אמנון לוי
צילום: ערוץ 10
רייטינג

הערב השחור של ערוץ 2: פנים אמיתיות ניצחה את 'קשת', 'חדשות 10' נצמדה למתחרים

אמנון לוי סגר עונה עם 17.6%, וניצח את השעשועון של 2 'נוקאאוט' שמדרדר משבוע לשעבר. 'חדשות 2' רשמה פחות מ-16%, מול 12.2% ל'חדשות 10'
אלכסנדר כץ | (6)

קשת זייפה אמש (יום ב') קשות מול ערוץ 10 והפסידה את הערב למתחרים מבית הוורד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, את הערב הובילה פרק סיום העונה של פנים אמיתיות (ערוץ 10) עם אמנון לוי על הילדים האבודים, עם 17.6% וממוצע עונתי של 12.7% - גידול של 27% מעונה הקודמת ששודרה בפברואר-מארס השנה.

 

מנגד, רשמה נוקאאוט (קשת, ערוץ 2) את הנתון הנמוך ביותר שלה העונה - 13.2% ובזכיינית יצטרכו לראות מה לעשות עם התכנית הזו, כאשר כבר בשבוע שעבר החליטו להסבירה נקודתית מהמשבצת שלה והציב במקום תכנית אלתורים של אדיר מילר בשידור חוזר.  הסדרה החדש של עומרי גורדון (קשת, ערוץ 2) נפגעה אף היא מהערב החלש של ערוץ 2 ורשמה 12.5%.

 

את הסיבות לערב הקשה בקשת אפשר לייחס גם לבעיה עם המהדורה המרכזית של ערוץ 2. אמש היא הסתפקה ב-15.9%, מה שלא הביא מקפצה לתכניות שאחריה. מנגד, 'חדשות 10' נצמדה עם 12.2%, רק 3.7 נקודות פער בין 2 המהדורות. למהדורה בהגשת תמר איש שלום, נשם גם פיק של 19% במהלך הפינה ברקוד. 'מבט' (ערוץ 1) סולידית עם 4.1%.

 

הצינור (ערוץ 10) נהנתה מהפלטפורמה וקיבלה 9.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 8.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7.5%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 5.9%, ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 7.4%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 8.9%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.2%. 'המוסף' (ערוץ 1) הסתפקה ב-1.9%.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אלון 09/09/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    אני עם תמר החיכנית והנעימה.
  • 4.
    אדם 09/09/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    אתם שוברים את שיאי הגועל מהטלווזיה בכל פעם מחדש . המדינה שבורה ושסועה וחלולה ואתם ממשיכים לייצר אשפה תגלו קצת אחריות !!
  • 3.
    מאוכזב 08/09/2015 19:57
    הגב לתגובה זו
    יונית אומנם יפה אבל קריינית צריכה לדבר ברור. אם לא, עוברים לערוץ שמדברים בו ברור.
  • 2.
    שברי את הטלוויזיה 08/09/2015 19:17
    הגב לתגובה זו
    יש אינטרנט, טלוויזיה זה רטרו. לא מעניין.
  • 1.
    אין על ערוץ 10 ובייחוד על תוכניות החדשות והתחקירים (ל"ת)
    ובראש לונדון וקירשנב 08/09/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
  • עומר 08/09/2015 23:52
    הגב לתגובה זו
    זה התחיל בתור הפנים האמיתיות של דומרני או אבוטבול..והשם המשיך פנים האמיתיות של נערי רחוב..???!! תכנית תחקירים רצינית מקצועית מעניינת ומהודקת זו עובדה ורק עובדה כל הכבוד להם..
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״