חברת התעופה ראיינר איבדה 5.6%
רשות שדות התעופה האזרחית הבריטית (CAA) דחתה היום את טענותיה של חברת התעופה ראיינר (סימול: RYAAY) לאחר שלא יידעה כ-400 אלף לקוחות על זכויותיהם בגין ביטול הטיסות בחג המולד.
נזכיר, במהלך החודש האחרון חברת התעופה הודיעה על ביטול של 50-60 טיסות ביום במשך 6 שבועות וזאת בשביל לשפר את לוחות הזמנים, ובנוסף טענה שחלק מהעובדים צריכים לנצל את ימי החופשה שלהם. אתמול פרסמה החברה הודעה על ביטול של 18 אלף טיסות במהלך החודשים נובמבר -מרץ והשהיה של 34 קווי פעילות. מרבית הלקוחות היו צריכים לחפש דרכים אלטרנטיביות דרך חברות תעופה אחרות בעקבות הביטולים.
בראיינר טענו שהם אינם אחראים להפנות את הנוסעים שטיסותיהם התבטלו לחברות אחרות, לעומת זאת החברה הציעה החזר כספי או שובר על סך 40 אירו שיאפשר ללקוחות להזמין טיסה של ראיינר בין החודשים אוקטובר-מרץ 2018.
בתוך כך, הגוף הרגולטורי בבריטניה דחה את טענות החברה. "יש חוקים ברורים, שנועדו לסייע לנוסעים במקרה של ביטול הבהרנו את זה לחברה, שמודעת היטב למחויבות המשפטית. החברה מטעה באופן עקבי את הנוסעים לגבי זכויותיהם בעת ביטול הטיסות".
- wizz air חושפת את המטוס ה-250 שלה ומסמנת יעד: צי של 500 מטוסים
- בלאק פריידיי: מבצע של אייר חיפה עד חמישי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בראיינר מסרו: "אנחנו ניפגש עם אנשי הרשות ונעמוד בכל הדרישות שיציבו בפנינו".
