עובדי טרידיון
צילום: יחצ

חברת התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום משקיעה 25 מיליון דולר בטרידיון

טרידיון, העוסק בקישוריות טכנולוגיית ענן לרשתות תקשורת מרחביות, מתכננת לייעד את ההון שגויס להעמקת פיתוח המוצר, לגייס עובדים בישראל ובעולם ולהעמיק את מאמצי השיווק שלה לשווקים חדשים
דור עצמון |

תאגיד התקשורת הגרמני דויטשה טלקום החליט להשקיע 25 מיליון דולר בסטארטאפ Teridion (טרידיון) העוסק בקישוריות טכנולוגיית ענן לרשתות תקשורת מרחביות (WAN).

טרידיון הקומה ב-2013, מעסיקה 50 עובדים בישראל, והגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה ל-80 מיליון דולר. החברה מתכננת לייעד את ההון שגויס להעמקת פיתוח המוצר והרחבתו לכיוונים נוספים, עם הצורך הגובר של לקוחותיה לתעבורת אינטרנט מנוהלת. בנוסף בכוונת החברה לגייס עובדים בישראל ובעולם ולהעמיק את מאמצי השיווק שלה לשווקים חדשים, במיוחד באירופה.

שיתוף הפעולה בין החברות, החל כבר בתחילת השנה, כאשר טרידיון מספקת לדויטשה טלקום וללקוחותיה פתרונות קישוריות וירטואליים באמצעות הטכנולוגייה שפיתחה. הרשת מאפשרת לארגונים לבנות ולעשות שימוש באופן דינמי, בפתרונות קישוריות אירוח בענן, בהתאם לצרכיהן. לרבות חיבור אתרים למרכזי ענן והספקת שירות, תמיכה ואפליקציות לעובדיהן. הרשת של טרידיון פרוסה ב-500 נקודות שונות ברחבי העולם, על פני 25 ספקי ענן שונים, באופן המאפשר הבטחת ביצועים עבור תעבורת אינטרנט מאתר לאתר ומאתר לענן.

ההשקעה הנוספת של ענקית הטלקומוניקציה הגרמנית בטרידיון והרחבת השימוש בפתרונות הקישוריות שפיתחה, עתיד לאפשר לטלקום להגדיל את היצע השירותים שהיא מספקת ללקוחות עסקיים רבים.

סריני גופאלן, מנכ"ל דויטשה טלקום גרמניה: "ההשקעה שלנו בטרידיון היא צעד חשוב מאוד עבורנו, משתי בחינות, האחת האטרקטיביות הכלכלית שלו, היות ואנו בטוחים שטרידיון, אחת מחברות קישוריות הענן המובילות היום בעולם, תציג צמיחה משמעותית. והשנייה, מבחינת הלקוחות שלנו - להם אנו יכולים לספק כעת את קישוריות הענן הטובה ביותר הקיימת היום. לקוחות עסקיים רוצים להתמקד בעסק שלהם ולהסתמך על קישוריות מיטבית. הם רוצים שזה יהיה מאובטח, זריז, גמיש וזמין ברחבי העולם - הפורטפוליו של השותפות שלנו עם טרידיון מספק בדיוק את זה".

ירון רבקאי, מנכ"ל טרידיון: "ההשקעה שקיבלנו מתאגיד ענק כמו דויטשה טלקום תסייע לנו להרחיב את שיתוף הפעולה עמה ולהגשים את החזון של טרידיון להביא את הטכנולוגיה שלנו לכל העולם. עם ההשקעה החדשה וההתפתחויות האחרונות, החברה נמצאת בתנופה ותתמקד בגיוס עובדים והרחבת הפעילות ללקוחות חדשים. טכנולוגיית ה-Liquid Routing שפיתחנו, מספקת פתרונות ייחודים למרחב הרשת הארגונית ומאפשרת לקחת את הקישוריות הארגונית לשלב הבא. אנו נרגשים שטלקום היא השותפה שלנו למסע הזה, ומאמינים שהיכולות הטכנולוגיות המשותפות שפיתחנו, יספקו חוויה יוצאת דופן ללקוחות טלקום".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד