קמפיין חדש לסודהסטרים - על הקריאייטיב אלון זייפרט
מותג המים המוגזים סודהסטרים שסרטון ה-Shame הקודם שלו הפך לסנסציה בינלאומית יוצא בקמפיין חדש, כחצי שנה לאחר הסרטון הקודם. גם הפעם החברה נעזרת בדמויות מוכרות כדי לקצר את הדרך לליבם של הצופים. בסרטון מככבת מים ביאליק המגלמת את איימי פואלר בתכנית "המפץ הגדול" לצד כריסטיאן נאירן מ"משחקי הכס".
החברה ממשיכה לשתף פעולה עם ספקים ישראליים כשאת משבצת הקריאייטיב תופס בסרטון זה אלון זייפרט, מאנשי הקריאייטיב הבכירים שפעלו בעבר בישראל ומזה שנים רבות חי ועובד בארה"ב. על ההפקה אחראי גיל בוראקס ועל הבימוי הופקד עודד בן נון.
הסרטון מציג התרחשות בתקופה זמן עתידית, בה ביאליק היא אנתרופולוגית הנזכרת במפגש הראשון שלה עם "הומושלפיינס", זן קדום של האדם המייצג לכאורה את האנושות כיום, בגילומו של נאירן. ביאליק מספרת לקבוצת ילדים המבקרים במוזיאון "להיסטוריה לא טבעית" כיצד נחשפה לשימושם של בני "ההומושלפיינס" בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים - הרגל שמסכן את כדור הארץ ובשל כך, אינו מתקיים עוד בעתיד.
- 6.אלוקים 12/07/2017 16:45הגב לתגובה זואיך לוקחים תקציב כל כך גדול וכל כך הרבה שניות ויוצרים סרט שמרגיש כל כך קטן. מבאס ת'תחת.
- 5.אופייני להם 12/07/2017 15:58הגב לתגובה זוהעיקר שהייתה כתבה לא מזמן שאלנבי יהיו ספק הקריאייטיב העולמי שלהם חוצמזה הסרט החדש משעמם טילים
- 4.שלומי 12/07/2017 15:14הגב לתגובה זולא מזמן ראינו סידרת כתבות בניצוחם של שני הגאונים על זכייתם המפוארת בתקציב סודה סטרים. נכון לרגע זה הם נשארו עם הבועות בלבד.
- 3.משעמם. אין על אלנבי (ל"ת)שי 12/07/2017 12:41הגב לתגובה זו
- 2.המפח הגדול 12/07/2017 12:12הגב לתגובה זוארוך, מפוזר. סלבס רק לשם הסלבס. הקודמים טובים יותר
- 1.הודור 12/07/2017 11:15הגב לתגובה זואבל ממש
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף בראש כל רצועות השידור
כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11
לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010
אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.
פריים טיים
בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה,
עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
