טל גרנות גולדשטיין HOT
צילום: אלכסנדר כץ

HOT משקיעה כ-200 מיליון ש' במקור - ומעלה 11 סדרות

7 הפקות כבר מוכנות לשידור ו-4 אחרות נמצאות בשלבי הפקה כאלה ואחרים. בסה"כ היה זה שבוע מוצלח מאד לחברה - גם בזכות החתימה על ההסכם עם HBO
אלכסנדר כץ | (4)

חברת הכבלים HOT משקיעה ותשקיע בשנה הקרובה כ-200 מיליון שקלים בהפקות מקור, מעל רף המינימום המחויב על פי מועצת הכבלים והלוויין. הבוקר (יום ב') קיימה החברה מסיבת עיתונאים במסגרתה הציגה את 11 סדרות המקור שתשדר בחודשים הקרובים, 7 מהן כבר מוכנות לשידור.

 

בין הסדרות הישראליות שיעלו בעונת הסתיו-חורף הקרובה, אפשר למצוא את 'עקרון ההחלפה' בכיכובם של ליאור אשכנזי וליאת הר לב; 'מטומטמת' של היוצרים בת חן סבג ושי קפון;  'אורי ואלה' בכיכובם של דינה סנדרסון ושלמה בראבא; סדרת האימה הקומית 'ג'ודה' (ערפד יהודי) שיצר ציון ברוך ומככב בה; 'בתולות 2' של שחר מגן ואדם סנדרסון ובכיכובה של מגי אזרזר; סדרת הדרמה 'שבב"ניקים' של היוצר אלירן מלכה ובבימויו של מאור זגורי; ו'פול מון' של היוצרת שירה אלון.

 

 

כמו כן הוצגו דרמות בשלבי כתיבה מתקדמים כמו העונה השנייה של 'איש חשוב מאד' של היוצרת שירלי מושייף ובכיכובו של יהודה לוי; 'משוגעים' של ליאור דיין ואסף קורמן; סדרת הדרמה 'האלמן' בכיכובו של  רשף לוי; ו'שמע ישראל' של מאור זגורי ואורי ויסברוד.

 

חברת HOT התמודדה בשנים האחרונות עם ירידה מתמדת במספר המנויים שלה, בין היתר בשל איכות השירות ללקוחותיה. מנכ"לית החברה טל גרנות גולדשטיין התייחסה לכך באירוע שקיימה החברה הבוקר (יום ב') בתל אביב, ואמרה כי "בשנה החולפת HOT עברה שורה ארוכה של שינויים - השלמנו מהפכה אמיתית בעולם השירות כשאנו עוד חותרים למצוינות, כפי שהבטחנו הצגנו חידושים דיגיטאליים בעולם המולטי פייבר והאפליקציות לנוחותם של הלקוחות שלנו, ועתה עולם התוכן של HOT, שתמיד היה גולת הכותרת של החברה, מציג גם עונת דרמה חסרת תקדים וגם מעמיק את אחיזתו בעולם הרכש עם החתימה על ההסכם עם HBO, זהו רק חלק מהעשייה שלנו לשדרוג חוויית הצפייה מקצה לקצה".

 

החתימה עם HBO והחסימה הזמנית הנוספת שהביא המלך לחברת פרטנר, העלה הרבה חיוכים בחברת הכבלים הוותיקה, שמקווה להצליח לבלום את הירידה במספר המנויים, ולהגדיל את ההכנסה מכל מנוי. המנכ"לית גרנות גולדשטיין אמרה כי בעשור האחרון השקיעה HOT יותר מ-1.5 מיליארד שקלים בתוכן, וכי "בכוונתנו להמשיך בהשקעה ולהציע ללקוחותינו את התוכן האיכותי והעשיר ביותר בישראל".

 

סמנכ"ל התוכן ב-HOT, יורם מוקדי אמר כי הוא "גאה להציע ללקוחותיה שורת סדרות איכות ממיטב היוצרים, המפיקים והשחקנים בישראל. עונת הדרמות מציעה עושר חסר תקדים של תכנים מגוונים אשר הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהתרבות  והשיח הישראליים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שרה 19/09/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    לא רוצים זבל ישראלי, מעדיפים סדרות איכות מהעולם!!! מה חטאנו שאנחנו צריכים לראות אותם פרצופים בסדרות. היה נחמד באם היו סרטים איכותיים (לא ישראליים) הקולנוע הבריטי ממש מעולה וכמוהו גם הקנדי.
  • לך תסכלי בראי 20/09/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    קנדה לאיכותיים שלך .
  • שרה 24/09/2016 10:21
    כנראה שאני לא צריכה לשאול אותך היכן לגור. דבר שני כנראה שאתה חלק מאותו אספסוף וזאת התשובה שמתאימה לך!!! ולמרות הכל אני מאד לא מרוצה מתת הרמה של הסדרות הישראליות, מי שלא מתאים לו התגובה שלי זו בעיה שלו!!!
  • סליחה אבל היא התכוונה אליך אליך. זבל טוקבקיסט ישראלי שיורה מהמותן (ל"ת)
    פרשן 20/09/2016 11:47
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.