פוטומדקס מאריכה בשנתיים הסכם ההפצה ביפן של מותג הסרת השיער no!no!

no!no! hair הוא המותג המוביל בקרב הנשים ביפן להסרת שיער, עם נתח של יותר מ-50% מסך המכירות הקמעונאיות. פוטומדקס תרחיב את קו המותג ותוסיף מוצר המיועד לגברים
יעל גרונטמן |

ימים ספורים לאחר שהעלתה את תחזית צמיחת המכירות שלה, חברת פוטומדקס הדואלית דיווחה היום (ב') על הארכת הסכם ההפצה האקסקלוסיבי עם חברת Ya-Man ביפן לשנתיים נוספות עבור מוצרי הסרת השיער הממותגת תחת השם no!no!. ההסכם החדש כולל כמויות מינימליות של מוצרי החברה שאותן תצטרך החברה היפנית להפיץ, וכן מדובר בו על המשך השקעה בפירסום, בדומה להסכם הקיים שצפוי להסתיים ב-31 בדצמבר 2012. מחקר עצמאי הראה כי no!no! hair הוא המותג המוביל בקרב הנשים ביפן להסרת שיער, עם נתח של יותר מ-50% מסך המכירות הקמעונאיות של מוצרים מסוג זה שנמכרים ביפן. Ya-Man היא יצרנית יפנית המתמחה בפיתוח והפצה של מגוון רחב של מוצרי בריאות, כושר וטיפוח, עם מכירות של 192 מיליון דולר בשנת 2011. Ya-Man היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת טוקיו. בתגובה לחידוש הסכם ההפצה עם Ya Man אמר ד"ר דולב רפאלי, מנכ"ל פוטומדקס, "Ya man היתה מפיצה חזקה של מותג הno!no בשלוש השנים אחרונות ואנחנו שמחים לחדש את ההסכם ואת השותפות ביננו, אשר מקדם אותנו כחברה המובילה בשוק היפני". "אנו מצפים להמשך גידול במכירות מוצרי המותג no!no! ao בעזרת תוכנית השיווק לצרכנים סופיים ובעזרת העבודה המצויינת ש-Ya-Man עושה, שתקבל תמיכה מהרחבת המותג לעוד קטגוריות כולל קו מוצרי no!no! המיועד לגברים". ביום חמישי האחרון העלתה החברה את תחזית המכירותשלה לרבעון הרביעי וזינקה בכ-8%. לפי התחזיות המעודכנות כלפי מעלה חברת האסתטיקה הרפואית צופה מכירות של 52-54 מיליון דולר ברבעון הנוכחי, גבוה ב-6 מיליון דולר מתחזיות האנליסטים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

חודש חזק לקופות הגמל: אנליסט גמל כללי זינקה 6.6% ביוני ו-43.36% מתחילת השנה

בסיכום חצי שנתי, שישה חודשים רצופים של תשואה חיובית לקופות הגמל תרמו לכך, שמתחילת השנה תעשיית קופות הגמל צפויה להצביע על תשואה חיובית ממוצעת של כ-19.4%
קובי ישעיהו |

תעשיית קופות הגמל וקרנות ההשתלמות ממשיכה להתאושש במהירות מהמשבר העמוק שעברה ב-2008. היום החלו הקופות והקרנות לפרסם את תשואותיהן בחודש שעבר ולחצי הראשון של 2009, מהן עולה כי חלק ניכר מהקופות החזירו כמעט את כל ההפסדים שרשמו בשנה שעברה. קופת הגמל "הראל עצמה כללי", המנהלת כ-9.23 מיליארד שקל, רשמה ביוני תשואה ברוטו של 2.36% והשלימה עליה של 19.18% מתחילת השנה. הראל -תעוז כללי רשמה ביוני תשואה של 2.08% והשלימה עליה של 18.53% מתחילת השנה. גם קופות הגמל במסלולים הכלליים של אלטשולר שחם רשמו תשואות דומות, של כ-2.4%, ואילו הקופות של אפסילון רשמו בחודש שעבר תשואות של כ-3.1%-3.2%. הקופות של אנליסט רשמו חודש חזק במיוחד. 'אנליסט גמל כללי' רשמה זינוק של 6.65% בחודש יוני והשלימה מהלך של 43.46% מתחילת השנה. 'אנליסט גמל כללי ב', הקופה היותר אגרסיבית של אנליסט רשמה זינוק של 7.9% ביוני ו66.81% מתחילת השנה. העליות החדות, הן באיגרות החוב הקונצרניות והן באיגרות החוב הממשלתיות, תרמו לתשואות החיוביות שהקופות הציגו החודש. מנגד, אפיק המניות בארץ ובחו"ל התאפיין במגמה מעורבת, לאחר מספר חודשים של עליות רצופות, ובכך מיתן את התשואה החיובית. בסיכום חצי שנתי, שישה חודשים רצופים של תשואה חיובית לקופות הגמל תרמו לכך, שמתחילת השנה תעשיית קופות הגמל צפויה להצביע על תשואה חיובית ממוצעת של כ-19.4%. החצי הראשון של 2009 היה מהטובים שנרשמו אי פעם בשוק ההון הישראלי. כל אפיקי ההשקעה המרכזיים הניבו תשואות חיוביות, וחלקם גבוהות מאוד. במידה רבה, התשואות הן תמונת ראי לתשואות השליליות העמוקות של שנת 2008, ובעיקר בסופה, זאת בהתייחס בראש ובראשונה למניות ולאיגרות החוב הקונצרניות.