באומן בר ריבנאי
צילום: יח"צ

הדור הבא בבאומן: אמיר אריאלי, שי ניסנבוים ושני שאול מונו לסמנכ"לים

מתיחת פנים בשדרת הניהול. אריאלי מונה לסמנכ"ל קריאייטיב תחת נדב פרסמן, ניסנבוים מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ושאול תכהן כסמנכ"ל הלקוחות
משה בנימין | (21)

ייתכן שזה החום האלים בקיץ הישראלי שנותן את אותותיו ברחוב החילזון 6 ברמת גן, או עניין אחר שגורם למשרד לבצע מתיחת פנים משולשת בשדרת הניהול הבכירה של באומן בר ריבנאי. מכל מקום, את אמיר אריאלי, שי ניסנבוים ושני שאול שמונו היום (יום א') לסמנכ"לים זה פחות מעניין.

משרד הפרסום שעולה היום בפעם השנייה לכותרות, הודיע על קידומם של שלושה מעובדי המשרד לעמדות ניהול בכירות: אמיר אריאלי לסמנכ"ל הקריאייטיב, שי ניסנבוים לסמנכ"ל אסטרטגיה ושני שאול לסמנכ" לקוחות.

אריאלי החל את דרכו ב'באומן בר ריבנאי' לפני כעשר שנים, שלאחריהן מילא שורה של תפקידם בתחום: היה מנהל קריאייטיב ב'אדלר חומסקי' וב'זרמון גולדמן' כיהן כסמנכ ל הקריאייטיב. לאחר מכן, שב לכור מחצבתו ב'באומן' ושימש עד למינויו היום כמנהל קריאייטיב. במסגרת תפקידו חתום אריאלי על כמה מהלקוחות והפרויקטים הגדולים של המשרד: "היונים" הפרזנטוריות של 'ביטוח ישיר', מהלך "החומוס של אבי" ל'חומוס אחלה' ועוד. אריאלי ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב תחת נדב פרסמן המשמש כמנהל הקריאיייב הראשי של המשרד.

שי ניסנבוים נמצא בענף הפרסום מזה כ-8 שנים, מתוכן 3 שנים בבאומן. ניסנבוים היה שותף לעבודה אסטרטגית לחברות ומותגים מובילים במשק ולמגוון מהלכים, ביניהם: אסטרטגיית הפרסום ל'קרלסברג ישראל' שזכתה להיבחר כמהלך השנה של קרלסברג העולמית לשנת 2013, וקמפיין ה'דיסקונקט' של 'אורנג'', שהמליץ לכבות מדי פעם, את הסלולרי. בנוסף, היה שותף לקונספט המצליח של שתי פרסומות ברנפלקס בכיכובה של דנית, שהפכו לתופעה ויראלית וזכו לאהדה חסרת תקדים.

שני שאול שמונתה לסמנכ"ל לקוחות מחזיקה ברזומה של למעלה מ-8 שנות ניסיון בעולם השיווק והפרסום, מתוכן 6 שנים ב'באומן' במסגרתן התקדמה דרך כל התחנות במסלול ניהול הלקוחות: תקציבאית, סופרווייזרית ומנהלת לקוחות. שאול היתה שותפה לשפות הפרסומיות של 'סופר-פארם' ולהשקת תכנית המסלולים של 'ישראכרט'. על הלקוחות שניהלה נמנים את 'שיכון ובינוי', 'יוניליוור', 'מלונות דן', 'המרכז הבינתחומי' ו'יקבי כרמל'.

לדברי יוסי לובטון, מנכ ל באומן בר ריבנאי ושותף בקבוצת פובליסיס בישראל: "אנחנו מאמינים בטיפוח כישרונות מבית. המינויים החדשים של אמיר שי ושני הם הוכחה לכך. אין לי ספק שלשלושתם תרומה משמעותית להצלחה של המשרד ולהפיכתו למוביל בשוק הפרסום הישראלי".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    שחקן הגילגה 08/07/2014 01:20
    הגב לתגובה זו
    איש שכיף לפרגן לו. מוציא את הקריאייטיב הכי טוב בשנתיים האחרונות
  • 14.
    אירנה המלכה 07/07/2014 21:48
    הגב לתגובה זו
    תפרגנו לכולם ותאהבו את מה שיש ובלי צרות עין על אחרים
  • 13.
    ג׳וזי 07/07/2014 21:44
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה לכולם תבורכו באהבה ובשמחה.
  • 12.
    אברי 07/07/2014 20:07
    הגב לתגובה זו
    לא מכיר לא יודע, איזה אחד שי מכוכב אחר. בהצלחה חביבי
  • 11.
    החברים מהיקב 07/07/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    הרבה מזל טוב ובהצלחה :) אנשים מוכשרים וטובים!
  • 10.
    אכן (ל"ת)
    נטלי 07/07/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    נעמי 07/07/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    שי, שני ואריאלי! תותחי על חלל אתם! וערן - אם מישהו שונא אותך, כנראה שאתה עושה משהו כמו שצריך. אוהבת
  • 8.
    החברים ביוניליוור 06/07/2014 21:29
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, מינויים ראויים בסיבוב הבא: פופוב למנכ"לות !
  • מצטרף לדרישה :) (ל"ת)
    רז 07/07/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
  • תודה אייל (ל"ת)
    יוסי 07/07/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אבירן מניר 06/07/2014 21:10
    הגב לתגובה זו
    כשמגיע מגיע! כל הכבוד
  • אתה יודע מי 07/07/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    אבירן יקירי ...רק שלא יצטרכו לעשות לאריאלי ניתוח להוציא את הלשון שלך מהעכוז שלו
  • אמיר אכן תותח על- באומן זכו! (ל"ת)
    איה לאופר 07/07/2014 09:22
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מגיע לאריאלי (ל"ת)
    מתן 06/07/2014 19:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עבד כי ימלוך - אחד הנפוחים בתעשיה (ל"ת)
    אריאלי 06/07/2014 19:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מלכה 06/07/2014 18:42
    הגב לתגובה זו
    שני שאול היא מלכה אמיתית
  • 3.
    מעין 06/07/2014 18:15
    הגב לתגובה זו
    אוהב אתכם הרבה
  • 2.
    מעריץ של 06/07/2014 17:45
    הגב לתגובה זו
    כשמגיע מגיע, איש הקריאייטיב הכי מגניב בארץ.
  • 1.
    נעמי 06/07/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    קבל טיפ- כנראה שלא משתלם להיות נפוח ושחצן.
  • יוסי 06/07/2014 21:47
    הגב לתגובה זו
    גם לכתוב בשם ״נעמי״ וגם לדעת שאתה איש בינוני ומתוסכל
  • הלו נעמי 06/07/2014 19:57
    הגב לתגובה זו
    עם *** קטן קטן קטן ויש אומרים פטיט
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.