סערה ברשת: מי שטף את האתרים עם "למתנחלים יש איידס"? הנה התשובה
ביממה האחרונה שוטפים את אתרי האינטרנט באנרים מסתוריים שמכריזים למי יש איידס: "לדתיים, לאפריקאים, לערבים, לעניים, למתנחלים, לתל אביבים" ולמי לא בעצם? הבאנרים עלו בעיצוב בסיסי - לבן על גבי שחור, ללא אפשרות הקלקה וללא מידע נוסף. לאייס נודע כי מאחורי המודעות עומד משרד הפרסום טוויסטד והלקוח הוא לא אחר מאשר מותג הקונדומים דורקס.
מהלך הפרסום שמחולק ל-2 שלבים, הוא חלק מקמפיין מקדים לקראת יום האיידס הבינלאומי שיצוין ב-1 בדצמבר, כמדי שנה. לצד דורקס לוקח חלק במהלך גם הוועד למלחמה באיידס. ככל הנראה, חלקו ה-2 של הקמפיין יציג את הטענה כי לאיידס אין העדפות גזעיות, חברתיות או קהילתיות והוא יכול לתקוף את כולם ללא הבדל דת גזע ומין.
בשנתיים החולפות, הקמפיין של דורקס לקראת יום האיידס הבינלאומי, הצליח להסעיר את המדינה כשבצידו חיוך ממזרי ושובב. בשנת 2011 שוגר לאוויר העולם קמפיין הבולבולים הוויראלי, שדיבר לכאורה על הציפור החביבה ורמז לדבר אחר לגמרי. הקמפיין נושא הפרסים זכה לחשיפה אדירה ועלה על סדר היום בקרב קהל היעד. ב-2012 המשיכו המותג ומשרד הפרסום עם קמפיין הבולבולים וכעת כאמור הם מקדמים את הנושא עם סדרת המודעות.
במשרד הפרסום סירבו להגיב.
- 5.אני הייתי בטוח שזה פרסומת למחזמר "Rent"... (ל"ת)An Cat Dubh 26/11/2013 23:37הגב לתגובה זו
- 4.מתנחל ערבי מתל אביב 26/11/2013 19:01הגב לתגובה זולאנשי הוועד למלחמה באיידס - יש המון איידס. לכתבי האינטרנט יש איידס. לסטייליסטים יש איידס. למגישים בטלוויזיה יש איידס. לחברי כנסת יש איידס. לסלבס יש איידס. למשתמשים בקונדומים של דורקס יש איידס. הנה, הגברתי את המודעות למחלה. תגידו לי תודה.
- 3.בני 26/11/2013 18:53הגב לתגובה זומספיק עם שנאת אחים
- 2.מביך (ל"ת)מובך 26/11/2013 18:37הגב לתגובה זו
- מביך (ל"ת)לגמרי 26/11/2013 22:21הגב לתגובה זו
- 1.ניר 26/11/2013 18:33הגב לתגובה זוקודם השלט שהושחת באופן אותנטי. עכשיו הסערה ברשת. טוויסטד זה לא משרד פרסום, זה משרד יח"צ.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
