זוכרים את אלון זייפרט? עכשיו הוא מוכר גביעים ומחכה לכם באתר kickstarter

סמנכ"ל הקריאייטיב המיתולוגי של מקאן, שעובד כיום בנ"י העלה ב-kickstarter סרטון הזוי למדי שבו הוא מציע גביעים לכל אירוע. היעד: 20 אלף דולר
משה בנימין | (1)

אלון זייפרט עזב את מקאן אריקסון ישראל לפני מספר שנים ומאז חי בתודעת הענף המקומי כאגדת קריאייטיב חיה. כיום, כשהוא עובד במקאן ניו יורק, ולאחר שסירב לאינספור נסיונות שכנוע לשוב לענף המקומי, זייפרט שרשם את שנותיו היפות לצידו של אורן פרנק (אף הוא בניו יורק) משתטה ברעיונות הזויים למדי ב-kickstarter.

עובדי מקאן לדורותיו, התגייסו! לאחרונה העלה זייפרט, לאתר שמגייס מימון מהציבור ליוזמות שונות, הצעה לגיוס כסף עבור מיזם בשם Trophy Buffet. כשמו כן הוא, זייפרט מציע מגוון רחב של גביעים לכל סיבה, מאורע ואירוע. בסרטון שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, זייפרט מציג את משנתו ומה שעומד מאחורי 'בופה הגביעים'.

לדברי זייפרט, הוא מעניק לאשתו מדי שנה גביע הוקרה על כך ששרדה שנה נוספת לצידו, ו"על פי תגובתה, חשבנו למה שלא נאפשר לאנשים נוספים להנות מהתחושה הייחודית של קבלת גביע הוקרה על הישגיהם היומיומיים".

רשימת הגביעים המקורית כוללת תארים וכותרות כגון: "ה-MILF מס' 1"; "מצטער על הפאשלות העתידיות שלי"; "אמא, אבא, אני גיי"; "אז את לא סתם בלונדינית מטומטמת אחרי הכל" ושלל גביעים נוספים "עמוסי טאקט".

זייפרט שם לפרויקט הצדדי שלו יעד של 20 אלף דולר, אליו הוא צריך להגיע עד סוף יולי (נותרו 26 ימים). כרגע הוא הצליח להגיע למחצית הדרך עם 9,005 דולר שהתקבלו מ-240 תומכים. ניתן לתמוך בפרויקט לפי מדרגות שונות, מ-5 דולרים ועד 400 דולר. מחירו של גביע יעמוד על 34.99 דולרים. כפי שמקובל בפרויקטים מסוג אלו, לתומכים מוענקים תמריצים שונים בהתאם לגובה התרומה לפרויקט.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אבנר 30/06/2013 21:15
    הגב לתגובה זו
    הראשון להעתיק קמפיינים מחו"ל כשעוד לא הייתה רשת
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.