אולגה פילוננקו. אירוע פורטפוליו נייט בניו יורק
צילום: יח"צ
טור

כמו חלום שהכל בו אפשרי: הזוכה ב'פורטפוליו נייט' על החוויות מניו יורק

אולגה פילוננקו השתתפה באירוע הפורטפוליו נייט ו-3 חודשים אחרי מצאה את עצמה בניו יורק עם עוד 23 נציגים מכל העולם בחווית פרסום של פעם בחיים

אני אולגה פילוננקו בת 28, בעלת תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית במסלול אינטראקטיב בשנקר. הכל התחיל לפני שלושה חודשים, כשתיק העבודות שלי היה מוכן, ואמרתי לעצמי: למה שאני לא אלך לאירוע PORTFOLIO NIGHT TEL AVIV, שנערך בנמל תל אביב, ב"הבצפר", מי היה מאמין שבאותו הערב אקבל הצעות עבודה, ואנצח בתחרות?! ככה הפכתי ביום אחד לנציגת ישראל ב-PORTFOLIO NIGHT ALL STARS בניו יורק, פגשתי עוד 23 מעצבים וקופירייטורים מכל העולם ועברתי חוויה של פעם בחיים!

כשהתחלתי את המסע שלי לעולם הגדול של הפירסום. פחדתי מאוד. לא ידעתי איך זה הולך להיות, איך זה לעבוד עם חברות גדולות כמו jwt , puma twitter וכו', איך זה לפגוש אנשים כל כך מוכשרים מכל העולם וליצור איתם משהו חדש ביחד.

בסופו של דבר, המסע ל-portfolio night all stars היה כמו חלום. חלום שבו הכל אפשרי. אם זה לשוחח, להתייעץ, או סתם להתחבר בשיחה הכי פרטית עם ה"כרישים" של עולם הפירסום. לשבת בחדרי הישיבות של החברות הגדולות כמו JWT ו- SHUTTERSTOCK, או אפילו לסיים את היום הלחוץ ומלא העבודה בבר של חברת הפירסום הגדולה JWT ולהרים כוסית עם פרדריק בון מ-JWT - מנהל הקריאייטיב הראשי של הסוכנות בניו יורק.

בחלום הזה כולם מדברים בשפה אחת, הבדלי תרבות עובדים ביחד ומייצרים תרבות אחת גדולה מגווונת ומפתיעה. בחלום הזה אנשים מתחום העיצוב מזיזים את האגו לצד ועובדים ביחד על פרויקט משותף. כאן אין תחרותיות אבל יש תמיכה הדדית ופירגון.

רק בחלום הזה אפשרית סיטואציה שבה השותפה לחדר והחברה הכי טובה שלי במסע, בעלת דרכון המאפשר לה להיכנס לכל המדינות בעולם חוץ מישראל. רק בחלום הזה אפשרי שאנשים כל כך שונים מתאחדים לקבוצה אחת ותוך חמישה ימים עוברים חוויות שלא יצא לי לעבור עם החברים הכי טובים שלי במשך שנים.

Anam Kibria (Dubai), Mayank Bhayana (Mumbai), Michael Collins (Minneapolis) ואני יצרנו יחד את קבוצת "MOBIUM" ונהיינו למשפחה אחת שמבינה אחד את השני בחצי מבט. היינו כל כך שונים אבל מאוחדים למטרה אחת: קמפיין פירסומי ללקוח גדול - PUMA.

קבוצת ADC ארגנה הכל בצורה הכי מדהימה שיש! כל יום היה מלא בהפתעות, כל יום התחיל בהרצאות של אנשים גדולים מתחום הפרסום. הרצאות שנתנו המון טיפים ודוגמאות אישיות להצלחה במקצוע ובחיים. במשך כל היום עבדנו במרחב הגלריה של ADC כאשר התערוכה במקום פתוחה לקהל ואנחנו חלק ממנה. ביחד עשינו מחקרים וסיעורי מוחות.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

ביום האחרון של התחרות עבדנו על פרזנטציה ותרגלנו את הצגתה. "אתה יכול לעשות את זה!" - היינו אומרים אחד לשני. רק 10 דקות הרצאה מול השופטים שהם: פרדריק בון (JWT), ויקטוריה וולנר (PUMA) וג'ואל לומנפילד (Twitter). רק 10 דקות לשכנע אותם שהרעיון שלנו הוא האחד והיחיד, הנכון, המוכר, זה שיכבוש את הלקוח.

בסוף, על הבמה נשארו רק 2 קבוצות מתוך 6, שלנו "MOBIUM" וקבוצת "ROMA". היינו קרובים זכינו במקום השני. קצת צבט בלב שלא זכינו במקום הראשון אך היה ברור שכולנו ניצחנו בזה, שהיתה לנו הזדמנות להכיר, להתחבר, ללמוד אחד מהשני, מ-24 אנשים מוכשרים, אמיצים, מיוחדים שמייצגים 24 מדינות שונות מכל העולם.

במסיבת הסיום הרגשתי שזה באמת הערב האחרון, שהשעון המעורר מצלצל ואני חייבת להתעורר מהחלום המדהים הזה שבו הכל אפשרי. רק דבר אחד ניחם אותי - רכשתי משפחה אחת גדולה, וכולנו ממשיכים להיות בקשר, וכבר מתחילים לקבוע מקומות לפגישה וזאת לא בעיה כי כל העולם פרוש לפנינו.

הכותבת זכתה במקום הראשון באירוע "פורטפוליו נייט אול סטארס" לאחר שנבחרה ע"י סמנכ"לי הקריאייטיב הבכירים של ענף הפרסום באירוע שאורגן על ידי "הבצפר". לאור הזכייה היא ייצגה את ישראל בניו יורק באירוע בינלאומי שהופק ומומן על ידי ארגון ה-ADC ו-JWT ניו יורק

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אחת שיודעת 01/05/2019 14:19
    הגב לתגובה זו
    כדאי לבדוק טוב את התנהלות של jwt בישראל,לדעתי שנים שהמנכל והסמנכלית כספים עושים דברים אסורים.
  • 4.
    ש.כ 12/09/2014 21:09
    הגב לתגובה זו
    מוכשרת , חכמה , מקסימה , אנרגטית :) המון בהצלחה!!!
  • 3.
    אלי 05/09/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    שיהיה בהצלחה
  • 2.
    קט 04/09/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    אחת המעצבות המוכשרות שאני מכירה. וגם בן אדם נהדר עם אנרגיות מדהימות!
  • 1.
    תמיר 28/08/2014 10:04
    הגב לתגובה זו
    היא באמת אחת המוכשרות ביותר שפגשתי, מקווה שתהיה לי הזכות לעבוד איתה יום אחד מדהימה
  • ר' 29/08/2014 08:30
    הגב לתגובה זו
    אין עלייך אולגה! כשרונית בטירוף!! שיהיה המון המון בהצלחה מעתה והלאה. העבודות הבאות כבר יהיו יותר יקרות ;-)
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״