קמפיין חדש לסודהסטרים - על הקריאייטיב אלון זייפרט
מותג המים המוגזים סודהסטרים שסרטון ה-Shame הקודם שלו הפך לסנסציה בינלאומית יוצא בקמפיין חדש, כחצי שנה לאחר הסרטון הקודם. גם הפעם החברה נעזרת בדמויות מוכרות כדי לקצר את הדרך לליבם של הצופים. בסרטון מככבת מים ביאליק המגלמת את איימי פואלר בתכנית "המפץ הגדול" לצד כריסטיאן נאירן מ"משחקי הכס".
החברה ממשיכה לשתף פעולה עם ספקים ישראליים כשאת משבצת הקריאייטיב תופס בסרטון זה אלון זייפרט, מאנשי הקריאייטיב הבכירים שפעלו בעבר בישראל ומזה שנים רבות חי ועובד בארה"ב. על ההפקה אחראי גיל בוראקס ועל הבימוי הופקד עודד בן נון.
הסרטון מציג התרחשות בתקופה זמן עתידית, בה ביאליק היא אנתרופולוגית הנזכרת במפגש הראשון שלה עם "הומושלפיינס", זן קדום של האדם המייצג לכאורה את האנושות כיום, בגילומו של נאירן. ביאליק מספרת לקבוצת ילדים המבקרים במוזיאון "להיסטוריה לא טבעית" כיצד נחשפה לשימושם של בני "ההומושלפיינס" בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים - הרגל שמסכן את כדור הארץ ובשל כך, אינו מתקיים עוד בעתיד.
- 6.אלוקים 12/07/2017 16:45הגב לתגובה זואיך לוקחים תקציב כל כך גדול וכל כך הרבה שניות ויוצרים סרט שמרגיש כל כך קטן. מבאס ת'תחת.
- 5.אופייני להם 12/07/2017 15:58הגב לתגובה זוהעיקר שהייתה כתבה לא מזמן שאלנבי יהיו ספק הקריאייטיב העולמי שלהם חוצמזה הסרט החדש משעמם טילים
- 4.שלומי 12/07/2017 15:14הגב לתגובה זולא מזמן ראינו סידרת כתבות בניצוחם של שני הגאונים על זכייתם המפוארת בתקציב סודה סטרים. נכון לרגע זה הם נשארו עם הבועות בלבד.
- 3.משעמם. אין על אלנבי (ל"ת)שי 12/07/2017 12:41הגב לתגובה זו
- 2.המפח הגדול 12/07/2017 12:12הגב לתגובה זוארוך, מפוזר. סלבס רק לשם הסלבס. הקודמים טובים יותר
- 1.הודור 12/07/2017 11:15הגב לתגובה זואבל ממש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
