באומן בר ריבנאי
צילום: יח"צ

הדור הבא בבאומן: אמיר אריאלי, שי ניסנבוים ושני שאול מונו לסמנכ"לים

מתיחת פנים בשדרת הניהול. אריאלי מונה לסמנכ"ל קריאייטיב תחת נדב פרסמן, ניסנבוים מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ושאול תכהן כסמנכ"ל הלקוחות
משה בנימין | (21)

ייתכן שזה החום האלים בקיץ הישראלי שנותן את אותותיו ברחוב החילזון 6 ברמת גן, או עניין אחר שגורם למשרד לבצע מתיחת פנים משולשת בשדרת הניהול הבכירה של באומן בר ריבנאי. מכל מקום, את אמיר אריאלי, שי ניסנבוים ושני שאול שמונו היום (יום א') לסמנכ"לים זה פחות מעניין.

משרד הפרסום שעולה היום בפעם השנייה לכותרות, הודיע על קידומם של שלושה מעובדי המשרד לעמדות ניהול בכירות: אמיר אריאלי לסמנכ"ל הקריאייטיב, שי ניסנבוים לסמנכ"ל אסטרטגיה ושני שאול לסמנכ" לקוחות.

אריאלי החל את דרכו ב'באומן בר ריבנאי' לפני כעשר שנים, שלאחריהן מילא שורה של תפקידם בתחום: היה מנהל קריאייטיב ב'אדלר חומסקי' וב'זרמון גולדמן' כיהן כסמנכ ל הקריאייטיב. לאחר מכן, שב לכור מחצבתו ב'באומן' ושימש עד למינויו היום כמנהל קריאייטיב. במסגרת תפקידו חתום אריאלי על כמה מהלקוחות והפרויקטים הגדולים של המשרד: "היונים" הפרזנטוריות של 'ביטוח ישיר', מהלך "החומוס של אבי" ל'חומוס אחלה' ועוד. אריאלי ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב תחת נדב פרסמן המשמש כמנהל הקריאיייב הראשי של המשרד.

שי ניסנבוים נמצא בענף הפרסום מזה כ-8 שנים, מתוכן 3 שנים בבאומן. ניסנבוים היה שותף לעבודה אסטרטגית לחברות ומותגים מובילים במשק ולמגוון מהלכים, ביניהם: אסטרטגיית הפרסום ל'קרלסברג ישראל' שזכתה להיבחר כמהלך השנה של קרלסברג העולמית לשנת 2013, וקמפיין ה'דיסקונקט' של 'אורנג'', שהמליץ לכבות מדי פעם, את הסלולרי. בנוסף, היה שותף לקונספט המצליח של שתי פרסומות ברנפלקס בכיכובה של דנית, שהפכו לתופעה ויראלית וזכו לאהדה חסרת תקדים.

שני שאול שמונתה לסמנכ"ל לקוחות מחזיקה ברזומה של למעלה מ-8 שנות ניסיון בעולם השיווק והפרסום, מתוכן 6 שנים ב'באומן' במסגרתן התקדמה דרך כל התחנות במסלול ניהול הלקוחות: תקציבאית, סופרווייזרית ומנהלת לקוחות. שאול היתה שותפה לשפות הפרסומיות של 'סופר-פארם' ולהשקת תכנית המסלולים של 'ישראכרט'. על הלקוחות שניהלה נמנים את 'שיכון ובינוי', 'יוניליוור', 'מלונות דן', 'המרכז הבינתחומי' ו'יקבי כרמל'.

לדברי יוסי לובטון, מנכ ל באומן בר ריבנאי ושותף בקבוצת פובליסיס בישראל: "אנחנו מאמינים בטיפוח כישרונות מבית. המינויים החדשים של אמיר שי ושני הם הוכחה לכך. אין לי ספק שלשלושתם תרומה משמעותית להצלחה של המשרד ולהפיכתו למוביל בשוק הפרסום הישראלי".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    שחקן הגילגה 08/07/2014 01:20
    הגב לתגובה זו
    איש שכיף לפרגן לו. מוציא את הקריאייטיב הכי טוב בשנתיים האחרונות
  • 14.
    אירנה המלכה 07/07/2014 21:48
    הגב לתגובה זו
    תפרגנו לכולם ותאהבו את מה שיש ובלי צרות עין על אחרים
  • 13.
    ג׳וזי 07/07/2014 21:44
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה לכולם תבורכו באהבה ובשמחה.
  • 12.
    אברי 07/07/2014 20:07
    הגב לתגובה זו
    לא מכיר לא יודע, איזה אחד שי מכוכב אחר. בהצלחה חביבי
  • 11.
    החברים מהיקב 07/07/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    הרבה מזל טוב ובהצלחה :) אנשים מוכשרים וטובים!
  • 10.
    אכן (ל"ת)
    נטלי 07/07/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    נעמי 07/07/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    שי, שני ואריאלי! תותחי על חלל אתם! וערן - אם מישהו שונא אותך, כנראה שאתה עושה משהו כמו שצריך. אוהבת
  • 8.
    החברים ביוניליוור 06/07/2014 21:29
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, מינויים ראויים בסיבוב הבא: פופוב למנכ"לות !
  • מצטרף לדרישה :) (ל"ת)
    רז 07/07/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
  • תודה אייל (ל"ת)
    יוסי 07/07/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אבירן מניר 06/07/2014 21:10
    הגב לתגובה זו
    כשמגיע מגיע! כל הכבוד
  • אתה יודע מי 07/07/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    אבירן יקירי ...רק שלא יצטרכו לעשות לאריאלי ניתוח להוציא את הלשון שלך מהעכוז שלו
  • אמיר אכן תותח על- באומן זכו! (ל"ת)
    איה לאופר 07/07/2014 09:22
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מגיע לאריאלי (ל"ת)
    מתן 06/07/2014 19:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עבד כי ימלוך - אחד הנפוחים בתעשיה (ל"ת)
    אריאלי 06/07/2014 19:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מלכה 06/07/2014 18:42
    הגב לתגובה זו
    שני שאול היא מלכה אמיתית
  • 3.
    מעין 06/07/2014 18:15
    הגב לתגובה זו
    אוהב אתכם הרבה
  • 2.
    מעריץ של 06/07/2014 17:45
    הגב לתגובה זו
    כשמגיע מגיע, איש הקריאייטיב הכי מגניב בארץ.
  • 1.
    נעמי 06/07/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    קבל טיפ- כנראה שלא משתלם להיות נפוח ושחצן.
  • יוסי 06/07/2014 21:47
    הגב לתגובה זו
    גם לכתוב בשם ״נעמי״ וגם לדעת שאתה איש בינוני ומתוסכל
  • הלו נעמי 06/07/2014 19:57
    הגב לתגובה זו
    עם *** קטן קטן קטן ויש אומרים פטיט
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

ארץ נהדרת
צילום: מסך קשת 12
רייטינג

השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות

האם אנחנו לקראת רפורמה מקיפה בשידורי הטלוויזיה? לאחר שחוק השידורים עבר בקריאה ראשונה, ייתכן ונראה שינוי אמיתי באופן שבו מודדים את נתוני הצפייה בטלוויזיה; עד אז, נסתמך על הנתונים הקיימים, שמראים נפילה של ערוץ 13 והתגברות התחרות בין 12 ל-14

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שחוק השידורים של שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, עבר לפני יומיים בקריאה ראשונה בכנסת, ייתכן ואנחנו לקראת מהפיכה של ממש. מעבר לשינויים דרמטיים שכוללים את הפחתת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות, החוק ישנה את האופן בו נמדד הרייטינג כיום, ממערכת שמבוססת על הערכות, ויהפוך אותו למבוסס על נתוני אמת. במסגרת החוק, ספקי התכנים יידרשו לפרסם באתר האינטרנט את התפלגות נתוני הצפייה בזמן אמת. עד אז, נמשיך להסתמך על המערכת האנכרוניסטית ועל הנתונים שיש בידינו כיום. ספרו לנו בתגובות אם אתם או חברים שלכם אי פעם השתתפתם במדגם המייצג ה-People Meter, השיטה המקובלת כיום, שבה מותקנים מכשירים אלקטרוניים על כל מקלטי הטלוויזיה בבתיהם של המשתתפים בפאנל, המונה 700 משקי בית, וכ-2,200 פרטים, המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית בעלי המקלטים בישראל.

המשמעות היא אדירה, היות וההכנסות מפרסומות מתבססות, בחלקן לפחות, על נתוני הצפייה. אם נשווה בין שלושת הגופים המסחריים לאורך כל רצועות השידור, על פי הנתונים הנוכחיים, נראה תמונת מצב, שהפערים שמוצגים בה אמורים להשתקף בתקציבי הפרסום של הערוצים השונים. 


בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-400 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-249 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-119 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 94 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.

פריים טיים והנפילה של ערוץ 13

אחת התכניות הותיקות בישראל, "ארץ נהדרת" היא אחד ממנועי הרייטינג של קשת, וגם אמש, כששודרה, היתה בראש, מעל כולם, עם רייטינג של 19.1% רייטינג ו-488 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, ועמדה אמש על 8.5% רייטינג עם 286 אלף צופים. כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, עמדה על 8.1% רייטינג ו-186 אלף צופים, ואילו ערוץ 13 היה עם מספרים כמעט לא רלבנטיים לערוץ מסחרי, ו-"צומת רבין" עמדה על רייטינג של 1.3% ו-26 אלף צופים בלבד.