עתיד ורוד לפרסום הסלולרי: השוק יעלה ב-180% - גוגל תגדיל ההכנסות ב-85%

שוק הפרסום הסלולרי נותר חלק מזערי משוק הפרסום הכולל בארה"ב, וב-2012 היווה כ-2.4% מכלל ההוצאות לעומת 38.9 לפרסום בטלוויזיה
סהר אביב | (3)

שוק הפרסום כבר מזמן לא נמצא רק בתבנית המצומצמת של הטלוויזיה והרדיו, והיום הפרסומות מגיעות אל הצרכן גם באמצעות הסמארטפונים והטאבלטים. חברת eMarketer צופה כי שוק הפרסום הסלולרי צפוי לעלות ב-180% ב-2012 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ושוויו יעמוד על 4 מיליארד דולר.

על פי התחזיות, גוגל (סימול: GOOG), צפויה להישאר השחקנית המובילה בשוק, כאשר ההכנסות שלה צפויות להגיע ל-6.33 מיליארד דולר ב-2014. ההכנסות מהפרסום הסלולרי צפויות להכניס לענקית הטכנולוגיה כ-3.98 מיליארד דולר ב-2013, גידול של 84% מהשנה הנוכחית.

פייסבוק (סימול: FB) צפויה גם היא לקטוף את הפירות כאשר הכנסותיה מפרסום סלולרי צפויות לעמוד על 851.4 מיליון ב-2013, על פי eMarketer. הרשת החברתית לא הציעה שום פרסומת סלולרית בתחילת השנה, מה שיצר לחץ על צמיחת ההכנסות ועל מחיר המניה, אולם בסוף הרבעון ה-3 עסקי הפרסום הסלולריים של החברה גדלו בקצב "בלתי צפוי" אמרו ב-eMarketer.

שוק הפרסום הסלולרי נותר חלק מזערי משוק הפרסום הכולל בארה"ב, וב-2012 היווה כ-2.4% מכלל ההוצאות לעומת 38.9 לפרסום בטלוויזיה. ב-eMarketer מעריכים כי ההוצאה על הפרסום הסלולרי צפויה לעקוף את ההוצאות על הפרסום ברדיו ובעיתונים בשנת 2016.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    MM -מניה קטנה בתחום -אפסייד יפה מאוד (ל"ת)
    חיים 18/12/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ואל תשכחו שלבבילון יש הסכם עם גוגל בשוק הסולולרי (ל"ת)
    דורון 18/12/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    י.צ 18/12/2012 07:55
    הגב לתגובה זו
    יופי