כמו חלום שהכל בו אפשרי: הזוכה ב'פורטפוליו נייט' על החוויות מניו יורק
אני אולגה פילוננקו בת 28, בעלת תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית במסלול אינטראקטיב בשנקר. הכל התחיל לפני שלושה חודשים, כשתיק העבודות שלי היה מוכן, ואמרתי לעצמי: למה שאני לא אלך לאירוע PORTFOLIO NIGHT TEL AVIV, שנערך בנמל תל אביב, ב"הבצפר", מי היה מאמין שבאותו הערב אקבל הצעות עבודה, ואנצח בתחרות?! ככה הפכתי ביום אחד לנציגת ישראל ב-PORTFOLIO NIGHT ALL STARS בניו יורק, פגשתי עוד 23 מעצבים וקופירייטורים מכל העולם ועברתי חוויה של פעם בחיים!
כשהתחלתי את המסע שלי לעולם הגדול של הפירסום. פחדתי מאוד. לא ידעתי איך זה הולך להיות, איך זה לעבוד עם חברות גדולות כמו jwt , puma twitter וכו', איך זה לפגוש אנשים כל כך מוכשרים מכל העולם וליצור איתם משהו חדש ביחד.
בסופו של דבר, המסע ל-portfolio night all stars היה כמו חלום. חלום שבו הכל אפשרי. אם זה לשוחח, להתייעץ, או סתם להתחבר בשיחה הכי פרטית עם ה"כרישים" של עולם הפירסום. לשבת בחדרי הישיבות של החברות הגדולות כמו JWT ו- SHUTTERSTOCK, או אפילו לסיים את היום הלחוץ ומלא העבודה בבר של חברת הפירסום הגדולה JWT ולהרים כוסית עם פרדריק בון מ-JWT - מנהל הקריאייטיב הראשי של הסוכנות בניו יורק.
בחלום הזה כולם מדברים בשפה אחת, הבדלי תרבות עובדים ביחד ומייצרים תרבות אחת גדולה מגווונת ומפתיעה. בחלום הזה אנשים מתחום העיצוב מזיזים את האגו לצד ועובדים ביחד על פרויקט משותף. כאן אין תחרותיות אבל יש תמיכה הדדית ופירגון.
רק בחלום הזה אפשרית סיטואציה שבה השותפה לחדר והחברה הכי טובה שלי במסע, בעלת דרכון המאפשר לה להיכנס לכל המדינות בעולם חוץ מישראל. רק בחלום הזה אפשרי שאנשים כל כך שונים מתאחדים לקבוצה אחת ותוך חמישה ימים עוברים חוויות שלא יצא לי לעבור עם החברים הכי טובים שלי במשך שנים.
Anam Kibria (Dubai), Mayank Bhayana (Mumbai), Michael Collins (Minneapolis) ואני יצרנו יחד את קבוצת "MOBIUM" ונהיינו למשפחה אחת שמבינה אחד את השני בחצי מבט. היינו כל כך שונים אבל מאוחדים למטרה אחת: קמפיין פירסומי ללקוח גדול - PUMA.
קבוצת ADC ארגנה הכל בצורה הכי מדהימה שיש! כל יום היה מלא בהפתעות, כל יום התחיל בהרצאות של אנשים גדולים מתחום הפרסום. הרצאות שנתנו המון טיפים ודוגמאות אישיות להצלחה במקצוע ובחיים. במשך כל היום עבדנו במרחב הגלריה של ADC כאשר התערוכה במקום פתוחה לקהל ואנחנו חלק ממנה. ביחד עשינו מחקרים וסיעורי מוחות.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
ביום האחרון של התחרות עבדנו על פרזנטציה ותרגלנו את הצגתה. "אתה יכול לעשות את זה!" - היינו אומרים אחד לשני. רק 10 דקות הרצאה מול השופטים שהם: פרדריק בון (JWT), ויקטוריה וולנר (PUMA) וג'ואל לומנפילד (Twitter). רק 10 דקות לשכנע אותם שהרעיון שלנו הוא האחד והיחיד, הנכון, המוכר, זה שיכבוש את הלקוח.
בסוף, על הבמה נשארו רק 2 קבוצות מתוך 6, שלנו "MOBIUM" וקבוצת "ROMA". היינו קרובים זכינו במקום השני. קצת צבט בלב שלא זכינו במקום הראשון אך היה ברור שכולנו ניצחנו בזה, שהיתה לנו הזדמנות להכיר, להתחבר, ללמוד אחד מהשני, מ-24 אנשים מוכשרים, אמיצים, מיוחדים שמייצגים 24 מדינות שונות מכל העולם.
במסיבת הסיום הרגשתי שזה באמת הערב האחרון, שהשעון המעורר מצלצל ואני חייבת להתעורר מהחלום המדהים הזה שבו הכל אפשרי. רק דבר אחד ניחם אותי - רכשתי משפחה אחת גדולה, וכולנו ממשיכים להיות בקשר, וכבר מתחילים לקבוע מקומות לפגישה וזאת לא בעיה כי כל העולם פרוש לפנינו.
הכותבת זכתה במקום הראשון באירוע "פורטפוליו נייט אול סטארס" לאחר שנבחרה ע"י סמנכ"לי הקריאייטיב הבכירים של ענף הפרסום באירוע שאורגן על ידי "הבצפר". לאור הזכייה היא ייצגה את ישראל בניו יורק באירוע בינלאומי שהופק ומומן על ידי ארגון ה-ADC ו-JWT ניו יורק
- 5.אחת שיודעת 01/05/2019 14:19הגב לתגובה זוכדאי לבדוק טוב את התנהלות של jwt בישראל,לדעתי שנים שהמנכל והסמנכלית כספים עושים דברים אסורים.
- 4.ש.כ 12/09/2014 21:09הגב לתגובה זומוכשרת , חכמה , מקסימה , אנרגטית :) המון בהצלחה!!!
- 3.אלי 05/09/2014 11:54הגב לתגובה זושיהיה בהצלחה
- 2.קט 04/09/2014 15:53הגב לתגובה זואחת המעצבות המוכשרות שאני מכירה. וגם בן אדם נהדר עם אנרגיות מדהימות!
- 1.תמיר 28/08/2014 10:04הגב לתגובה זוהיא באמת אחת המוכשרות ביותר שפגשתי, מקווה שתהיה לי הזכות לעבוד איתה יום אחד מדהימה
- ר' 29/08/2014 08:30הגב לתגובה זואין עלייך אולגה! כשרונית בטירוף!! שיהיה המון המון בהצלחה מעתה והלאה. העבודות הבאות כבר יהיו יותר יקרות ;-)
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקוהאם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?
בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים
במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו
חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים ועוד
ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה
רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על
רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
