המרוץ למיליון: 955 אלף צופים ו-37.6% רייטינג ל'X פקטור' - מול 5% ל'הכפר'
X פקטור (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לרשום נתוני רייטינג גבוהים מאד - והפעם 37.6% ו-955 אלף צופים, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. המופע של רד ודביר (רשת, ערוץ 2) קיבלה 21.8%.
מנגד, אכזבת השנה היא הכפר (ערוץ 10), שממשיכה להתבוסס לה ברמת ה-5%, לאחר שהושקעו בה מיליוני שקלים. שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) רשם 4.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) חזקה עם 13.9%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) ששומרת על מומנטום חיובי במיוחד של 18.3%. מנגד, 'המטה' (ערוץ 10) הסתפקה ב-3.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) ירדה במקצת ל-27.8%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.4%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) בהגשתה של מיכל רבינוביץ', זכתה ב-4.9%, 'רואים עולם' (ערוץ 1) בהגשתו של יעקב אחימאיר, עם 3.7%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שישי
הכלוב (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-17.7%, מול שי בשישי (ערוץ 10) עם שי שטרן, שהניבה 8.5%. מה נסגר (ערוץ 10) קיבלה 5.9%. תכנית האירוח נפגשים בשישי (ערוץ 1) רשמה 5.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'שגב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 8.1%, מול 3.8% ל'אהרוני' (ערוץ 10).
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) חזקה עם 20.1%, 'יומן' (ערוץ 1) שקיבלה 7.2%, דילגה על פני 'שישי' (ערוץ 10) שרשמה 6.2%.
חמישי
המעגל (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לנפק נתונים נאים מאד לזכיינית - והפעם 23.6%. הסדרה שנות ה-80 (רשת, ערוץ 2) של שלום אסייג, קיבלה 21.5%. שידור חוזר של לעוף על המיליון (ערוץ 10) קיבל 10.8%, משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לקוצ'ה לבורל (ערוץ 10) רשם נתון גבוה של 11.1%. 'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) 7.7%.
לוהט בלילה: 'חדשות לילה' (חדשות 2) רשמה 6.9%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 25%, מול 'חדשות 10' שרשמה 10.7.
- 1.ערוץ 10 צריך לחשוב אחרת (ל"ת)יוסי 24/11/2013 12:01הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
