סערה ברשת: מי שטף את האתרים עם "למתנחלים יש איידס"? הנה התשובה
ביממה האחרונה שוטפים את אתרי האינטרנט באנרים מסתוריים שמכריזים למי יש איידס: "לדתיים, לאפריקאים, לערבים, לעניים, למתנחלים, לתל אביבים" ולמי לא בעצם? הבאנרים עלו בעיצוב בסיסי - לבן על גבי שחור, ללא אפשרות הקלקה וללא מידע נוסף. לאייס נודע כי מאחורי המודעות עומד משרד הפרסום טוויסטד והלקוח הוא לא אחר מאשר מותג הקונדומים דורקס.
מהלך הפרסום שמחולק ל-2 שלבים, הוא חלק מקמפיין מקדים לקראת יום האיידס הבינלאומי שיצוין ב-1 בדצמבר, כמדי שנה. לצד דורקס לוקח חלק במהלך גם הוועד למלחמה באיידס. ככל הנראה, חלקו ה-2 של הקמפיין יציג את הטענה כי לאיידס אין העדפות גזעיות, חברתיות או קהילתיות והוא יכול לתקוף את כולם ללא הבדל דת גזע ומין.
בשנתיים החולפות, הקמפיין של דורקס לקראת יום האיידס הבינלאומי, הצליח להסעיר את המדינה כשבצידו חיוך ממזרי ושובב. בשנת 2011 שוגר לאוויר העולם קמפיין הבולבולים הוויראלי, שדיבר לכאורה על הציפור החביבה ורמז לדבר אחר לגמרי. הקמפיין נושא הפרסים זכה לחשיפה אדירה ועלה על סדר היום בקרב קהל היעד. ב-2012 המשיכו המותג ומשרד הפרסום עם קמפיין הבולבולים וכעת כאמור הם מקדמים את הנושא עם סדרת המודעות.
במשרד הפרסום סירבו להגיב.
- 5.אני הייתי בטוח שזה פרסומת למחזמר "Rent"... (ל"ת)An Cat Dubh 26/11/2013 23:37הגב לתגובה זו
- 4.מתנחל ערבי מתל אביב 26/11/2013 19:01הגב לתגובה זולאנשי הוועד למלחמה באיידס - יש המון איידס. לכתבי האינטרנט יש איידס. לסטייליסטים יש איידס. למגישים בטלוויזיה יש איידס. לחברי כנסת יש איידס. לסלבס יש איידס. למשתמשים בקונדומים של דורקס יש איידס. הנה, הגברתי את המודעות למחלה. תגידו לי תודה.
- 3.בני 26/11/2013 18:53הגב לתגובה זומספיק עם שנאת אחים
- 2.מביך (ל"ת)מובך 26/11/2013 18:37הגב לתגובה זו
- מביך (ל"ת)לגמרי 26/11/2013 22:21הגב לתגובה זו
- 1.ניר 26/11/2013 18:33הגב לתגובה זוקודם השלט שהושחת באופן אותנטי. עכשיו הסערה ברשת. טוויסטד זה לא משרד פרסום, זה משרד יח"צ.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
