סודהסטרים
צילום: יח"צ
TV

קמפיין חדש לסודהסטרים - על הקריאייטיב אלון זייפרט

החברה ממשיכה לשתף פעולה עם ספקים ישראליים כשאת משבצת הקריאייטיב תופס בסרטון זה אלון זייפרט, על ההפקה אחראי גיל בוראקס ועל הבימוי הופקד עודד בן נון
משה בנימין | (6)

מותג המים המוגזים סודהסטרים שסרטון ה-Shame הקודם שלו הפך לסנסציה בינלאומית יוצא בקמפיין חדש, כחצי שנה לאחר הסרטון הקודם. גם הפעם החברה נעזרת בדמויות מוכרות כדי לקצר את הדרך לליבם של הצופים. בסרטון מככבת מים ביאליק המגלמת את איימי פואלר בתכנית "המפץ הגדול" לצד כריסטיאן נאירן מ"משחקי הכס". 

החברה ממשיכה לשתף פעולה עם ספקים ישראליים כשאת משבצת הקריאייטיב תופס בסרטון זה אלון זייפרט, מאנשי הקריאייטיב הבכירים שפעלו בעבר בישראל ומזה שנים רבות חי ועובד בארה"ב. על ההפקה אחראי גיל בוראקס ועל הבימוי הופקד עודד בן נון.

הסרטון מציג התרחשות בתקופה זמן עתידית, בה ביאליק היא אנתרופולוגית הנזכרת במפגש הראשון שלה עם "הומושלפיינס", זן קדום של האדם המייצג לכאורה את האנושות כיום, בגילומו של נאירן. ביאליק מספרת לקבוצת ילדים המבקרים במוזיאון "להיסטוריה לא טבעית" כיצד נחשפה לשימושם של בני "ההומושלפיינס" בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים - הרגל שמסכן את כדור הארץ ובשל כך, אינו מתקיים עוד בעתיד.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אלוקים 12/07/2017 16:45
    הגב לתגובה זו
    איך לוקחים תקציב כל כך גדול וכל כך הרבה שניות ויוצרים סרט שמרגיש כל כך קטן. מבאס ת'תחת.
  • 5.
    אופייני להם 12/07/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    העיקר שהייתה כתבה לא מזמן שאלנבי יהיו ספק הקריאייטיב העולמי שלהם חוצמזה הסרט החדש משעמם טילים
  • 4.
    שלומי 12/07/2017 15:14
    הגב לתגובה זו
    לא מזמן ראינו סידרת כתבות בניצוחם של שני הגאונים על זכייתם המפוארת בתקציב סודה סטרים. נכון לרגע זה הם נשארו עם הבועות בלבד.
  • 3.
    משעמם. אין על אלנבי (ל"ת)
    שי 12/07/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    המפח הגדול 12/07/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    ארוך, מפוזר. סלבס רק לשם הסלבס. הקודמים טובים יותר
  • 1.
    הודור 12/07/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    אבל ממש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.