אפסייד ענק: קרדיט סוויס שדרגה המלצתה לפייסבוק, מה מחיר היעד?
אתמול בלילה פרסמו האנליסטים של קרדיט סוויס מסמך בן 22 עמודים המפרטים את הסיבות לשדרוג המלצתם בגין המניה של
לפי קרדיט סוויס, הסיבה המרכזית לשדרוג ההמלצה היא צפי לקצב צמיחה מהיר יותר בתחום ההכנסה למשתמש. זאת על רקע ניתוח שעשו בקרדיט סוויס לגבי האופן בו עשויה החברה להפיק רווחים ממוצרים שהציגה לאחרונה.
בקרדיט הפנו את תשומת לב המשקיעים לכך שכל מוצר חדש שפייסבוק השיקה, כמו ה- sponsored stores ברבעון הראשון של 2011, או ה- mobile app install באוגוסט 2012, תרם לרווחי החברה בשיעורים דומים לאלה שצפויים להגיע מהמוצרים החדשים שלה, נתון התומך במודל התמחור שלהם.
נציין כי האנליסטים של קרדיט סוויס לא כללו בתמחור את הכנסות החברה מאפליקציית המסרונים החינמית, ווטסאפ, וזאת על בסיס ההנחה שהשירות הזה ימשיך להינתן בחינם בטווח הקרוב עד בינוני. רק לאחרונה פרסמנו כאן מאמר על
- 2.אז מדוע fb יורדת ויורדת...מה התשובה.... (ל"ת)חיים 28/04/2014 19:08הגב לתגובה זו
- 1.פייסבוק שווה קנייה רק ממחיררים שבין 50-52 ... (ל"ת)דוד ר. 23/04/2014 00:35הגב לתגובה זו