ניקוי שטיחים מקצועי מאבק וקרדית האבק
שטיחים רבים, ספות ומזרונים סופגים במשך הזמן המון לכלוך, כתמים, אבק וקרדית האבק. בתים אשר מצטבר בהם אבק שלא ניקו באופן יסודי עלול להזיק לכם. רבים מכם סובלים מהתעטשויות ואלרגיות, כאשר 20 אחוז מהן נגרמות מאבק או קרדית האבק אשר נכנסים לתוך מערכת הנשימה שלכם וגורמים לנזקים.
לרוב כשאתם מנקים את הבית מאבק, אתם מנקים את האבק השטחי אשר נמצא על רהיטים בעיקר ובאזורי הרצפה, סביר להניח שפחות תשימו דגש על האבק אשר נחבא בתוך סיבי הבד או השערות של שטיחים, מזרונים או ספות. בתוך כל אלו מסתתרת להם קרדיט האבק אשר ניתן לנקות ממקומות אלו בעיקר בעזרת חברות ניקיון מקצועי אשר מתמחות בניקוי שטיחים בתל אביב ובניקוי ספות, מזרונים ורהיטים.
מהי קרדית האבק?
קרדית האבק היא אורגניזם מיקרוסקופי אשר מתחבא באזורים חמים כמו המיטות שלנו או השטיחים. זהו אורגניזם שאינו נראה לעין, מתרבה במהירות וניזון משאריות עור ושיער של האדם. לכן הוא לרוב מסתתר באזורים אשר גופנו נמצא עליהם כמו מיטות, שטיחים, ספות וכיסאות מרופדים. קרדית האבק מסתתרת באזורים אלו אשר בהם יש גם אבק ולמעשה היא חלק ממנו והוא עוזר לה לנוע ממקום למקום. אנשים אשר אלרגיים לקרדית האבק, למעשה אלרגים להפרשותיה אשר מגיעות אל מערכת הנשימה שלהם ויוצרות את האף המנוזל, העיניים הדומעות והשיעול. טיפול נכון בקרדית האבק מצריך ניקוי שטיחים רציני ומקצועי ובעל מכשור יעיל אשר מגיע לכל חלקי הבד והחלקים הפנימיים של השטיח.
האם ניקוי מקצועי של שטיחים יפחית את האלרגיות של אנשי הבית?
התשובה לכך היא חד משמעית כן! שואבי האבק הביתיים וחומרי הניקוי המומלצים ברשתות לרוב יעזרו לנקות את השטיחים באופן שיטחי ובדרך כלל את הלכלוך הנראה לעין. כאשר פונים לניקוי מקצועי בחברה אשר עוסקת בתחום של ניקוי שטיחים, מזרונים, ספות ובדים, אנשי החברה יגיעו לביתכם עם ציוד מקצועי חזק אשר מגיע לאזורים עמוקים בתוך השטיח או שאר הרהיטים ומנקה היטב אזורים שאתם למעשה לא מגיעים אליהם בניקיון השבועי הרגיל. ככל שהניקיון יהיה עמוק יותר, טוב יותר ויסודי, כך קרדיט האבק תהיה פחות נפוצה בביתכם ותופעות האלרגיה ירדו. לכן אם אתם סובלים מאלרגיה לקרדית האבק, אנו ממליצים לכם לעשות מידי שנה או מידי עונה ניקוי שטיחים ורהיטים מרופדים באופן מקצועי.
- חברת ניקיון – הבחירה החכמה לניהול שוטף של כל חלל
- עובדי עיריית אשקלון ורחובות נעצרו. החשד: עבירות שוחד והלבנת הון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למי כדאי לפנות לצורך ניקוי מקצועי של שטיחים, ספות ומזרנים?
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
