
קמפיין חדש לסודהסטרים - על הקריאייטיב אלון זייפרט
מותג המים המוגזים סודהסטרים שסרטון ה-Shame הקודם שלו הפך לסנסציה בינלאומית יוצא בקמפיין חדש, כחצי שנה לאחר הסרטון הקודם. גם הפעם החברה נעזרת בדמויות מוכרות כדי לקצר את הדרך לליבם של הצופים. בסרטון מככבת מים ביאליק המגלמת את איימי פואלר בתכנית "המפץ הגדול" לצד כריסטיאן נאירן מ"משחקי הכס". החברה ממשיכה לשתף פעולה עם ספקים ישראליים כשאת משבצת הקריאייטיב תופס בסרטון זה אלון זייפרט, מאנשי הקריאייטיב הבכירים שפעלו בעבר בישראל ומזה שנים רבות חי ועובד בארה"ב. על ההפקה אחראי גיל בוראקס ועל הבימוי הופקד עודד בן נון. הסרטון מציג התרחשות בתקופה זמן עתידית, בה ביאליק היא אנתרופולוגית הנזכרת במפגש הראשון שלה עם "הומושלפיינס", זן קדום של האדם המייצג לכאורה את האנושות כיום, בגילומו של נאירן. ביאליק מספרת לקבוצת ילדים המבקרים במוזיאון "להיסטוריה לא טבעית" כיצד נחשפה לשימושם של בני "ההומושלפיינס" בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים - הרגל שמסכן את כדור הארץ ובשל כך, אינו מתקיים עוד בעתיד.
- 6.אלוקים 12/07/2017 16:45הגב לתגובה זואיך לוקחים תקציב כל כך גדול וכל כך הרבה שניות ויוצרים סרט שמרגיש כל כך קטן. מבאס ת'תחת.
- 5.אופייני להם 12/07/2017 15:58הגב לתגובה זוהעיקר שהייתה כתבה לא מזמן שאלנבי יהיו ספק הקריאייטיב העולמי שלהם חוצמזה הסרט החדש משעמם טילים
- 4.שלומי 12/07/2017 15:14הגב לתגובה זולא מזמן ראינו סידרת כתבות בניצוחם של שני הגאונים על זכייתם המפוארת בתקציב סודה סטרים. נכון לרגע זה הם נשארו עם הבועות בלבד.
- 3.משעמם. אין על אלנבי (ל"ת)שי 12/07/2017 12:41הגב לתגובה זו
- 2.המפח הגדול 12/07/2017 12:12הגב לתגובה זוארוך, מפוזר. סלבס רק לשם הסלבס. הקודמים טובים יותר
- 1.הודור 12/07/2017 11:15הגב לתגובה זואבל ממש

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.