X פקטור בר רפאלי
צילום: מסך
רייטינג

המרוץ למיליון: 955 אלף צופים ו-37.6% רייטינג ל'X פקטור' - מול 5% ל'הכפר'

גם אתמול המשיך מרחץ הדמים במאבק בין 'רשת' לערוץ 10. בערב שישי: 'אולפן שישי' עם יותר מ-20%. בחמישי: 11.1% להפסד של מכבי ביורוליג
אלכסנדר כץ | (1)

X פקטור (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לרשום נתוני רייטינג גבוהים מאד - והפעם 37.6% ו-955 אלף צופים, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. המופע של רד ודביר (רשת, ערוץ 2) קיבלה 21.8%.

מנגד, אכזבת השנה היא הכפר (ערוץ 10), שממשיכה להתבוסס לה ברמת ה-5%, לאחר שהושקעו בה מיליוני שקלים. שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) רשם 4.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) חזקה עם 13.9%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) ששומרת על מומנטום חיובי במיוחד של 18.3%. מנגד, 'המטה' (ערוץ 10) הסתפקה ב-3.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) ירדה במקצת ל-27.8%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.4%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) בהגשתה של מיכל רבינוביץ', זכתה ב-4.9%, 'רואים עולם' (ערוץ 1) בהגשתו של יעקב אחימאיר, עם 3.7%.

שישי

הכלוב (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-17.7%, מול שי בשישי (ערוץ 10) עם שי שטרן, שהניבה 8.5%. מה נסגר (ערוץ 10) קיבלה 5.9%. תכנית האירוח נפגשים בשישי (ערוץ 1) רשמה 5.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'שגב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 8.1%, מול 3.8% ל'אהרוני' (ערוץ 10).

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) חזקה עם 20.1%, 'יומן' (ערוץ 1) שקיבלה 7.2%, דילגה על פני 'שישי' (ערוץ 10) שרשמה 6.2%.

חמישי

המעגל (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לנפק נתונים נאים מאד לזכיינית - והפעם 23.6%. הסדרה שנות ה-80 (רשת, ערוץ 2) של שלום אסייג, קיבלה 21.5%. שידור חוזר של לעוף על המיליון (ערוץ 10) קיבל 10.8%, משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לקוצ'ה לבורל (ערוץ 10) רשם נתון גבוה של 11.1%. 'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) 7.7%.

לוהט בלילה: 'חדשות לילה' (חדשות 2) רשמה 6.9%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.3%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 25%, מול 'חדשות 10' שרשמה 10.7.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ערוץ 10 צריך לחשוב אחרת (ל"ת)
    יוסי 24/11/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.