר תום שלב הדדליין הראשוני) נעים כעת בין 500 יורו בקטגוריות המסורתיות ל-1350 יורו בקטגוריית האינטגרייטד. מספר הקטגוריות בתחרות עומד על 17: רדיו, סרטים, PR, פרומו, עיצוב, מובייל, סייבר, דיירקט, עיתונות (פרינט), חוצות, מדיה, חדשנות, עיצוב מוצר, קראפט, תוכן ממותג, טיטניום ואפקטיביות.
השנה יחגוג מפעל הפרסים המשומן והרווחי של פסטיבל קאן את שנתו ה-61. לזכותו ייאמר שמדובר במפעל נוצץ, מרחיב את הדעת ומקצועי מן המעלה הראשונה. הממוצעים מן השנים האחרונות מלמדים על היקף הגשות של יותר מ-36 אלף עבודות מסביב לעולם. אלו נשפטות על ידי עשרות בכירי קריאייטיב הנאספים בקאן למען השיפוט שיוצא לדרכו לפני מועד התחרות המתוכנן השנה ל-15 עד 21 ביוני.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- 1.לקוח 24/04/2014 11:44הגב לתגובה זותשקיעו בי כמו שאתם משקיעים בתחרויות המטופשות ,ואני אקח אתכם אחד אחד לצחובוי ואקנה לכם גביע פרס מדליה מה בא לכם ?
- קופירייטר 26/04/2014 17:14הגב לתגובה זובוא תגדל קצת ביצים ותעיז לעשות קריאייטיב קצת יותר יצירתי בשוטף. מבטיח לך שכשתפסיק להיות כל כך שמרן ותאשר למשרד הפרסום שלך לעשות קריאייטיב אמיתי, גם המכירות שלך יעלו, וגם משרד הפרסום יקבל את ההכרה שלו. איך אני איתך?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
